Wie nog meer IUI in november 2012?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Nora12, 23 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nora12

Nora12 Actief lid

23 jul 2011
    468
    0
    0
    NULL
    NULL
    Chickie, hoe gaat het broeden?? :)
    Vertel eens! Heb je al signaaltjes?

2. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

3 nov 2012
    1.298
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ff kort hoor, want zit in Limburg en wil niet teveel met mijn telefoon bezig zijn ;):D
    Manlief poetst ff z'n tanden;)

Ik voel me super. En merk nog niks geks, maar had het ook nog niet verwacht.
    Wel pijnlijke borsten, maar dat zal wel door de pregnyl komen. Had ik na de iui's ook altijd.

Hoe is het bij de andere meiden?

3. Meissie25

Meissie25 Bekend lid

25 nov 2009
    817
    0
    0
    Chickie, lief dat je naar me vraagt... Ik zit nu in geertgen.. Erg mooi hier binnen en netjes!!! Net intake gesprek gehad met de dokter... En yesssssss we mogen over twee weken beginnen met alles wat bij IVF hoort :) dus eindelijk iemand die niet moeilijk doet over je BMI.. Ben idd slank maar of t lijkt of ik anorexia ofzo heb bij verre van dat.. Ben zo blij... Ze gaan rustig beginnen met stimuleren Vd eitjes over twee weken... Zo nog ff bloed prikken.. Gelukkig hoef een uitstrijkje en nogmaals hcg onderzoek niet nogmaals... Ikke blij!

Nala snap je gevoelens maar ik vind bij dit forum horen ook positieve verhalen.. Dus ik vind dat je er best over mag praten.. Maar snap jou kant ook wel!!

Wat heerlijk zeg... Ben zo blij... Was stiekem toch bang dat er weer Een tegenslag zou komen..maar voel me sterker dan ooit.. Lets go!!

Weet alleen nog niet wat ik ga spuiten enz.. Dat krijg ik over twee weken te horen..

4. Nora12

Nora12 Actief lid

23 jul 2011
    468
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even snel: hartje klopt!

Kom vanavond weer, nu kort geding!

5. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Super!

6. Miss76

Miss76 Bekend lid

24 jan 2012
    797
    2
    16
    NULL
    Amsterdam
    Lieve meiden!

Ik was even druk met het schrijven van een document waarin ik alle tips en tricks heb opgeschreven waarmee je je algehele gezondheid en met name je vruchtbaarheid kunt verhogen. Het is een verzameling van alles wat ik de afgelopen maanden heb gelezen en gedaan. Voor wie dit graag wil ontvangen: pb me even je emailadres en dan krijg je 'm van me!

Ik kom snel weer even bijkletsen met jullie :)

Liefs,

Miss

7. Meissie25

Meissie25 Bekend lid

25 nov 2009
    817
    0
    0
    Nora wat een super goed nieuws! :D

8. Miss76

Miss76 Bekend lid

24 jan 2012
    797
    2
    16
    NULL
    Amsterdam
    @ Nora: wat super! Een kloppend hartje! Ooooh... wat moet dat een heerlijk geluid zijn :). Ben blij voor je, is toch altijd spannend denk ik. Nu lekker genieten!

@ Chickie: haha, Ivo Positivo kende ik nog niet. Meestal word ik blij ei genoemd :D

Voor jou inderdaad nog te vroeg om iets te voelen denk ik. Ik begon het te voelen vanaf 3 dagen voor NOD. Toen werden de pijnlijke borsten ineens wel heel opvallend pijnlijk (ik had geen pregnyl bij deze IUI, maar heb wel vaak pijnlijke borsten voor mijn NOD), werd ik extreem klunzig en voelde ik mijn buik duidelijk trekken. Toch hoop ik voor je dat jouw borsten ook alvast een voorzichtig teken zijn dat het goed gaat in je buik!!!

@ Meissie: wat super dat je bijna gaat beginnen! En dat je een goed gevoel hebt bij Geertgen. Alvast heel veel succes en geluk gewenst!

@ Wendy: ik blijf voor je duimen dat je kindje lekker blijft zitten, maar heb er een goed gevoel over hoor! Succes met je echo morgen, ik hoop dat jij ook een mooi kloppend hartje te zien krijgt :)

@ ik: morgenochtend om 8u bloedprikken en dan weer tussen 13.30u en 15u de uitslag. Gelukkig komen mijn ouders me einde ochtend gezelschap houden, want dat wachten is killing! Ik moet zeggen dat ik me nu nog wel kalm voel. Ik heb er namelijk een heel goed gevoel over! Ik voel me hartstikke zwanger (kan amper traplopen met mijn pijnlijke borsten!), de testen worden steeds donkerder en mijn intuitie zegt me dat het goed zit. Hopelijk bevestigt de bloedtest dit gevoel! Ik laat het jullie morgenmiddag weten.

9. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Super spannend Miss! Ik duim voor je!

10. Meissie25

Meissie25 Bekend lid

25 nov 2009
    817
    0
    0
    Miss dank je wel meid!

Ik ga heeeeeeeeeel hard voor je duimen :)
    Je gevoel klopt meestal wel dus daar hopen we gewoon op!!

Meiden fijne avond allemaal X

11. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

3 nov 2012
    1.298
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hey Meissie! Dat klinkt goed zeg! Mooi dat je een goed gevoel over geertgen hebt en al bijna:) mag starten! Het gaat nu echt beginnen. .. maak je er niet te druk over hoor. Ik vond/vind het goed te doen!

Miss, offe moet ik Ivo zeggen;) (grappig dat van 'blij ei', zo word ik ook altijd genoemd:)) Houd dat positieve gevoel vast, ik hoop dat het je moederinstinct is! Ik duim voor je morgen!
    enne jij werd extra klunzig rond je positieve test, ik hoop dat het bij mij raak is, maar dat wordt dan wat haha;) Dan kan ik beter opgesloten worden, ben anders een gevaar voor mijzelf en anderen. Het is nu al zo erg:):D

Wendy, jij ook succes hè morgen! Hopelijk een mooie eerste foto van jullie kleintje!

En Nora, wat geweldig dat je een mooi knipperlichtje zag! Moet een heerlijk gevoel zijn!

Kell, hoe is het lieve meid?

12. Nora12

Nora12 Actief lid

23 jul 2011
    468
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

Ik was niet nerveus ofzo, had er wel een goed gevoel over!
    Bovendien waren we ook nog te laat, shame on me :(
    Binnen 5 minuten stonden we ook weer buiten, want we hadden allebei ook nog eens megaveel haast.

Kell, meid, hoe is het met jou??

Chickie, wanneer mag je testen??

Miss en Wendy, succes vandaag!
    Miss, dat is vast een goed teken zwangerschapsverschijnselen! Gelukkig heb ik echt helemaal nergens last van, niet eens opgezette borsten of wat dan ook, nou maar hopen dat het zo blijft :)

Meissie, succes meid! Yes you can!!

Liefs!

13. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Hallo,

Ik heb vanochtend echo gehad. De arts zag een vruchtzakje en dat daar iets in zat maar geen hartje te bekennen. Na een minuut of 5 en na allerlei andere hoeken gekeken te hebben had ze het bijna opgegeven en toen .... zagen we alle 3 tegelijk iets knipperen. Toch een hartje dus! Pffff. Wat een opluchting! Vruchtje 0,61 cm.
    Onder het vruchtzakje zag ze nog iets anders waarvan ze niet echt kan zien wat het is. Mogelijk nog een ander klein vruchtzakje maar als dat idd zo is verwacht ze niet dat hier een levend vruchtje in zit maar dat is de volgende keer beter te zien. 21 mei terug naar het ziekenhuis voor de volgend echo.

14. Meissie25

Meissie25 Bekend lid

25 nov 2009
    817
    0
    0
    Wendy, Wat een stress moment moet dat zijn geweest! Hopen dat t allemaal goed blijft gaan.. Wat vaag dat ze niet goed konden zien wat dat andere dingentje erbij was.. maar ik blijf voor je duimen...

Jah KELL Lieve schat, Hoe gaat t met jou?

Chickie, Meissie ben wel benieuwd naar jou hoor.. eigenlijk is de kans van slagen bij IVF/ICSI ook niet echt groot heh?
    Was gisteren al die papieren aan t doorlezen en bij ons word t waarschijnlijk ICSI maar goed dat is eigenlijk bijna t zelfde als IVF Noem t ook gewoon IVF tot nu toe hoor.. mischien als ze straks daadwerkelijk ICSI gedaan hebben dat ik t wel zo ga noemen!! T is alleen een lab. handeling die anders is dus ik vind t nog steeds 1 pot nat ;)

15. kellr

kellr Actief lid

3 feb 2013
    225
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey meiden,

Ja het gaat hier, ene dag beter dan de andere..
    Moet eerlijk zeggen dat ik het lastig vind dat er ineens zoveel zwangeren hier zijn en het daarom een klein beetje ontwijk.
    Niet dat ik het jullie niet gun hoor, helemaal niet! Het is alleen gewoon wat pijnlijk soms. Kan ook helemaal gek worden van al die Moederdag dingen op het moment...

Ik duim heel hard voor miss dat zij vandaag positief nieuws krijgt! En uiteraard voor chickie dat de eerste ivf poging meteen gelukt is! Wanneer weet je dat chickie?

Liefs!

16. kellr

kellr Actief lid

3 feb 2013
    225
    0
    0
    Noord-Holland
    Oh en Nora en Wendy, super fijn dat jullie beide een knipperlichtje hebben kunnen zien! :)

17. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Snap heel goed dat het pijnlijk voor je is Kell.

18. kellr

kellr Actief lid

3 feb 2013
    225
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik ben benieuwd hoe het met Miss gaat!

19. Nora12

Nora12 Actief lid

23 jul 2011
    468
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve Kell, dat snappen we hoor dat het hier soms moeilijk voor je is!

Wendy, jippieee!! En nu lekker genieten :)

Miss, hoe gaat het?

20. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Ben inderdaad ook erg benieuwd naar Miss.

Deel Deze Pagina