Wie nog meer IUI in november 2012?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Nora12, 23 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

3 nov 2012
    1.298
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dat heb ik ook wel wbt de stelling. Maar in het ziekenhuis zeiden ze ook wel zoiets na de terugplaatsing. Dat ik in ieder geval 3 dagen zwanger was tot het dus wel of niet ingenesteld is.
    Het is wel een heel bijzonder idee hoor zo'n embryo in je buik, maar echt zwanger nee.
    Het gaat met mij trouwens heel goed. Nog niet ongesteld, voel van alles en mag woensdag officieel testen. Ik houd jullie op de hoogte!

Succes morgen in Geertgen Meissie! Ik vond dat ook wel een bijzonder moment hoor, dan sta je echt aan de start van zo'n behandeling.

Wendy, je hebt gelijk hoor wbt de verloskundige. Alhoewel ik het zelf niet zo goed zou weten. Heb al zoveel kunde van de gynaecologe nodig gehad ook voor endo en vind het wel fijn om daar dan goed bij gevolgd te worden. Ach, eerst maar eens zover zien te komen ;):)
    Merk je dat je snel moe bent (helemaal nu je weer aan het werk bent?)

Nora, hoe is het? Alles rustig in je buik?

Miss, hoe is het bij jou?

Kell, denk aan je!

2. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Ik ben voortdurend moe.

3. Nora12

Nora12 Actief lid

23 jul 2011
    468
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi!

Chickie, spannend hoor, ik heb een goed gevoel.

Ik werk 32 uur pw en met een ukje van 1 en nu ik zwanger ben, is dat best zwaar, maar wel te doen. Het is hier weer rustig. Ik heb 23 mei de reguliere termijnecho.

Wendy, ik zou zeker naar een vk gaan :)

Tjsaaa en ik zeg medisch gezien: zwanger tot tegendeel bewezen is!

Liefs!

4. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Ja, we zijn er ook wel uit. Als volgende week in het ziekenhuis alles goed blijkt te zijn dan stappen we over naar de verloskundigepraktijk. Gisteren het er nog even met de buurvrouw over gehad want die heeft met beide ervaring en die adviseerde ook de vk. Nu het volgende punt nog waar we over moeten beslissen: combinatietest ja of nee.

5. Nora12

Nora12 Actief lid

23 jul 2011
    468
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wendy, die doe ik wel!

6. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    En waarom?

7. Nora12

Nora12 Actief lid

23 jul 2011
    468
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wendy, dat is natuurlijk persoonlijk. Je krijgt een kans te horen, maar in het geval ik een verhoogde kans zou hebben, zou ik ook nader onderzoek laten verrichten. Er komen bij mijn man in de familie syndromen voor. Ik heb bij dochter ook gedaan.

8. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Oké, dat is duidelijk.

9. Meissie25

Meissie25 Bekend lid

25 nov 2009
    817
    0
    0
    Ppff je moet in een korte tijd wel over dingen beslissen zeg.. Zo ook stel dat je man komt te overlijden.. Wil je de embryo's die ingevroren zijn dan nog gebruiken of een maand na dat de kliniek op de hoogte daarvan is ze laten vernietigen.. Me man zegt ik vind dat je t een kind niet aan kan doen om zonder vader op te groeien..

Maar t heeft zoveel meer kanten..hij zegt ook je komt dan echt wel weer iemand anders tegen.. Enz.. Marja me gevoel weet gewoon niet zo goed wat ik daarover denk..haha ik denk Dat ik meer zoiets heb van Laat ze er maar ff zitten kan ik t altijd nog zien!

10. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Poeh ja. Dat is echt een moeilijke keuze.

11. Meissie25

Meissie25 Bekend lid

25 nov 2009
    817
    0
    0
    Nou we zijn onderweg... Hoop dat we dit ritje niet te vaak hoeven maken :) igg niet zo vaak als naar t ziekenhuis bij IUI :p

Tja sommige keuze's zijn idd erg lastig.. Maar goed.. Overal kom je samen wel weer uit!

12. Meissie25

Meissie25 Bekend lid

25 nov 2009
    817
    0
    0
    We hebben er voor gekozen stel dat Roy overlijd dat alles vernietigd word!

Verder over tien dagen decapeptyl spuiten en dan word ik ongeveer na een week ongesteld.. Doorspuiten en dan mag ik zelf kiezen wat ik ga spuiten.. Blijf denk ik bij gonal-f want dat kent me lichaam.. Verder moeten we zaad inleveren want ze willen bevroren Zaad stalen hebben.. Dit omdat de bevruchtingen plaats vinden in Düsseldorf..

Nou goed nog ff genieten van de komende 9 dagen zonder hormonen spuiten :) hihi klinkt gek maar heb er gewoon zoveel zin in!! En de dokter die ik net had zei: nee je bent pas zwanger als je embryo ingenesteld is... Dus ong 3 dagen na de terug plaatsing.. Maar ik zei ook ja dat weet je dan niet pas bij een positieve zwangerschaps test.. :) en dan nog maar de vraag blijft t zitten..we zien t allemaal wel gewoon afwachten!!!!!

13. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Spannend allemaal!

14. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

3 nov 2012
    1.298
    0
    36
    NULL
    NULL
    Nou Meissie, het gaat bij jou toch wel anders dan bij mij hoor. Wij hoefden geen bevroren zaad in te slaan zeg maar ;)
    En die keuze wbt het overlijden van de partner hebben wij niet hoeven maken. We moeten het wel melden als 1 van ons overlijdt.

Ik had er ook zo'n in Meissie, klinkt gek he! Maar ik snap je volkomen hoor!

Lieve meiden, ik ga jullie niet langer in spanning laten.... Heb een test gedaan (nouja 3 eigenlijk :);)), op de eerste stond een streepje (positief), op de tweede een kruisje dat beter te zien was (positief) en op de derde stond in woorden (zwanger). Waaaahhhhhhhhhhhhhhhh :D
    Ben nog wel erg onzeker hoor, want het is nog zo pril. Morgen nog maar een test (echte testdatum) en dan het ziekenhuis bellen om de uitslag door te geven en een afspraak te maken voor een echo.

Nora, wat werk jij nog veel zeg! Petje af! Logisch dat je moe bent!
    Wendy, ik ga duimen hoor voor volgende week!

Miss, hoe is het?

En Kell, trek je het nog een beetje? (vond het nog een soort lastig om mijn berichtje te plaatsen).

15. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Whaaaaaaaaaaaaa!!!! Wat een goed nieuws!

16. Nora12

Nora12 Actief lid

23 jul 2011
    468
    0
    0
    NULL
    NULL
    Yes!!! Chickie!!!! Woowwwww, wat een goed nieuws!
    Gefeliciteerd!

17. Meissie25

Meissie25 Bekend lid

25 nov 2009
    817
    0
    0
    Yessssss chickie, ik ben zooooooo blij voor je! En ga zoooooo hard duimen dat t goed blijft gaan :)

De eerste keer IVF toch? Woeiiii ga niet uit van de eerste x maar dat geeft me toch wel hoop :p

Snap dat je t nog heel eng vind... Bedoel t kan nog net zo goed heel erg fout gaan!!

Ik ga denk ik gelijk die test doen van Zwanger of niet zwanger van die kruisjes en streepjes zou ik helemaal gek worden..ook al heb ik nog een gewone liggen :) hèhè

18. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Ik heb ook als eerste een zwanger/niet-zwanger test gedaan. Kruisjes en streepjes ... niks voor mij!

19. Meissie25

Meissie25 Bekend lid

25 nov 2009
    817
    0
    0
    Zie mezelf al zitten haha maak mezelf helemaal gek :)
    Marja aangezien ik nog een gewone test heb liggen zal ik die ook vast nog wel doen.. Maar misschien als 2de :)

Ga weer aan t werk :) fijne dag meiden

20. kellr

kellr Actief lid

3 feb 2013
    225
    0
    0
    Noord-Holland
    Hi allemaal, sorry dat ik een beetje afwezig ben hoor.
    Het is uiteraard niet zo dat ik het jullie allemaal niet gun, in tegendeel zelfs, maar wil zelf ook zo graag weer zwanger zijn dat het een beetje pijn doet om jullie positieve berichten te lezen..

Wel enorm gefeliciteerd, alle zwangeren! En dat is gemeend. :)

Hier gaat het nog niet zo goed eigenlijk..
    Er zit dus nog van alle onderin m'n baarmoeder.. Zelfs toen ik in de stoel lag liep het er zo uit.. Zij zijn natuurlijk wel wat gewend, maar vind het toch beschamend..

Conclusie; heb opnieuw de cytotec gekregen om daarmee wat er nog in zit eruit te krijgen.. Nu wel twee setjes van vier, waarom nu wel, geen idee..
    Volgende week woensdag weer een afspraak voor een echo om te kijken hoe het er dan voor staat.

Ga ze morgen pas gebruiken nadat ik voor m'n lever bij het ziekenhuis ben geweest, anders lukt dat anders weer niet.. Zucht.

Verder besloten volgende week weer voor 50% aan het werk te gaan, ga mijn dagen op kantoor werken en nog niet op de groep, ben nog zo moe steeds dat ik het werk met de kinderen nog teveel vind..

Deel Deze Pagina