@ Chickie: jaaaaaa!!!!! Gefeliciteerd lieverd! Wat geweldig! Ik ben superblij voor je! Laat dit kleintje alsjeblieft lekker bij je blijven zitten @ Kell: ik snap heel goed hoe dubbel het voor je moet zijn en dat je even afstand neemt. Wat een ellende ook zeg, dat je er nog steeds niet vanaf bent . Ik leef enorm met je mee! Reageer morgen even op je pb, heb een beetje een rare dag zoals je weet.. @ de rest: Ik heb vanmiddag helaas slecht nieuws gekregen Mijn hcg is nauwelijks gestegen (van 334 vorige week naar 458 vandaag) dus dat betekent dat wat er zit, niet levensvatbaar is. Volgens het VU is het riciso op een buitenbaarmoederlijke zwangerschap groot dus als ik buikpijn krijg moet ik me meteen melden. En als dit 's avonds of in het weekend is, moeten we de eerste hulp bellen. Ik vertelde de verpleegkundige dat ik maandag op de echo een vruchtzakje + embryo in mijn baarmoeder heb gezien dus dat het volgens mij geen bbz kan zijn, maar volgens het VU (dit is ook op internet te vinden) is het technisch onmogelijk om onder de 1000 hcg iets op een echo te zien. Zij begrijpen dus niet wat wij gezien denken te hebben. Vreemd verhaal toch? Ik heb toch echt een foto van mijn echo hier staan . Hoe dan ook willen zij in dit stadium nog geen echo doen, omdat daar dus niets op te zien zou zijn met mijn lage hcg. Ik moet nu dinsdag weer bloed komen prikken en naar aanleiding van die hcg waarde kunnen ze bekijken wat de vervolgstappen zullen zijn. Ze kunnen op dit moment nog niets zinnigs zeggen over wat me te wachten staat, ik moet dus weer (!) geduld hebben. Ik hoop maar dat de miskraam snel via de natuurlijke weg op gang komt zodat ik geen enge pillen, curettage of operatie hoef te krijgen. Ik ben uiteraard verdrietig maar ook opgelucht dat we eindelijk weten waar we aan toe zijn. En zoals ik al eerder heb gezegd, was ik voor deze zwangerschap helemaal klaar voor de IVF dus ik ga proberen die vibe weer te pakken te krijgen, alleen nu met de wetenschap dat een zwangerschap echt mogelijk is! Nu alleen hopen op een kindje dat sterk en gezond genoeg is om te blijven zitten.. Liefs voor jullie allemaal, ik kom snel weer meekletsen. x Miss
Miss, sterkte en een dikke knuffel! Je bent echt een topper met de positiviteit die ik lees in je berichten.
Dank jullie wel Wendy en Nora! Doet me goed Moet er trouwens nog even bij vertellen dat ik maandag zelf naar een verloskundigenpraktijk ben gegaan om een echo te laten maken. Dat had ik hier nog niet verteld, maar daar doel ik dus op in mijn verhaal! Had geen zin meer om op het VU te wachten, die weigerden (en nog steeds) om een echo te maken..
Meiden ik had een paar dagen niet gelezen, wat een hoop berichten met verschillende emoties! Miss wat een ellendig verhaal meid, veel sterkte voor jou, knuffel! Chickie wat een geweldig nieuws meid, de eerste keer raak, whoehoe! Mochten er trouwens meiden zijn die meer willen weten over IVF of ICSI, jullie mogen me altijd een pb sturen hoor!
Ik vind berichten via hier sturen zo onhandig... Ik ben meer van het whatsapp lekker snel haha.. Mocht iemand via daar willen kletsen stuur ff een pb Miss wat super balen... En ow wat ben jij sterk... Je gaat die vibe gewoon weer oppakken meid! Hele dikke knuffel voor jou.. Hou ons aub op de hoogte!! Lieve Kell Meissie.. Neem je tijd.. Het is logisch dat je hier nu een heel dubbel gevoel bij hebt!! En denk aan jezelf heh.. Succes met weer voor 50% werken.. Wat niet gaat gaat niet.. Wat wel gaat wel! Meiden fijne avond allemaal.. Xxx
Ach jee Kell en Miss, ik heb zo met jullie te doen!!! Wat een onwijze rotdag voor jullie! Kell, dat er dus nog steeds vanalles zit! Blegh! Nu moet je weer door die hel van die pillen heen! Pfffft! Het verdriet blijft ook zo maar boven borrelen lijkt me! Ondanks alles vind ik echt dat je een kanjer bent hoor!!! Je schreef dat je ook voor onderzoek van je lever moest, gaat het goed daarmee??? Miss, ik snapte het inderdaad al niet toen je het over de echo had. Maar wat een raar verhaal dat het VU weigert om een echo te doen. Vooral omdat als zij denken aan het BBZ, ik het risico daarvan behoorlijk groot vind. Maar dat is persoonlijk hoor. En aan de andere kant hoef je je daar misschien geen zorgen over te maken, omdat je toch echt wat anders zag op de echo. Wat zei de verloskundige eigenlijk over het echobeeld? Ik vind het zo rot dat het nu op deze manier moet eindigen bij jou! Wat vreselijk en dan ook nog zo'n vreselijke beslissing maken volgende week! Heb met je te doen! En lucht gerust je hart hier! ps. bedankt voor de felicitaties meiden! Het was inderdaad de eerste IVF! En Nala had dat ook met de eerste ICSI, dus het kan echt hoor!
Chickie, heb jij wel een beetje kunnen slapen vannacht?? Miss, pfff wat een ellende zeg, maar wat heeft de vk dan op de echo gezien? Meissie, ga je een groep whatts app aanmaken? Of hoe je dat ook noemt?? Ben er niet helemaal in thuis hahaa Fijne dag allemaal!
Weinig tijd om te reageren zit nu op verjaardag broertje. Ik heb heerlijk geslapen hoor vannacht! Kort, maar heerlijk! Hoe is het met jullie meiden?
* Zwaai, zwaai meiden * !!! Miss en Kell, hoe is het? Nora, loopt bij jou alles goed? En bij Nala? Meissie, klaar voor de start? Hebben jullie nog plannen voor de pinksterdagen?
Ben nogal gefrustreerd eigenlijk. Heb weer 2x de pillen gebruikt en er is gewoon niks gebeurd.. Helemaal niets! Ben het ongelooflijk zat en wil er klaar mee zijn. Woensdag weer naar het ziekenhuis en als er dan nog van alles blijkt te zitten eis is dat ik z.s.m. gecuretteerd wordt of iets, want over 4 weken zit ik namelijk op Tenerife en dan wil ik er echt klaar mee zijn. Verder geen pinksterplannen, heerlijk! Misschien morgen even naar tuincentrum om spulletjes te halen voor de toekomstige beestjes. Jullie?
Ik heb overigens door meerdere laten pendelen de afgelopen tijd: 15 feb. door Chantallcindy: Juli, Jongen 18 feb. door Wish01: Mei, Meisje 19 feb. door Liz0104: Feb 2014, Meisje 3 mei door Siepie: September, Jongen 6 mei door MirandaV: September, Meisje 7 mei door PendelVrouwtje: Mei, Meisje 10 mei door Aimee83: Juni, Jongen Zoals jullie kunnen zien, erg uitlopend, dus geen touw aan vast te knopen, maar wel leuk om te krijgen. Hopelijk komt degene van Liz niet uit, dat is nog zo ver weg...
Ik snap je frustratie Kell. Pinksterplannen. Nee niet echt. Normaal is met Pinksteren altijd Pinkpop en daar gaan we altijd naar toe. Maar omdat Pinksteren zo vroeg valt is Pinkpop een paar weken later. Weten dus niet zo goed wat we moeten doen. Vanmiddag in ieder geval een box ophalen hier in de buurt. Heb ik voor 30 euro gekocht op Marktplaats. En verder vandaag niet zo veel in ieder geval. Gisteren op stap gegaan. Waren om half 3 pas thuis. En ik ben nu echt kapot ...
Joehoe! Kell, bij mij kwam de pendel van pendelvrouwtje uit! Zij schijnt echt goed te zijn. Gelijk heb je meid, gewoon op je strepen staan! Wendy, wow dat is mooi op tijd, een box! Ik was vrijdag weer in het ziekenhuis, want had weer bruine afscheiding en wilde er niet mee pinksteren in gaan. Ik verlies nl al een week bruin, guess what: de baby zwaaide naar me, ik weer gerustgesteld. Verlies nog steeds bruin, maar kan erbij horen dus. We hebben trouwens ook een groepsapp dankzij meissie! Chickie, hoe was jouw PINKsteren (roze wolk)??
Lijkt me sterk dat ik binnen nu en 12 dagen zwanger word, gezien ik nog steeds vloei en je dan niet eens mág "klussen" Het zou dus een klein wonder zijn, haha! Ik hoop stiekem dat als we straks op vakantie zijn dat ik alsnog spontaan zwanger raak, zal wel niet, maar dromen mag altijd