Vind ik ook leuk! Net heel lang gezeten aan mijn reactie op het poffertjes topic dus ga nu even lekker Homeland kijken en reageer morgen weer bij jullie Elkaar pb'en dan maar voor onze Facebook namen? Liefs, Miss
Ik heb het op FB trouwens alleen niet over het baby-ziekenhuis-traject etc. hoor. Maar ik denk de meeste niet?
Nee, ik ook niet! Heb alleen dat Moederdag gedichtje gedeeld, dat was de eerste keer dat ik er ooit op fb iets over heb laten doorschemeren. En zelfs dat kon voor anderen zijn en niet voor mezelf. Dus graag niets publiekelijks inderdaad
Sorry ik zat Homeland te kijken en het was weer spannend Heb jullie net een pb gestuurd maar zal jullie nu vast gaan opzoeken op Facebook!
Heel leuk om gezichten bij jullie namen te hebben! En Nora, wat een schatje is jullie dochter inderdaad!!!
Wat leuk meiden ook FB-vriendinnetjes! Ik ga ook gelijk even pb'en!!! (pas ook met een paar andere meiden van een ander forum gedaan en is toch wel erg leuk om het gezicht bij de naam te zien!) Ben niet nieuwsgierig hoor Kell, wat frustrerend inderdaad dat er gewoon helemaal niets gebeurd! Kan me voorstellen dat je er helemaal klaar mee bent!!!