Wie nog meer IUI in november 2012?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Nora12, 23 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

3 nov 2012
    1.298
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jeetje Nora, ben even aan het teruglezen. Toch wel vervelend he dat bruinverlies! Kan me voorstellen dat je je toch steeds zorgen maakt!
    Wel fijn dat beeb even naar je zwaaide! :)

Kell, ik ga toch duimen voor de spontane vakantiebeeb! Het zou wel heeeel mooi zijn en wonderen zijn de wereld nog niet uit!
    En anders moet de meest vlotte pendel daarna gewoon uitkomen!

Mijn pinksteren is heel gezellig tot nu toe!
    Ik heb vandaag alvast deels mijn verjaardag gevierd en morgen nog een stukje! Verder geniet ik nog volop van het goede nieuws van de zwangerschap. Heb vanochtend nog even een testje gedaan, gewoon voor de geruststelling en nu stond er op de indicator test van CB, 2-3 weken na bevruchting. Klopt precies met 5 weken zwanger.
    En ik heb me eergisteren opgegeven voor Moeders voor Moeders. Dat is het minste wat ik kan doen.

Meissie en Nala doen jullie ook mee met Facebook?
    Ik zal meissie ff een berichtje sturen voor de app-groep, ook erg leuk!

2. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Voel je je goed chickie of last van kwaaltjes?

3. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

3 nov 2012
    1.298
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jullie zijn inderdaad hele leuke meiden Miss en Wendy! Leuk om jullie nu ook zo te kunnen volgen!
    Gezellig!

Ik heb nog niet echt veel kwaaltjes hoor. Heb alleen het idee dat ik wat meer moet plassen, hihi en wat sneller moe ben. Maar het is nog goed te doen hoor :)

4. kellr

kellr Actief lid

3 feb 2013
    225
    0
    0
    Noord-Holland
    Gezellig allemaal aan de facebook! :D

5. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

3 nov 2012
    1.298
    0
    36
    NULL
    NULL
    Leuk inderdaad Kell!
    Zo leuk om nu een beeld bij de naam te hebben!

6. kellr

kellr Actief lid

3 feb 2013
    225
    0
    0
    Noord-Holland
    Zeker! :)

Moeders voor Moeders wil ik ook heel graag gaan doen als de tijd daar is. Heb daar zelf nu ook profijt van, dus begrijp wat je bedoeld als je zegt dat het het minste is wat je kunt doen Chickie! :)

En idd Miss, ik heb je geheimpje ontdekt, haha! ;)

7. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Haha, dank je :)
    Ik vind mijn nieuwe fb-vriendinnetjes ook allemaal leuk :)

8. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    dat heb ik ook met MvM. Vind het ook heel egoistisch als mensen niet mee doen.

9. kellr

kellr Actief lid

3 feb 2013
    225
    0
    0
    Noord-Holland
    Wat hebben de meeste van jullie belachelijk veel facebook vrienden zeg, haha! ;) Ik heb er de afgelopen tijd alleen maar mensen uitgekiepert. :p

Gaat iemand vandaag nog iets doen? Het is zo'n chagrijnig weer, bah! We gaan zo wel ff snuffelen naar spulletjes voor onze toekomstige beestjes. Jaja, beestjes! Naast een pup krijgen we ook een kitten! :D Een tweeling ;)

10. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Haha, en dan te bedenken dat ik er de afgelopen weken ook veel mensen uitgekiepert heb.

Ik ga niet veel doen vandaag. Beetje poetsen en verder chillen. Energie op doen voor de nieuwe werkweek. Een pup en een kitten? Zozo, lekker druk in 1 keer. Wel leuk!

11. kellr

kellr Actief lid

3 feb 2013
    225
    0
    0
    Noord-Holland
    Haha, I know! Maar we willen ze samen opvoeden, dat het speelmaatjes worden. :) En het is een hele kleine pup hoor, dat heb je misschien wel op m'n facebook gezien? Tis namelijk een chihuahua ;)

12. Nora12

Nora12 Actief lid

23 jul 2011
    468
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben onderweg naar de dierentuin!

Fijne 2e pd!

13. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Inderdaad een heel klein hondje :) Mijn hond heeft een hekel aan chihuahua's (en alle andere kleine rassen). Die ziet ie als snack. Haha, erg hè.

14. kellr

kellr Actief lid

3 feb 2013
    225
    0
    0
    Noord-Holland
    Onze hond had ook bijna aan alles een hekel, maar dat komt omdat ze geen goede opvoeding heeft gehad in de eerste jaren. Mijn vriend had haar toen ze een jaar of 4 a 5 was uit het asiel gehaald. Het was een Engelse Stafford, we hebben haar vorig jaar zomer moeten laten inslapen toen ze 12,5 was..

15. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Haha. Nou bij mijn hond komt het hopelijk niet door zn opvoeding want ik heb em opgevoed. Kleine hondjes vinden hem trouwens ook helemaal niks. Vooral de Jack Russel van hier tegenover. Die wil mijn hond altijd aanvallen.

16. kellr

kellr Actief lid

3 feb 2013
    225
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik zie op je facebook dat je thuis een aardige beestenboel hebt! ;)
    Wat een prachthond zeg :D

17. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    De beestenboel is wel wat ingekrompen.
    Hadden eerst een konijntje maar die is dood. De baardagaam die we eerst hadden woont nu bij een vriend van mn broertje. Nu hebben we alleen nog de hond (thnx voor het compliment).

En we passen wel eens op de honden van mn schoonouders (berner sennen en golden retriever) en de hond van mn moeder (labrador). Ben dol op beesten :)

18. kellr

kellr Actief lid

3 feb 2013
    225
    0
    0
    Noord-Holland
    Een baardagaam is wel origineel! ;)

Heb bij mijn ouders thuis als kind zijnde alleen maar kleine diertjes gehad, konijn, hamster, cavia, rat, vogels en vissen.
    Toen ik op mezelf ging wonen kwamen er twee katten, helaas moest ik deze weg doen toen ik samen ging wonen omdat de hond van mijn vriend (de stafford) de katten absoluut niet wilde accepteren.. :(

19. Miss76

Miss76 Bekend lid

24 jan 2012
    797
    2
    16
    NULL
    Amsterdam
    Hi meiden,

hier is het nu echt duidelijk. Vanochtend zag ik al wat roze afscheiding en vlak voordat we de echo hadden om 13.30u werd het rood. Heel licht nog, maar wel duidelijk.

Op de echo zagen we nu heel duidelijk een embryo met dooierzakje (die was vorige week nog niet te zien), alleen had het embryo de grootte die het met 6 weken had moeten hebben terwijl ik vandaag 7 weken zwanger ben. Ook was er geen hartslag te zien en die zou er met 7 weken wel moeten zijn. Het is dus einde oefening :(

Ik moet zeggen dat het heel bijzonder was dat we samen naar de echo konden kijken, dat voelde als een mooi afscheid. Als we op het VU hadden moeten wachten, hadden we nooit een echo gehad en dan is het toch allemaal veel onwerkelijker. Ik ben nu wel heel verdrietig, de tranen blijven komen. Terwijl ik er al die weken op voorbereid was maar dat het nu definitief is, doet toch pijn.

De arts (hij is gynaecoloog en echoscopist) was weer superaardig en zei dat ik bij hem de follikelmetingen kan komen doen als ik straks in DD zit. Hij begeleidt meer patienten die bij Dr. Scholtes zitten. Daar was ik erg blij mee, ik dacht dat alleen het ziekenhuis in Purmerend een optie was. Deze praktijk zit op 10 minuten fietsen van mijn huis en ook al hadden wij eerst het gevoel dat we alles bij Dr. Scholtes wilden laten doen, word ik nu toch wel blij van de gedachte dat de follikelmetingen in NL plaats kunnen vinden. Hij lijkt me erg kundig en het scheelt veel tijd en stress!

Lieverds, fijne dag nog en nogmaals bedankt voor de steun de afgelopen weken. Dat heeft me er zeker doorheen geholpen..

Liefs, Miss

20. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Logisch dat het pijn doet en dat je verdriet hebt. Is niet niks. Heel veel sterkte met het verwerken hiervan.

Deel Deze Pagina