Miss wat heftig zeg dat je nu pas je echte miskraam hebt gehad. Misschien wel beter voor het verwerken dat je nu een minimensje zag, maar ik kan me voorstellen dat het ook extra moeilijk is daardoor. Wel mooi dat jullie bij zee afscheid gaan nemen. Natuurlijk was hij of zij al bijzonder voor jullie, het is immers toch een kindje dat je verliest. Sterkte dit weekend! X
Even snel hoor... Miss, jeetje ook heftig zo'n mini mensje! wel erg confronterend lijkt me. Jullie kindje dat daar gewoon ligt. Wel mooi dat jullie nu echt afscheid kunnen nemen! @ Nora, dat je zo misselijk bent zeg! We gaan morgen lekker stadten in lelystad of almere en zondag zwemmen. Verder zien we wel. @ Kell, wat een lange werkdag had je zeg! Rustig aan hoor! @ wendy, ik zie dat je een afspraak bij de verloskundige hebt gemaakt, leuk! @ nekplooimeting. Eerst maar kijken of het goed zit, maar denk niet dat we het doen.
Zo Miss! Wat een verhaal zeg... Was het misschien de placenta die je eerst verloren ben? Dat zou natuurlijk goed kunnen... Wel een mooi gebaar om het bij zee 'los te laten'. Heel veel sterkte daar mee! Zoals al vaker hier gezegd vind ik je echt een enorm sterke vrouw! Ik gun het je zo onwijs dat je snel weer zwanger bent! Hier volgens mij eindelijk minder bloed, hopen dat het zo door blijft zetten! Afgelopen dagen wel wat 'vlokjes' en slijmdraden weer ertussen gehad, maar toen ik vanmorgen naar het toilet ging was het toch aanzienlijk minder en gister ook al! Nog 3 weken vandaag voordat we op vakantie gaan, dus ik zie het positief in! Gister gewerkt van 09.15 tot 17.00 uur, zonder pauze, slecht! Maar er was zoveel werk blijven liggen, zoveel te doen... En het was wel super fijn om de afgelopen twee dagen "mijn" kindjes weer even te kunnen zien en te knuffelen hoor! En dat was wederzijds, ze kwamen meteen op me af gestormd! Ook m'n collega's hadden mij (en m'n flauwe humor) duidelijk gemist, haha! Volgende week een drukke week voor de boeg, maar ik vind al die afleiding wel lekker weer. Maandag dagje werken, fotografe komt ook langs op het werk! Dinsdag weer naar het werk, in ieder geval voor de groepsfoto van mijn groep en misschien nog even de fotografe op weg helpen. Woensdag weer naar het ziekenhuis voor een echo. Donderdag even langs de IPL dame om m'n oksels en eventueel bikinilijn bij te laten werken voor de vakantie. Vrijdag weer een dagje werken. Zaterdag avond verjaardag van m'n vriendinnetje in Gelderland. Zondag avond weer naar m'n toekomstige puppy kind kijken Ik heb er zin in!! Maar eerst vandaag even lekker rustig aan en morgen tripje Ikea waarschijnlijk, haha!
Dank jullie wel voor jullie lieve woorden en steun! Ik heb zojuist een privéalbum aangemaakt met foto's van het embryootje en het afscheid vandaag. Dit album is speciaal bedoeld voor wie benieuwd is hoe een miskraam eruit ziet met 7 1/2 week. Misschien omdat je het zelf hebt meegemaakt maar je embryo helaas niet zo goed hebt kunnen zien als ik. Of omdat je te horen hebt gekregen dat (of iemand kent bij wie) het misgaat en wilt weten wat je te wachten staat. Al hoop ik natuurlijk dat het laatste bij geen van jullie zal gebeuren! Wel graag deze foto's privé houden en niet kopiëren en verspreiden, maar dat begrijpen jullie ongetwijfeld. En natuurlijk vooral niet kijken als je het eng vindt om zoiets te zien! Het is puur bedoeld voor diegenen die het interessant vinden of de behoefte voelen te zien hoe zo'n klein embryootje eruit ziet om persoonlijke redenen.. @ Kell: ik ben eerst het dooierzakje verloren (zie album), toen het embryootje en vandaag (kreeg ineens weer buikpijn) denk ik de placenta. Was een groot, bloederig geval dus kan haast niet missen. Wonderlijk hoor, wat er bij zo'n prille zwangerschap allemaal al is aangemaakt in je baarmoeder Liefs, Miss
Heel mooi gedaan Miss, zo met die schelp! Had ook wel gewild dat ik iets op had kunnen vangen, maar ik denk dat het bij mij allemaal een beetje uit elkaar is gevallen of iets.. Heb tenminste niet zoiets duidelijks als jij verloren. Hier het bloeden vandaag wel duidelijk minder, hopelijk gaat het zo door! Fijne avond allemaal!
Dank je Kell! Misschien voor jou dan ook wel fijn om mijn foto's te zien? Heb je alsnog een idee van hoe het er ongeveer uit heeft gezien. Fijn voor je dat het bloeden minder wordt! Hopelijk is het nu allemaal snel achter de rug. X
Nou Kell, jij hebt een druk weekje voor de boeg! Gelukkig zitten er ook leuke dingen bij! Ik heb het de komende week ook gigantisch druk met werk. Ach, dan is de week maar snel voorbij! Vind het ook spannend worden. Werkt de IPL goed? Miss, ik heb net je album bekeken! vond het heel ontroerend! Wat een mooi afscheid en vind het heel bijzonder dat je het embryotje zo goed kon bekijken!
Hello ladies, Miss, wat een ontroerend verhaal, ik heb niet naar je foto's durven kijken hoor, sorry. Hoe gaat het nu met je?? Ik las dat je 12 juni de uitgangsecho hebt in DD, spannend meid! Wendy, ik las op FB dat je net zo beroerd bent als ik, het schept een band toch. Ben je ook al afgevallen? Ik al 3 kilo en ik geef nog steeds 4 keer per dag over, maar het wordt minder... Ben je wel aan het werk? Of heb je je ziek gemeld? Goed voor jezelf en voor je uk zorgen he! Chickie, nog een weekje en dan de echo! Wow, spannend moment hoor! Hoe voel jij je?? De misselijkheid begon in week 7 en neemt nu alweer af hoor, morgen ben ik 10 weken, maar ik geef nog elke dag over Kell, doorsta je de drukte een beetje? Is het bloeden al minder geworden?? En genieten jullie ook zo van het mooie weer? Eindelijk maar toch Vanuit mijn kantoorraam, lijkt het erg lekker buiten! Liefs!
Nee ik ben niet afgevallen. Weeg nog steeds hetzelfde. Hoef alleen maar 's ochtends 1 tot 2 keer over te geven. Heel stom want zaterdag voelde ik me prima na me 2 dagen slecht te hebben gevoeld. Gisteren tegen de avond ben ik me weer slechter gaan voelen. Vannacht daarnaast waardeloos geslapen en mijn rechterbovenlip is 2x zo dik als normaal door de koortslip. Al met al voelde ik me vanochtend dus zo bluuuuuuuhhhhhhh dat ik me ziekgemeld heb.
Haha heel toevallig Wendy, maar ik heb ook een koortslip! Dat misselijke is bij mij continu, niet met vlagen zoals bij jou. Maar het neemt nu af, ben nu 10 weken volgens mij. Sterkte meid!
Dat is heel toevallig inderdaad. Maar ik baal er zo van! Heb er altijd zo'n last van ook al herken ik het direct wanneer het er aan komt en begin dan dus direct met smeren. Had er nu al zeker een jaar geen meer gehad. En ik zie er nu echt als een malloot uit. En dat + het feit dat ik me al niet zo best voelde maakt vandaag echt een bluuuuuuuhhhhhhh dag. En ik weet dat het voor een goed doel is allemaal maar toch baal ik er van.
Je mag best een baaldag hebben hoor! Hoort er ook bij Beter nu een koortslip dan wanneer de baby er is, want dan mag je niet knuffelen!
Hey meiden! Rustig hier de afgelopen dagen! Zelf ook behoorlijk busy geweest Vanmorgen weer bij het zkh geweest en zojuist door de arts zelf terug gebeld. Tijdens de echo was er een cyste te zien en omdat ik nog steeds bloed zijn ze verder gaan kijken. HCG en oestrogeen geprikt. HCG was 7, dus bijna niets en oestrogeen niet aanwezig, dus dan is het geen menstruatie. Eindelijk nu wel actie, want het duurt te lang. Ik krijg de pil voorgeschreven, haha! Dit omdat daar van de cyste verdwijnt en mijn cyclus dan weer in z'n ritme komt. Ik krijg 2 strips voorgeschreven omdat ik anders midden in m'n vakantie ongesteld zou worden. Mocht ik na 5 dagen nadat ik ben begonnen met de pil nog steeds bloeden moet ik weer even bellen, maar ze gaan er vanuit dat dit het oplost. Helaas wel de spontane kans om zwanger te raken weg, zeker omdat we op vakantie gaan is dat wel jammer, maarja.. Alles er voor over om dit te laten stoppen en daarna weer verder te kunnen, toch? Wendy, nog zo misselijk? Miss, hoe was jouw echo, schoon? Heb je niet gezien vanmorgen, maar was zelf ook maar net op tijd vanwege een ongeluk op de a10..
Hoi meiden, ik ben ook weer op de bewoonde wereld. Erg druk gehad op werk en zo blijft het nog wel even. Zo ook weer aan het werk Wendy, ik las dat je vandaag weer bent gaan werken. Is het goed gegaan? Of viel het toch nog wel tegen? Wat een kwaaltjes kun je dan krijgen he! Nora, het zou mooi zijn als het bij jou nu aan het afnemen is! Ik heb eigenlijk echt nog nergens last van (op wat meer bezoekjes aan het toilet na). Maakt ook wel weer een beetje dat ik het wel heel spannend vind of alles wel goed gaat van binnen. Niet dat kwaaltjes een garantie daarvoor zijn hoor . Kell, lekker dubbel he aan de pil! Maar het is inderdaad wel beter als nu eerst je cyclus weer eens helemaal op de rit komt. Anders komt er waarschijnlijk toch sowieso niets van een spontane zwangerschap. En 1 voordeel, nu ben je zeker niet ongesteld als je op vakantie gaat! Fijn dat het ziekenhuis nu actie onderneemt. Miss, hoe is het met jou? Meissie, lukt het allemaal met spuiten? Voel je je goed? Genesis, lees je ook nog wel eens mee?
Hoi dames, Nou, de misselijkheid is totaal weg, ik eet alles weer en energie voor tien!! Jippieee! Het heeft in totaal 2 weken geduurd. Kell, wat dubbel zeg dat je aan de pil moet... Waar gaan jullie heen op vakantie?? Chickie, wel of geen kwaaltjes zegt gelukkig niets over het verloop van de zwangerschap hihi en hopelijk blijft het je bespaard Wendy, fijn dat je weer kan werken! Meissie, hoe is het??? Long time no hear.... Fijne avond ladies!
Ja vandaag weer gaan werken!!! Vanochtend opgestaan en crackertje met jam gegeten. Dat bleef binnen dus ik vond het een mooi moment om weer te gaan werken. En op het werk is alles goed. Ik word helemaal vertroetelt daar. Voordeel denk ik van het werken met bijna alleen maar mannen.
Hahahaha Wendy, Geweldig! Al die mannen die voor je lopen en zorgen Ik zeg gebruik van maken Nora, wat fijn dat de misselijkheid weg is!! en vooral dat je alles weer kunt eten Waar zouden we zonder eten zijn Chickie, Wat fijn dat je nergens echt last van hebt.. wil je niet bang maken, maar wat nog niet is kan nog komen... Haha!! Hier is t verder goed hoor, wat lief dat jullie aan me denken!! Morgen alweer een week aan t spuiten... Kwam tot die conclusie toen ik zag dat ik nog maar een spuit in me eerste doosje zat Wat vliegt de tijd soms toch voorbij.. Verder prikt de Decapeptyl soms heel erg met het inspuiten.. maar ach als je dan ff wacht en jezelf afleiding geeft dan zit het er voor je weet alweer in! Las op internet al meer verhalen over dat meiden de naald van de decapeptyl dikker vonden dan die van de Gonal-F... We zien t maar zo t gaat nu prima en deed t vanaf de tweede dag zelf.. dan valt de naald van de Gonal straks alleen maar weer mee Verder ben ik heeeeeeeeeeel benieuwd wanneer me cyclus stil komt te liggen en wanneer ik ongesteld word.. volgende week weekendje weg met vriendinnen dus hoopte er dan wel vanaf te zijn.. maar aangezien er nog niks te zien is ga ik er wel vanuit dat ik t dan ben We zullen zien!! Qua bijwerkingen alleen op de 2de dag mega hoofdpijn gehad.. toen heb ik ook de hele avond geslapen.... Wat was ik daar aan toe zeg! gelukkig was Manlief erg lief voor me en liet me lekker tukken en aaide over mn bol Haha!! Verder soms wat ongi steekjes in me buik maar dan trekt t al snel weer weg Volgens mij mis ik nog wat mensen van hier op FB.. Als ik volgende week tijd heb toch maar eens een kijkje nemen