Wat een lief mannetje heb je Meissie! En fijn dat de bijwerkingen meevallen. Ik heb eigenlijk helemaal geen last gehad van de decapeptyl en de spuitjes zijn inderdaad wat botter. Maar het kan zelfs per doosje verschillen. Laat die ongi bij jou maar snel komen (dan ben je misschien nog net op tijd klaar)! Waar ga je heen met je weekendje weg? Leuk vooruitzicht! Wendy! Goed geregeld op werk, haha! Lief hoor! Zouden ze dat nu nog 6 maanden zo voor je doen? Slaap lekker meiden!
Ja ik denk dat die mannen dat wel blijven doen op het werk. Ze waren voor ik zwanger was al lief voor me
Hier vanmorgen heerlijk in het zonnetje gezeten op het balkon! Kon ik wel gebruiken na gister... Kreeg kl*te nieuws, collegaatje (geen leuke, maar van wie het contract toch al niet verlengd is en bijna vertrekt) belde me om zich "ziek te melden". Ze is er achter gekomen dat ze zwanger is (ze is 21), een ongelukje. Ze heeft nu tijd nodig om na de denken of ze het wel wilt houden. Wat kan de wereld toch oneerlijk zijn he? In 1,5 jaar tijd zijn 3 van mijn (ex) collega's per ongeluk zwanger geraakt.. Maar vanavond weer ff lekker naar mn toekomstige puppy kind kijken! Hebben jullie het gezien op Fb?
Nou Kell, wat je zegt! Hoe oneerlijk is het! Kan me voorstellen dat er een stormvloed van emoties door je heen raast als je dat hoort! Geef je toekomstige hondje maar een hele dikke knuffel! Het is wel een schatje hoor! (heb de foto's op FB gezien!) Zo lief!!! Ik zit nu nog lekker in het zonnetje en werd net door mijn vader gebeld of we vanavond zin hebben om mee uit eten te gaan. Ja hoor Tuurlijk! Afgelopen vrijdag had ik een teamuitje van werk. Was erg leuk! Er nam een collega afscheid en we hebben solex gereden. Echt heel erg leuk! Ook moest iedereen een lunch maken voor een andere collega en ik kreeg een lunch van een collega die vorig jaar via ICSI zwanger is geworden. Het pakketje was dus helemaal zwangerproof. Echt super lief van haar!
Lekker hoor, uit eten! Wij gaan vrijdag met m'n ouders en broer uit eten, heerlijk! Ik heb zo'n lieve paps die altijd de rekening oppakt, hihi.. Ik ben natuurlijk wel z'n prinsesje hahaha! Was het een leuke collega waar je afscheid van moest nemen? Wel top dat je collega zo'n lunch voor jou had voorbereid! Solex rijden, leuk zeg! Ik heb dit jaar helaas nog niet op m'n motor kunnen rijden, toen het eenmaal weer mooi weer werd voelde ik me rot, dus dat schoot niet op.. Ik denk dat ik 'm na m'n vakantie van stal haal
oeh stoer hoor Kell, motor rijden! Lekker vogel vrij toeren! Het mooie weer komt er weer aan, dus ik zou zeggen... sla je slag! Leuk en lekker dat je ook uit eten gaat! Veel plezier!!! De collega die wegging was echt een super lieve vrouw. Ze werkte al ruim 40 jaar op onze school en ging nu met pensioen. Een beetje de 'Moeke' van de school. Ik heb een paar keer flink bij haar uitgejankt en met mij vele anderen. Dus we gaan haar erg missen. Ik ga nog even wat zonnestraaltjes pakken! xxx
Lieve meiden! ik heb al een tijdje niet mee geschreven hier.. en dacht dus wel dat ik PAGINA'S bij moest lezen Maar t was er maar 1.. Kell, Dat is idd super oneerlijk!! Maar t leven is kei en kei hard...Sommige dingen heb je niet in de hand en dat is dit er een van... Onze tijd komt nog wel En 1 ding is zeker... wij zullen dan geen SECONDE twijfelen of we wel een kindje willen en houden vanaf de eerste seconde dat we zwanger zijn van zo een klein wondertje!!! Chickie, Jahhh een heerlijke vent heb ik! Echt een topper!! Verder heb ik vandaag heerlijk genoten vd zon Wat een heerlijk vooruit zicht met het weekendje weg dit weekend.. Yeah.. We gaan naar de roompot in Oosterhout (de katjes kelder) Super veel zin in...Word zoo lachen en gezellig!! Om even terug te komen op het verhaal van spuiten enz.. ik werd zaterdag dus na 1 week spuiten ongesteld... Toen was t helderrood en echt bloed.. daarna 1 x vergeten te spuiten en zowieso bijna geen bloed meer verloren... las op i-net dat mensen door de decapeptyl juist mega erg ongesteld werden? Ik wist dus niet of ik nu al moest bellen...? Toch maar gebeld en moet morgen avond om half acht naar t Geertgen voor een echo.. Ben benieuwd!! Ze zeiden dat t niet veel uit maakte omdat ik toch op dag 21 ben begonnen met spuiten.. zal t morgen nog wel eens duidelijk allemaal navragen!! Ben benieuwd... zou ik dan mogen beginnen met Gonal-F erbij? Spannnend.... Trouwens Kell.. JAAAAAAAAA wat een schatje zeg dat hondje van julllie! Ik ben verliefd!!!!! Hoe is het met alle andere meiden? Xxx
Even heel snel. Hier gaat het op zich goed. Alleen mn humeur .... grrrrrrr ..... dat gaat ff niet zo lekker. Ben mega geirriteerd door een vriendin maar daar zal ik jullie niet mee lastig vallen. Morgen naar de vk voor het eerst. Leuk en spannend. Ik moet er nu weer vandoor. Lees snel bij en zal dan op iedereen reageren. In ieder geval een dikke knuffel en kus voor iedereen!!!!
Spannend Meissie! Zou wel mooi zijn als je binnenkort (morgen is helemaal mooi ) mag beginnen met stimuleren! Laat maar komen toch...?!! Jij krijgt zeker een heerlijk weekend as. weekend, lekker hoor! Dat wordt genieten! Ik ga die zondag naar Guus Meeuwis, ook erg leuk! Wendy, jaaaaa morgen mag je naar de verloskundige! Leuk, leuk!!! Veel plezier! Enne, je mag ons best 'lastig vallen' hoor met je verhalen over je vriendin! Kell, is het gezellig geweest zondagavond? En wat is je puppy toch een scheetje zeg! Nala, jij zit lekker in Zakythos, zag er lekker uit hoor de foto's! Andere ladies.... where are you????
hallo meiden, heb net geprobeerd een en ander bij te lezen. Afgelopen tijd helaas te maken gehad met een sterfgeval in de familie (1e graads) dus nergens anders tijd voor gehad. Nu is nog steeds niet alles rond maar het meeste is achter de rug. We zijn hals over kop terug gekomen van vakantie en dat is ook een vreemde gewaarwording... Hoe gaat het met alle zwangeren? Hopelijk verloopt jullie zwangerschappen goed en met zo min mogelijk kwaaltjes! Nog meiden op het wachtbankje momenteel? Bij ons momenteel nog niets veranderd. Pas in juli zaadcontrole na operatie en dan pas kijken hoe en wat. gr Genesis
@genesis: gecondoleerd. Vandaag bij de vk geweest. Alles was goed. Baby zag er prachtig uit. Ik ben verliefd.
Haha Wendy! Lekker in love blijven hoor! Ik las op FB dat je de baby al zag bewegen! Gaaf hoor! @ Genesis, jeetje meid! Dat is heftig! Mag ik vragen wie er is overleden? Heel veel sterkte en gecondoleerd! Het is altijd al verschrikkelijk, maar ook helemaal als je ook nog eens veel moet regelen! De zaadcontrole komt nu wel rap dichterbij! Fijn, dan kun je ook weer verder! Met mij gaat alles goed verder. Ik krijg morgen de eerste echo en vind het onwijs spannend! Hoop zo dat alles er goed uitziet! Meiden die op vakantie zijn, geniet er lekker van he! En kom ons maar snel jaloers maken met jullie vakantieverhalen!
Succes met de echo vandaag Chickie. Ja de baby bewoog idd al flink. Eerst lag ie helemaal stil. Kon de vk goed meten. Maar daarna begon ie met zn armpjes en beentjes te bewegen. Zo bijzonder. We hadden natuurlijk al 2 echo's gehad maar daar was geen mensje in te herkennen. Nu wel dus. Echt bijzonder.
Dankje Wendy! Wat een voorbeeldig kind krijg je zeg! Even stilliggen op het moment dat het moet en daarna lekker showen voor jullie Bij ons was vanochtend alles goed! Jeeh! Een heel mooi knipperlichtje! Heb de hele dag op wolkjes gelopen, ben er zo blij mee! 20 juni mogen we weer komen voor een echo en 28 juni een afrondingsgesprek bij de gynaecoloog. Wat wel heel lief was, is dat de gynaecoloog vorige week heel trots op de fertiliteitsafdeling heeft verteld dat ik zwanger was. Ze was zo blij voor ons. Nou, dat is pas een persoonlijke behandeling. Echt super dat ze zo begaan zijn met ons. Was daarom ook wel blij dat we een bedankje meegenomen hadden voor alle fertiliteitsverpleegkundigen (grote geboorteflik met een babyhoofdje van marsepein erop en een bedankkaartje eraan) en dat we voor de gynaecoloog ook iets hebben liggen. Op de echo zagen ze trouwens ook nog 6 grote follikels. Vandaar dat mijn buik nog steeds zo opgeblazen is. Die hebben zich na de punctie gevuld met bloed en normaal gaan ze weg met je menstruatie, maar door de zwangerschap duurt dit langer. Ze waren per stuk 5 cm. Hihi hoe bedoel je lekker vol van binnen. Hoe is het met de andere meiden???
Genesis, heh wat rot.... Gecondoleerd en sterkte... X Chickie, wat super leuk!!!!! Hoe was de echo? Wendy en chickie hoever zijn jullie nu? Nou ik ben zoals jullie weten gisteren naar t geertgen geweest.. We gaan toch prugon (schrijf je dat zo haha) spuiten.... Mocht t ook terug draaien naar gonal-f maar ik had zoiets van laat de dokteren lekker dat bepalen... Die hebben er meer verstand van Ik spuit nu nog steeds decapeptyl en doe beide spuiten tegelijk want anders ben k voor me gevoel er de hele dag mee bezig! Over 8 dagen op woensdag avond moeten we opnieuw terug komen voor een echo ben benieuwd wat er dan allemaal gebeurd is.. Verder morgen lekker werken van half acht tot drie op t Kdv, verder gelijk erna door naar de stad om bij me andere werk te werken... Er is nu een evenement en naast me weekendje weg ga ik daar donderdag avond en zondag avond nog ff werken!! Lekker achter een buiten bar.. Genieten van de muziek en mensen Om me heen..heb er zin in! Het duurt wel tot snachts.. Dus dit word de eerste x dak ik me spuiten mee moet nemen... Ach komt ook wel weer goed!!! Meiden ik probeer hier nog ff te checken ivm de echo van chickie enz maar als ik jullie niet meer spreek tot maandag en fijn weekend alvast!!
En ik 7 weken en 3 dagen. @ Meissie, ik heb ook puregon gespoten. Is mij prima bevallen hoor. En ik deed de decapeptyl en puregon ook vlak na elkaar. Dat is prima! Nu hopen dat het z'n werk goed doet! Spannend volgende week! En geniet van je leuke dagen die je voor de boeg hebt (en natuurlijk van je weekendje!) Wel lekkere afleiding!
Hoi dames, Eindelijk weer tijd! Bah zo druk op het werk, toe aan vakantie! Meissie, spannend hoor! Lekker druk dagje voor de boeg Chickie, wat lief dat je iets hebt meegenomen en wat gaat de tijd snel zeg, alweer 7 weken, geniet er lekker van! Ik ben volgens mij 11 weken nu en geen kwaaltjes meer! Volgende week vrijdag nekplooimeting, dan weer baby koekeloeren Hoe is het met de rest??? X