Wat fijn dat de kwaaltjes over zijn Nora! Spannend hoor volgende week de nekplooimeting! Wat voor syndromen zitten er in jouw familie als ik vragen mag?
Ah dan snap ik hem helemaal. Ik begrijp goed dat je het dan toch maar even wil checken. Met mij gaat het echt prima. Heb eigenlijk nergens last van. Heerlijk hoor. En wat ook heel fijn is. Ik heb nu al bijna 2 maanden geen endometriosepijn (mooi meegenomen!). @ Kell, ik las dat je nu lekker vakantie hebt! Heerlijk hoor! @ andere meiden, *zwaai*
Hallo meiden! Ik kom even laten weten dat ik het niet red om regelmatig op 4 topics mee te schrijven, dus ik ga me beperken tot het Poffertjes en Dusseldorf topic. Anders zit ik voor mijn gevoel teveel op zp en dat voelt niet goed. Ook wil ik me niet schuldig hoeven voelen als ik even niet schrijf en dat gebeurt toch als je nog bij een topic 'hoort'. Dit betekent echter niet dat ik niet met jullie meelees! En als ik zie dat er iets spannends gebeurt, zal ik zeker reageren natuurlijk. Dus ik ben er nog wel, alleen wat meer op afstand. Als jullie benieuwd zijn hoe het met mij gaat, gewoon even op 1 van bovenstaande topics kijken, daar post ik wekelijks een update! Veel succes en geluk gewenst allemaal en een dikke knuffel van mij voor jullie Liefs, Miss
Ah Miss, ik begrijp je heel goed. Maar ik vind het ook heel erg jammer! Weet van mezelf dat ik toch niet zo snel op zoek ga in een ander topic omdat ik dan het gevoel heb een meelezer te zijn. Dus hoop dat je toch misschien heel af en toe hier nog even wilt laten weten hoe het met je gaat. En dat hoeft echt niet wekelijks. Maar ik heb echt het gevoel dat je toch wel soort van 'veel' met elkaar meegemaakt hebt. Dus ga je wel missen hoor. Nu wil ik je zeker geen schuldgevoel aanpraten en je moet het helemaal zelf weten. Maar ik wil je gewoon even laten weten dat ik het wel erg jammer vind. Heel veel succes bij je behandeling in Düsseldorf en ik hoop dat die succesvol voor je gaat uitpakken! (succes 12 juni, dat is al bijna!) Veel geluk!!! Dikke knuffel terug!
Hey meiden! Ben een beetje afwezig geweest, mijn excuses! Deze week 3 dagen gewerkt waarvan 1 op de groep en dat was best pittig! Maar ik vond het heerlijk, weer een dagje met "mijn" kids! Sinds vrijdag heerlijk vakantie ja! En die is al zeker goed begonnen! Allemaal leuke dingen aan het doen al Eeeeeeeeeeeeen ik ben eindelijk helemaal bloed vrij, sinds gister ook geen af en toe bruin bij het vegen meer, niets! Dus jullie kunnen misschien wel raden wat ik gister gedaan heb, hahaha! Ik ben in een opperbeste stemming op het moment en dat bevalt me goed! Kijk enorm uit naar de vakantie en alles wat daarna komen gaat. Ik heb er weer vertrouwen in Excuus voor mijn enorme ego post, hoe gaat het met jullie!?
We gaan naar Tenerife! En daar gaan we heel hard genieten van ons hopelijk laatste vakantie met z'n tweeën door lekker te eten, drinken, relaxen, zonnen, zwemmen, lezen en tussendoor ook nog wat dingen van het eiland te zien.
Jeeeh zo kennen we je weer Kell! Wat fijn om te horen dat je je zo goed voelt! Ben ik erg blij om! En heerlijk naar Tenerife! Hihi ja geniet maar goed van de laatste vakantie saampjes Meissie, hoe gaat het met jou? En Nora en Wendy, gaat alles nog goed met jullie?
Jooehoe Wennepen, alles gaat hier prima! Gelukkig minder druk op het werk Volgende week vliegen wij voor 2 weken naar Portugal! En met jullie?
Met mij gaat het goed! Ben wel nog steeds heel moe maar verder niks te klagen. En vandaag de eerste grote aankoop gedaan: een bugaboo. Wel 2ehands want vind ze nieuw allemaal zooo duur. Maar ziet er uit als nieuw en alles zit er bij wat ik nodig heb. Helemaal happy.
Ik zag hem op Facebook Wendy! Mooi hoor! Wij hoeven (helaas hihii) bijna niets nieuw te kopen, heb alles nog van de eerste!
@Kell heel veel plezier op vakantie! Wat leuk al die zwangerschapsverhalen ben erg blij voor alle zwangeren onder ons!!! Geniet van ieder moment, want wat is zwanger zijn bijzonder zeg Meiden wij hebben mijn schoonvader verloren... erg lastig, emo en zwaare periode voor ons geweest. Kinderwens is afgelopen maanden ff niet aan de orde. Ik heb zo nu en dan nog wat gelezen hier. Maar bijna niet meer aanwezig. Nog een hoop te regelen en geestelijk vrij leeg na alles wat we hebben meegemaakt de afgelopen tijd. Nu zachtjes aan proberen weer de boel op te pakken en de dagelijkse dingen weer te doen. Ik ben hier niet veel maar kom zo af en toe wel spieken hoor. Blijf nieuwsgierig hoe het met jullie allemaal gaat, heb momenteel mijn handen vol aan ons eigen ding helaas. xxx
Hoi meiden, Daar ben ik weer, hebben van een heerlijke vakantie in Griekenland genoten saampjes! Ik heb alles bij gelezen, wat een hoop positieve verhalen. Genesis, voor jullie helaas een moeilijke tijd, gecondoleerd met het verlies van je schoonvader en heel veel sterkte! Kell wat een heerlijk vooruitzicht naar Tenerife, geniet ervan! Wendy wat fijn dat je zo happy bent, leuk dat je een Bugaboo hebt gekocht. Ik heb van m'n moeder een mooie complete maxicosi set gekregen en wij hebben ook een tweedehands wieg gekocht, je hoeft toch niet alles nieuw te kopen. Chickie, al weer 8 weken zwanger meid, fijn dat je je goed voelt. Leuk he dat je mijn foto's nu kon zien op Facebook, ik heb alleen jou nog op Facebook dus als andere meiden mij ook willen toevoegen, dan kan dat natuurlijk Nora voel jij je ook goed? Geniet er lekker van in Portugal. Miss jij hebt bijna de uitgangsecho voor het IVF traject in Düsseldorf hè, spannend. Hopelijk ben ik niemand vergeten. Met mij gaat het goed, heb een aardige buik en kreeg op vakantie helaas wel last van hele dikke opgezwollen pijnlijke voeten en enkels. Is nu wel wat minder, maar morgen toch maar even langs de huisarts. Een fijne avond allemaal! Liefs
Hoi Meiden!!! @ Genesis, heftig hoor om iemand te verliezen die zo dichtbij je staat! Vreselijk! Nog gecondoleerd meis! Ik kan me voorstellen dat je hoofd even niet naar het forum stond en op je kinderwens gericht was. Want ook juist voor dat laatste moet je er op alle fronten klaar voor zijn. Juli gaat wel al heel erg opschieten! @ Wendy, wat leuk dat je een kinderwagen hebt gekocht! Ik zag hem ook op FB! Mooi! Hij staat nu toch zeker wel op een mooi plekje in huis te pronken ?! @ Nora, jij hoeft inderdaad zo goed als niets aan te schaffen. Want alles zal ook nog wel niet zo uit zijn. Maar wie weet krijg je wel een jongetje en kun je je over een poosje toch nog uitleven in de winkels @ Nala, Heeeyyy vakantieganger!!!! Wat zagen je foto's op facebook er heerlijk uit!!! (ik was HELEMAAL niet jaloers hoor, hihi ). Die dikke voeten zal wel een 'leuke' bijwerking zijn van de warmte. Vervelend zeg! Je hebt toch geen zwangerschapsmasker gekweekt he? @ego, gisteren het concert van Guus Meeuwis bezocht. Was erg leuk! Maar dan merk ik toch wel dat ik wat eerder vermoeid ben. Ik was pas laat thuis, zat onder het bier en ben dus nog op m'n gemakkie onder de douche gestapt. Maar had vanochtend echt moeite om mijn bed uit te komen, hihi!