Wie nog meer IUI in november 2012?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Nora12, 23 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Nee ik hoef echt niet alles nieuw te hebben. Is allemaal zo duur en 2ehands is nog zoveel moois te krijgen.

De kinderwagen staat op de toekomstige kinderkamer. Ik ga af en toe even kijken, haha. De hond is er doodsbang voor, haha. Gaat ook wel weer over.

2. Meissie25

Meissie25 Bekend lid

25 nov 2009
    817
    0
    0
    Lieve meiden!

Daar ben ik weer! :) Mijn weekendje weg met vriendinnen was geslaagd!

Morgen weer terug naar t geertgen voor de eerste echo... Ben HEEEEEEL benieuwd wat die rotzooi met me lichaam gedaan heeft :p

Heb verder geen bijwerkingen.. naja zit HELEMAAL onder de blauwe plekken maar of dat door de hormonen kan komen geen idee? Morgen ff navragen!!! Alleen de eerste 2 dagen van het spuiten van allebei de hormonen echt een mega drukkende hoofdpijn.. maar dat is nu weer weg! :) Vind t tot nu toe allemaal erg mee vallen :) Maar goed was t spuiten voor de IUI ook al gewend natuurlijk!!

verder vind ik t heel fijn om te horen dat t met alle zwangere dames zo goed gaat :)

En vakantie'sssssssssssss ow wat ben ik jaloers :p wij gaan in december pas een weekje op vakantie...Alleen nog ff kijken waarheen en hoe alles loopt :)

Miss.. Logisch en begrijp je gevoel.. Veel succes met alles! X

Genenis, Wat super vervelend zeg :( Snap dat jullie ff genoeg hebben aan jullie eigen ding.. veel sterkte de komende tijd!

3. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

3 nov 2012
    1.298
    0
    36
    NULL
    NULL
    Meissie heel heel heel veel succes morgen bij Geertgen! Ik hoop dat er al veel te zien is op de echo!

Je doet het hartstikke goed meid! Die blauwe plekken kunnen liggen aan de plek waar je inspuit of gewoon door de hormonen. Ach.. als het allemaal maar werkt toch?!

Fijn dat je weekend zo geslaagd was, lekker! Dat is een mooi tussendoortje! Misschien moet je dat nog maar vaker doen tot aan december, dat duurt nog wel heeeel lang en ik hoop dat je dan niet zo ver wil gaan omdat je dan al lekker lang zwanger bent!!!

Trusten meiden!

4. Nora12

Nora12 Actief lid

23 jul 2011
    468
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meissie, ik kom je even succes wensen!! X

5. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Meissie, succes vandaag!!!

6. Meissie25

Meissie25 Bekend lid

25 nov 2009
    817
    0
    0
    Thnx lieve meiden!!!! Jullie horen t straks van me.. Kus

7. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

3 nov 2012
    1.298
    0
    36
    NULL
    NULL
    Meissie, hoe is het gegaan vandaag?

Nora, voor jou bijna de nekplooimeting he?! Vind je het spannend?

8. Nora12

Nora12 Actief lid

23 jul 2011
    468
    0
    0
    NULL
    NULL
    En? Meissie....

Chickie, morgen nekplooimeting, klein beetje spannend!
    Hoe is het met jou??

Liefs

9. kellr

kellr Actief lid

3 feb 2013
    225
    0
    0
    Noord-Holland
    Alvast sorry voor deze enorme ego-post maar ben hier even weer compleet verslagen...

Ik mocht vanmorgen weer eens naar het ziekenhuis voor mijn lever.
    Kreeg niet het nieuws wat ik wilde horen, helaas..
    Een bepaalde waarde (de igg of iets..) is toch wel dusdanig verhoogd en omdat ik een vrouw ben zou dat kunnen wijzen op auto immuum hepatites.
    Daarom willen ze toch een lever biopsie af gaan nemen. (http://www.vumc.nl/afdelingen/patientenfolders-brochures/zoeken-alfabet/L/leverbiopsie.pdf)

Als het inderdaad dat is willen ze dat wel graag z.s.m. weten omdat ik daar dan medicijnen voor moet gaan nemen, het kan anders op de lange termijn schadelijk zijn..

Ik heb nu een afspraak staan voor donderdag 4 juli om 10.30 uur en vind het doodeng. :(

Erg fijn nieuws zo net voor m'n vakantie....

10. Nora12

Nora12 Actief lid

23 jul 2011
    468
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat naar Kell! Bah wat een slecht nieuws en dat zo vlak voor je vakantie!
    Dikke knuffel meid

11. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Jeetje Kell! Ik weet niet goed wat ik moet zeggen. Het zit jou zoooo tegen de laatste tijd. Super super shit!!!! Sterkte hier mee. Ik hoop dat alles goed komt. Knuffel!

12. Nala78

Nala78 Actief lid

4 nov 2012
    268
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje Kell het houdt ook maar niet op he meid. Zeker vervelend zo net voor jullie vakantie! Sterkte en liefs voor jou.

13. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

3 nov 2012
    1.298
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jeetje Kell, wat moet dat schrikken zijn (geweest). Dat nieuws hoop je niet te krijgen!
    En je voelde je net zo lekker de laatste week. Rot zeg!

Ik hoop echt dat het meevalt voor je! Maar, de onzekerheid duurt nog wel even.
    Hopelijk kun je nog wel een beetje van je vakantie genieten! Je gezondheid is toch wel een heel groot goed!

Nora, heel veel succes morgen!!!

Met mij gaat alles goed. Ik ga morgenmiddag weg voor een weekendje naar Egmond aan zee met 3 collegadinnetjes! Zin in! (beetje jammer van het weer, maar dat mag de pret niet drukken).

14. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Veel plezier Chickie!
    Het wordt trouwens toch prima weer de komende dagen?

Ik heb vrij t/m woensdag. Morgen, zaterdag en zondag naar Pinkpop. Maandag uitrusten. Dinsdag naar concert van Muse in België en woensdag nog uitrusten.

15. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

3 nov 2012
    1.298
    0
    36
    NULL
    NULL
    Klinkt goed Wendy! Wat een leuke dingen heb je voor de boeg!
    Veel plezier!

Morgen wordt het prima en zondag ook wel aardig, alleen zaterdag schijnt het iets minder te worden (en dat is wel jammer als je aan zee zit). Maar ach, we vermaken ons wel hoor! ;):)

Ik ga nu snel mijn tas inpakken!
    Trusten meiden!!!

16. kellr

kellr Actief lid

3 feb 2013
    225
    0
    0
    Noord-Holland
    Klinkt als leuke weekendjes meiden, enjoy! En het zonnetje schijnt hier nu heel hard, hopen dat het zo blijft. :)

Ja die onzekerheid blijft nog wel even ja, gevolgd door een vervelend onderzoek.. Het is toch blijkbaar waar dat sommige mensen alles krijgen en anderen blijkbaar niets. Heb al een auto immuum ziekte, waarom moet ik er nou misschien nog een?

Ga het nu proberen naast me neer te leggen, vandaag koffers pakken en morgen weg, heerlijk! :)

17. kellr

kellr Actief lid

3 feb 2013
    225
    0
    0
    Noord-Holland
    De line up van Pinkpop klonk goed trouwens Wendy! En dan ook nog Muse erachteraan volgende week, ik ben jaloers, haha!
    Ben zelf een aantal keer naar Lowlands geweest, daar ook Muse gezien, zo gaaf!! :D

18. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Fijne vakantie Kell!

Ja Pinkpop ... de line up vind ik eigenlijk vrij matig. Maar ben ook erg verwend omdat ik al sinds mn 16e naar PP ga ieder jaar en sinds een jaar of 6 ook nog naar Rock Werchter. Dan heb je eigenlijk alles al gezien, haha. Ga dus vooral naar Pinkpop voor de gezelligheid --> is hier een kwartier vandaan en heel veel vrienden gaan.

Muse is echt te gek! Verveeld ook nooit. Is denk ik de 8e keer dat we ze zien. Super super super veel zin in!

19. Nora12

Nora12 Actief lid

23 jul 2011
    468
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijne vakantie!

Even ego-post: de nekplooimeting en de andere prenatale onderzoeken was helemaal goed. Alles functioneert goed!
    Nou meiden, ik ben ook de koffer aan het pakken. Wij vliegen van het weekend voor 2 weken naar de zon!!

Wendy, veel plezier op pp13
    Chickie, rustig aan meid en lekker blijven genieten.

Tot over 2 weken, xx

20. Nala78

Nala78 Actief lid

4 nov 2012
    268
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meiden die op vakantie gaan of een weekendje weg, heel veel plezier en lekker genieten! xxx

Deel Deze Pagina