Super fijn Nora! Pinkpop dag 1 was erg leuk! Alleen ... bij 1 band stonden we bijna vooraan en toen werd het me echt slecht. Bijna flauwgevallen. Dus toch maar iets verder weg gaan staan en toen ging het weer goed. Was een leuke dag. Vandaag dag 2.
Ff snel een reactie vanuit mijn kant!!! Na 11 dagen puregon spuiten spuit ik vandaag pregnyl... Hoop dat ik ooit mee kan doen aan moeders voor moeders!! Want ow want ben ik blij dat dat bestaat... Er waren ong 11 à 12 follikels te zien!! Nu dinsdag de punctie... Zo balen want me man kan niet mee.. Examens en nieuwe leerling... Gelukkig is mijn mama zo lief om mee te gaan en rijden me schoon ouders... Verder zei me man gelijk hoe dan ook bij de terug plaatsing ben ik erbij... Dat hij dinsdag echt niks kon regelen maakt me wel verdrietig en levert extra spanning op... Bedoel je hebt dan toch t gevoel dat ik alle lasten alleen draagt en dat ga je dan tegen elkaar gebruiken... Ach ik ga t gewoon doen...Lets go!!!! Ben zo nieuwschierig naar alles... Hoe gaat t zijn, hoeveel eicellen en embryo's... Kell hoe gaat t nu met je? Meiden lekker hoor die vakantie's Ben lichtelijk jaloers
Lieve Meissie, Wat vervelend voor je dat je man er niet bij kan zijn dinsdag tijdens de punctie Hij vindt het zelf vast ook heel vervelend, gelukkig gaat je mams mee en ik neem aan dat zij er dan ook bij is? Iedereen ervaart de punctie anders. Natuurlijk doet het wel pijn, maar het is voor een lief beebje en het duurt maar kort. Ik wens je veel sterkte dinsdag met de punctie en ik zal aan je denken meid en duimen voor mooie eicellen. Liefs x
Oeh Wendy, goed dat je goed op jezelf gelet hebt op dag 1 van Pinkpop! Ik hoop dat het vandaag beter is gegaan?!... Meissie, wat spannend zeg! Nu gaat het dan echt bijna gebeuren! Maak jezelf vooraf niet te druk over de punctie hoor meid. Ik vond het 100% meevallen en ik hoop dat dat bij jou ook het geval is! Wat lief dat je moeder (en ook je schoonouders) je zo steunen en dat je moeder je letterlijk bij gaat staan. Wat moeilijk voor jou, maar ook voor je vriend dat hij er niet bij kan zijn! Zul je ook net zien! Het lijkt me dat je dit toch eigenlijk samen wil doorstaan! Maar je kan het hoor! Produceert hij het zaad dan thuis of ligt er al een potje bij Geertgen klaar? Je hebt trouwens een mooi aantal follikels hoor! Ik hoop dat ze veel eitjes gaan vinden! Heel heel heel veel succes! Nala, hoe is het? Nog aan het nagenieten van de vakantie of sta je weer volop in het werkende leven? Kell en Nora, ik hoop dat jullie lekker lui van de vakantie aan het genieten zijn! Toch nog even een berichtje aan Miss, wat een schattige foto's van je hondje op facebook! Ik hoop dat alles goed met je gaat!
Meissie, spannend! Ja ja, 3 dagen Pinkpop overleefd. Het was erg gezellig. En een nuchtere Pinkpop viel mee maar volgend jaar ga ik gewoon weer bier drinken En ..... mn vriendje heeft me gevraagd of ik met em wil trouwen. En natuurlijk heb ik ja gezegd.
Wow!!!! Wat een geweldige pinkpop! Leuk dat jullie gaan trouwen! superleuk! Gefeliciteerd, geniet van de voorpret!
Yeah, toen ik binnen kwam zag ik dokter Wissman....ik klapte in me handen en was blij...hij zei ben je blij? ik zo ja heb veel goeie verhalen over u gehoord en sowieso gingen de echo's bij u ook super goed!! de punctie zelf viel me 100% mee ik heb bij t 2 folikels aan prikken wat gevoeld... maar bij de andere een heel klein steekje... ik vond t appeltje eitje er zaten 11 folikels en daarvan zijn er 7 eicellen gevonden Nu telefoontje morgen middag afwachten...over hoeveel embryo's er ontstaan zijn!!
Spannend meis!!! Ik ben vanochtend bij de Academie voor Verloskunde geweest. Als zwangere voor 2 meiden die examen Echoscopie hadden. Super leuk. Onze kleine ruim 1,5 uur mogen bekijken. Hij/zij was lekker druk. Mn schoonmoeder was meegegaan en zij vond het heel bijzonder. Is haar eerste kleinkind.
Goed gedaan Meissie!!!! You go girl!!! (ik vond de punctie ook heel goed te doen) fijn dat het bij jou ook zo is gegaan en je had een hele mooie score hoor! 7 eitjes! Mooi! Ik hoop dat je morgen snel gebeld wordt en dat er natuurlijk veel bevruchtingen zijn! Duim, duim, duim!!!! Had je veel steun aan je moeder??? Heb je nu vrijdag een terugplaatsing? (we gaan er natuurlijk vanuit dat het door gaat!) @ Wendy, als ze nog eens mensen zoeken bij de academie, houd ik me aanbevolen!!! Wat gaaf om 1,5 uur naar de kleine te kunnen kijken! Leuk zeg! En natuurlijk heel bijzonder voor je schoonmoeder!
Wendy, Btw nog gefeliciteerd heh... Wauw 1,5 uur wat super lang en tof zeg!!!! Chickie, ja ik hoop ook dat er veel bevruchtingen tot stand gekomen zijn.. Hoe zat dat met de andere meiden? Hoeveel eicellen en hoeveel embryo's zijn daaruit ontstaan? Um de terug plaatsing.. Ja weet nog niet wanneer dat is... Kan donderdag vrijdag of zaterdag zijn... Lag aan bepaalde dingen!! De balletjes inbrengen vaginaal valt me gelukkig ook erg mee... Alleen beetje jammer dat de extra afscheiding haha maar ach hoort erbij... Nu kunnen we alleen maar afwachten... En jullie weten zelf wachten duuuuurt lang!!!! Hou jullie op de hoogte..
Ja ik begrijp je heel goed! De wachtweken lijken wel maanden! Fijn dat de utrogestan meevalt. De afscheiding moet je inderdaad maar voor lief nemen. Tot wanneer moet je ze gebruiken? Ik had 10 eitjes na de punctie. Waarvan er 8 zijn bevrucht. 1 is er teruggeplaatst en de andere 7 waren gelukkig kwalitatief goed genoeg om ingevroren te worden. Ik duim voor je Meissie!
Kun je het beste de website in de gaten houden: Zwanger? En wil je een bijdrage leveren aan de opleiding Echoscopie?
Chickie, Ik moet de utrogestan 16 dagen gebruiken... Of als ik eerder ongesteld word mag ik natuurlijk stoppen!! Okej, Even een vette EGO post van mijn kant af... Ben helemaal blij en hyper, Want van de 7 eicellen die er gevonden waren was er maar 1tje NIET bruikbaar... de andere zes hebben ze dus laten bevruchten.. 3 daarvan zijn momenteel al ingevoren en t lijkt me dus dat die 3 van goeie kwaliteit zijn.. Ze hebben er nu nog 3 buiten de vriezer en ze gaan morgen en vrijdag de kwaliteit hiervan nog bekijken Waarschijnlijk word er wat ik ervan begrijp 1 vd drie buiten de vriezer terug geplaats.. Stel dat t zo is dat van meerdere de kwaliteit erg goed is vriezen ze alsnog die in.. Dus in principe zijn er van de 6 eicellen die over waren ook 6 embryo's ontstaan alleen is van 3 de kwaliteit nog ff afwachten!! Wat gek heh dat dat zo in 1 dag en nacht kan.. We zijn natuurlijk met 3 embryo's in de vriezer al super blij want we hadden zoiets van: Nou als t er 2 zijn zijn we allang super blij... Kan altijd nog fout gaan met ontdooien of wat dan ook.. Maar goed dat zien we dan wel wel een gek idee hoor dat er nu gewoon minimaal 3 embryo's op ons liggen te wachten wat mischien ooit ons kindje gaat worden... was er vanmiddag ook over na aan t denken wel vreemd stel dat t raak is en er liggen er nog in de vriezer, dat die dan als je geen kinderen meer wilt vernietigd worden... tis toch mischien t begin van iets heel mooi's... maar goed eerst maar eens zien hoe alles gaat lopen!! Naja nu worden we vrijdag tussen 9 en half 10 gebeld over of we dan vrijdag de terug plaatsing hebben of zaterdag!! Ben benieuwd!!! Ow meiden ik ben zooooooooo superrrrrrr blij... Hoe is t met jullie meiden?
Wat een super nieuws meissie! Spannend spannend!!! Met mij gaat het goed. Nog lekker een dagje vrij. Even uitrusten van Pinkpop en van Muse (gisteren).
Nou dat klinkt allemaal heel positief Meissie! Daar mag je best van stuiteren hoor! Ik vind wel dat die eerste drie al erg vroeg zijn ingevroren. Maar daar zullen ze wel hun redenen voor hebben. Al mijn embryo's (de 7 die ik over had). Zijn op dag 3 ingevroren, zodat ze konden zien of ze allemaal goed doordeelden. Ik hoop dat er bij de andere 3 ook nog wat toppertjes zitten voor jullie! Het is toch altijd fijn hoor, wat reserve spelers in de vriezer. Maar wel een gek idee he, dat dat ook toekomstige kindjes kunnen zijn en dat je sommige misschien wel (hopelijk) nooit nodig hebt! Het wordt nu weer spannend tot vrijdag! Ik vond dit ook zo'n spannende tijd en dan maar wachten op het verlossende telefoontje! Heel veel succes!!! @ Wendy, ik heb even op de site gekeken. Echt heel leuk hoor! Maar Maastricht is wel een pietsie beetje ver fietsen hier vandaan Jij hebt wel een paar topdagen achter de rug hoor! Heerlijk! @ Nala, hoe is het met jou???
Hallo meiden kom ff spieken hoe het met jullie gaat. Dank jullie wel voor alle steun en medeleven. @Kell jeetje wat heftig en idd niet handig net voor je vakantie. Hopelijk kun je het toch een beetje van je af zetten en genieten van jullie vakantie. @Nora goed om te lezen dat het allemaal goed gaat! @Wendy wat leuk dat jullie een geslachtsbepaling doen. Hoeveel weken ben je dan? Wij hebben dat gedaan toen ik 18 weken was en op 20 weken doen ze het sowieso dus kregen we het nog een keer bevestigd. Vond ik persoonlijk erg prettig. Zo heb ik niet getwijfeld of ze het wel goed hadden gezien @meissie wat goed! Hopen dat de tp straks goed verloopt succes! best wel vreemd lijkt me dat idd jullie misschien toekomstige kinderen nu in de vriezer.. prachtig dat de medische wereld zo ver is he. alle andere meiden hopelijk maken jullie het goed! Ego: geen verandering afwachten tot juli...
@ Wendy, leuk hoor zo'n geslachtsbepaling! Dat wil ik tzt ook wel! @ Genesis, lief dat je weer even bij komt lezen! Nog maar een paar weekjes tot juli! Hebben jullie al een precieze afspraak staan? Hoe is het nu met jullie? Heb je het gevoel weer een beetje dat alles weer een beetje loopt? @ego, ik heb vandaag de termijnecho gehad! Erg leuk! Wat was de kleine gegroeid en hij/zij was al lekker aan het zwaaien. Heel bijzonder om te zien! En oh wat ben je dan blij dat er dus echt wel wat groeit in je buik! @ Meissie, voor jou wordt het spannend! Ik duim nog voor je hoor!