Wie nog meer IUI in november 2012?

Discussion in 'MMM clubs' started by Nora12, Oct 23, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kellr

kellr Actief lid

Feb 3, 2013
    225
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey meiden!

Heerlijk dagje vandaag he, super fijn weer! Lekker met de beestjes op het balkon gezeten ook. Ze gaan al een stuk beter samen dan gister :)

Hier vanmorgen behoorlijk wat activiteit gespot bij de eierstokken!
    Door blijven spuiten met 87,5eh en woensdag weer een echo. :)

Fijne ZONdag allen! :)

2. GFH

GFH Fanatiek lid

Dec 27, 2010
    3,539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Fijn dat de beestje al beter samen gaan.
    En succes verder met spuiten :)

3. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

Nov 3, 2012
    1,298
    0
    36
    NULL
    NULL
    Nou wat een heerlijk weer he! Beetje jammer dat ik de komende drie dag van half 8 tot minstens 22.00 uur moet werken. Maar ik heb er vandaag wel lekker van genoten!

Fijn dat de beestjes al wat beter door 1 deur kunnen Kell, is toch altijd afwachten hoe dat loopt.
    en mooi dat je goed reageert op de stimulatie Kell! Daar doe je het immers allemaal voor!

4. Nora12

Nora12 Actief lid

Jul 23, 2011
    468
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Kell, wat fijn zeg! Heb je nog wel veel pijnklachten na de ingreep??

Chickie, hopelijk heb je dan heel hard genoten van het heerlijke weer, hier helaas ook weer de hele week werken.

Nala, ik heb je toegevoegd hoor! Wat zie je er leuk uit zeg.

Wendy, wat zag ik op FB toch een lekkere foto voorbijkomen in het pierebadje, volgend jaar zwemt er iemand anders in :)

Meissie, hoe is het met jou???

Werk ze allemaal!

5. Genesis

Genesis Bekend lid

Jul 19, 2010
    638
    0
    0
    fiancieel adviseur
    Hallo dames heerlijk he dat de zon zo straalt, zou het toch nog zomer worden in NL ;)

@Wendy wat goed dat ze het geslacht al op 16 wkn kunnen zien. Ons werd destijds gezegd dat 18 weken echt minimum was. Nog even en jullie weten wat het wordt, spannend hoor!

@ Nora ook jullie nog ff afwachten. Erg praktisch dat je idd dezelfde zwangerschapsoutfits kan dragen. Scheelt ook weer in de kosten.
    Heb je de spulletjes van je dochter ook bewaard? Kleding etc...

@Kell succes met spuiten!

@Chickie, het gaat alweer wat beter hier. Helaas vallen we in de prive sfeer van de ene ellende in de ander. (gelukkig niets met ons gezinnetje hoor) maar wel allemaal dichtbij huis. Erg frustrerend soms dat je je eigen dingen dan ''tussen neus en lippen door'' moet bespreken en doen omdat je er anders niet aan toekomt.

@Nala behandelmethode zal toch IUI zijn.

Ego: manlief heeft zaadafgifte gedaan en de uitslag was positief.
    De Androloog heeft ook aangegeven dat we een afspraak mochten maken met de gynaecoloog. Dat is dus inmiddels ook gebeurd. As vrijdag gaan we langs om de IUI weer te kunnen starten. Ik vermoed dat het gewoon weer op dezelfde manier zal gaan als voor de 1e. Toen heb ik medicijnen gehad om mijn mensturatie op te wekken, vervolgens medicijnen om eiblaasjes te laten groeien daarna IUI.
    We vinden het erg spannend en staan er beide positief in! Dus laat die tweede zwangerschap maar komen :)
    Ik vroeg laatst aan onze dochter of zij een broertje of zusje zou willen. Haar antwoord was: broertje en zusje mama, dus ook zij is het ermee eens ;)

Alle zwangere dames onder ons, vooral veel blijven drinken in deze warme dagen.

all: geniet lekker van het zonnetje zolang het kan. Weer even opladen zodat we nieuwe energie hebben om er flink tegen aan te kunnen.

liefs Genesis

6. Nora12

Nora12 Actief lid

Jul 23, 2011
    468
    0
    0
    NULL
    NULL
    Genesis!!! Joehoe, fijn om wat van je te horen!
    Goede uitslag dus, erg fijn voor jullie. Ik ga heel hard duimen dat het snel raak is en ook voor jullie dochter! Wat groeien ze snel he, die van mij is alweer 17 maanden!

Ik heb alles bewaard, dus als dit ook een meisje is, dan hoef ik bijna niets nieuw te kopen, wel zo praktisch ;)

7. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

Nov 3, 2012
    1,298
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hey Genesis, wat leuk om weer wat van je te horen meid!
    En wat fijn dat er weer bijna actie komt! Hopelijk is deze IUI net zo succesvol als bij jullie dochter!

Het zou wel mooi zijn als de situatie om jullie heen ook weer wat rustiger wordt, want het is vaak wel heel rot dat je soms niet eens de tijd hebt om je 'eigen ding' te bespreken.

Hoe is het verder met iedereen?

8. Nora12

Nora12 Actief lid

Jul 23, 2011
    468
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi chickie, hier gaat alles goed hoor! Ik heb net voor de laatste keer geplast voor MvM! Hoe is het met jou? Nog steeds geen klachten?

9. GFH

GFH Fanatiek lid

Dec 27, 2010
    3,539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Ook hier gaat het goed. Al ben ik nog steeds super super moe.

10. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

Nov 3, 2012
    1,298
    0
    36
    NULL
    NULL
    Fijn dat alles goed met jullie gaat!

Lastig dat je nog steeds zo moe bent Wendy!
    Nora, ook wel weer fijn de laatste keer MvM. Weer even gewoon plassen;)

Met mij gaat ook alles goed. Ik merk nu dat m'n buik iets begint op te bollen.
    En kijk wel uit naar dinsdag, dan horen we hopelijk voor het eerst het hartje. Lijkt me ook wel erg fijn!

11. Nora12

Nora12 Actief lid

Jul 23, 2011
    468
    0
    0
    NULL
    NULL
    Chickie, wat een leuk moment dinsdag!
    Spannend hoor!

Wendy, hier nog wel wat vermoeidheid, maar kan bij mij ook komen door drukte op werk en te laat naar bed :) Over 5 dagen al geslachtsbepaling, leuk!! Heb je zelf een voorgevoel??

12. GFH

GFH Fanatiek lid

Dec 27, 2010
    3,539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Leuk Chickie, hartje luisteren. Vond ik zo bijzonder :)
    Ik heb dinsdag geslachsbepaling ja :). Ik weet het niet. Ik droom veel over jongetjes dus misschien dat dat een teken is?

13. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

Nov 3, 2012
    1,298
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wendy, ik ben ook benieuwd hoor wat het wordt bij jou. Ik denk ook dat jij een jongetje krijgt (zou niet weten waarom hoor ;):)), maar denk dat jij wel een stoere moeder bent!

Jij hebt wel een leuk dagje gehad zo te zien op FB Nora, leuk!

@ Kell, hoe is het met jou? Gaat het spuiten nog goed?

14. kellr

kellr Actief lid

Feb 3, 2013
    225
    0
    0
    Noord-Holland
    Genesis, fijn dat de uitslag voor het zaad goed was! Ik ga voor je duimen :)

Wendy, geslachtsbepaling alweer, gaat snel! Ik denk ook een jongetje, waarom weet ik niet, voorgevoel.. :)

Het is hier best wel druk in huis met die twee beesten erbij, haha! Het zijn onwijze drukte makers zeg! :)
    Ik moet ook weer echt even inkomen op het werk, was erg druk deze week, dus 's avonds redelijk gesloopt..

Eitjes gaan goed! Er waren er woensdag 2 van zo'n 11mm gespot, dus die groeien waarschijnlijk door! Zaterdag weer een echo, dus ik verwacht begin volgende week de IUI eigenlijk, maar dat hoor ik morgen!

15. kellr

kellr Actief lid

Feb 3, 2013
    225
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik heb trouwens een poosje terug door mensen laten pendelen, dit waren de uitslagen:

- mei, meisje
    - mei, meisje
    - juni, jongen
    - juli, jongen
    - juli, jongen
    - september, meisje
    - september, jongen
    - februari '14, meisje

Die van mei en juni kunnen natuurlijk al niet meer, dus ik ben erg benieuwd of die van juli uit gaan komen! :)

16. Nora12

Nora12 Actief lid

Jul 23, 2011
    468
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kell, hopen dat de pendels uitkomen! Bij mij kwam die van pendelvrouwtje uit! Wat had zij bij jou gependeld?

17. kellr

kellr Actief lid

Feb 3, 2013
    225
    0
    0
    Noord-Holland
    Pendelvrouwtje zei: mei - meisje, dus die kan helaas al niet meer...

18. Nora12

Nora12 Actief lid

Jul 23, 2011
    468
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh nee, dat kan niet meer! Hopelijk komen de juli pendels uit!

19. kellr

kellr Actief lid

Feb 3, 2013
    225
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik hoop het ook! Ben zo benieuwd naar morgen weer en wanneer de inseminatie gaat zijn! :)

20. Genesis

Genesis Bekend lid

Jul 19, 2010
    638
    0
    0
    fiancieel adviseur
    #1660 Genesis, Jul 12, 2013
    Last edited: Jul 12, 2013
    @Chickie, spannend zeg! Luisteren naar het hartje vond ik ook heel erg bijzonder. Ik heb toen een apparaatje aangeschaft van Luvion en heb vanaf week 11 tot de kleine begon te schoppen thuis steeds naar de hartslag van ons (toen nog kruimeltje) geluisterd.

@Wendy een blauwe wolk dus?! Wie weet zijn je dromen idd een teken. Nog iedere keer dat ik wat heb gedroomd dat met baby's te maken had is uitgekomen. Spannend!

Ego: Vanmorgen naar het zkh geweest. Voelde beetje vreemd en dubbel en zelfs op een rare manier vertrouwd :( Zoals verwacht medicijnen meegekregen. En is vandaag wonder boven wonder mijn menstruatie ook gestart dus ik kan vanaf a.s. zondag meteen beginnen met Clomid. En as maandag bellen voor een echo afspraak.
    Gelukkig heeft de gynaecoloog minstens 10x gezegd dat we rekening moeten houden met het feit dat we het enkel via IUI proberen. En dat er een kans bestaat dat we gedurende het traject over moeten op IVF/ICSI. Gelukkig staan mijn man en ik er positief in en proberen stap voor stap alles te bekijken dus we zijn weggegaan met de woorden: eerst maar eens IUI starten...

UIteindelijk zei ze dan wel ''maar bij jullie dochter is het ook gelukt''

Dus we gaan voor IUI ronde 1 in eigen cyclus. Hopelijk sluiten we die positief af!

liefs
    Genesis

Share This Page