Wat een gedoe Kell! Hopelijk gaan ze heel snel groeien meid! Wendy, kijk eens op kleertjes.com Daar koop ik heeeeel veeeeell Ze hebben er leuke meisjeskleertjes voor baby's. Chickie, destijds heb ik bij jouw operatie een roze kaarsje gebrand! Ik gok bij jou ook op een meisje Was vandaag ergens en diegene had als ringtone het geluid van een kloppend hartje. Opgenomen bij de vk, vond het zo grappig.
Gezellig! Er is weer lekker geschreven! mmmm kell, ik kan me voorstellen dat je er tureluurs van wordt. Steeds weer op en neer naar het ziekenhuis en dan nog geen goed resultaat horen. Maar het kan opeens ook hard gaan hoor! Daar duim ik voor! @ Genesis, ik volg inderdaad het programma Babyboom (tenminste toen het nog op tv was). Ik vind het een heerlijk programma om te kijken, maar heb er ook menig traantje bij gelaten hoor. @ Nora, een moeder van school opperde ook het idee om het hartje op te nemen. Inderdaad wel erg grappig om te doen. Maar bij ons was het nu zo zacht en op de achtergrond dat we het maar niet geprobeerd hebben. Misschien als manlief een keer niet mee kan ofzo.. Hihi een roze kaarsje gebrand... Ik heb zelf ook het idee dat het een meisje is... maar je weet dat ik dus niet zo goed ben in gokken, dus het kan zomaar anders zijn. @ Wendy, ja inderdaad heel bijzonder! Ga je nu meer gerichte dingen kopen voor jullie kleine meid? @ Nora, hoe voel jij je nu???
@Chickie, ja dat ben ik wel van plan. Vooral voor de aankleding van het kamertje en lakens en dekens en zo. En kleertjes natuurlijk. Maar dat is toch nog lastiger dan ik gedacht had. Gelukkig had Nora een goede tip en nog een aantal mensen op fb. Gaat dus wel goedkomen!
Kell: hou vol he... kan me erg goed voorstellen dat je er genoeg van krijgt zo.. Wendy: Google erop los zou ik zeggen Er valt echt een hoop te vinden op online webshops. Tip let wel op webshop keurmerken en veiligwinkelen keurmerken ik heb zelf namelijk een lampje willen bestellen voor de babykamer bleek het een oplichter te zijn 3 maanden later en een dreigmail met Kassa en Radar verder kreeg ik mijn geld eindelijk terug. Chickie: weet niet of ik het al eens verteld heb maar je kunt online een doppler bestellen. Hiermee kan je zelf naar het hartje luisteren. Ook zit er een kabel bij om het op te nemen op je pc. Ik heb ook de harstlag van mijn dochter als mp3 bestand op mijn telefoon staan. * ik gok bij jou trouwens op een jongen Zag laatst dat er een nieuw seizoen babyboom was dit jaar. Bleek het allang alweer klaar te zijn heb via hun site de afleveringen zitten bekijken. Ook ik heb het niet droog gehouden hoor... Hadden jullie dat echtpaar gezien dat nog een 6e kindje wilde??? zo ongeveer een kinderdagverblijf in huis Wel gezellig maar 6???!!! Nora: jullie wachten de 20 wkn echo af voor het geslacht toch? Niet stiekem de kriebels om toch eerder een echo aan te vragen? Ego: zit al aardig te dagdromen over nog een hummeltje erbij hoop zo dat de 1e IUI gelijk raak is..
Genesis! Ja ik heb alle afleveringen gezien, vond het erg mooi gebracht allemaal. Ik wacht de 20 weken echo af, is nu nog maar 3 weken. Ik heb helemaal geen kriebels om het te weten, raar hè. Ik ga heeeeeel hard duimen dat de 1e direct raak is!
@ Nora, dat scheelt dan is het goed vol te houden tot de 20 weken! Voel je je alweer wat beter? @ Wendy, leuk hoor om alles lekker aan te passen aan een meisje! Heerlijk lijkt me dat om gericht te shoppen! @ Genesis, Je had inderdaad over de doppler verteld. Ik had er ook wel eens over gehoord en het klinkt inderdaad heel erg leuk. Toch denk ik niet dat ik er 1 ga aanschaffen. Ben veel te bang dat ik zelf een keer het hartje niet kan vinden en dan in de stress schiet ofzo Hihi! Oh jammer dat je de andere afleveringen hebt gemist (ik zou zeggen, lekker terugkijken!). Persoonlijk vond ik de eerdere series wel aangrijpender en vond ik de stellen en verhalen 'leuker'. Dat had ik nu wat minder, maar het blijft een heerlijk programma! Tsja het was inderdaad een kindercreche bij dat drukke gezin. Ik vond het ook wel bijzonder dat ze ging testen waar haar kinderen bij waren (zeker toen de test negatief bleek te zijn en de kinderen behoorlijk verdrietig waren). Maar dat is mijn mening hoor! Ieder z'n ding. @ Kell, weet je al of je morgen of zaterdag terug moet komen? @ Meissie, hoe is het eigenlijk met jou???
Hi meiden! Eindelijk wat beter nieuws gehad gister en vandaag! Eitje (helaas maar 1..) zat gister ochtend op 16mm dus de IUI eindelijk in zicht! Ben net gebeld, vanavond de pregnyl prikken en maandag de IUI! Het is inmiddels 3 weken geleden dat ik ongesteld ben geworden! Niet te geloven he!
Kell maandag een spannende dag dus voor jullie! Ik duim me rot! Iedereen een gezellig en zonnig weekend!
Dat was wel een hele lange ronde Kell! Maar de IUI gaat nu opschieten! Succes vanavond met de pregnyl zetten en succes maandag met de IUI! Helaas weet je al goed hoe dat zal zijn! Hopelijk de laatste keer!
Kell, als het maar het wachten waard is! Ik ga een schietgebedje doen voor jullie maandag, tot die tijd lekker relaxen! Allen een fijn weekend!
Thanks meiden!! Het is gewoon al ruim 4 maanden geleden dat ik voor het laatst geïnsemineerd ben.. Heb maandag lekker vrij genomen, mits er niemand ziek is, dus kan fijn relaxed doen die dag Jullie nog plannen met deze hitte?
Lekker Kell! Nou wij hebben voor dochterlief een zwembadje in de tuin en vanmiddag maar weer eens met vrienden bbq'en! En jij?
Oh heerlijk, dat klinkt goed Nora! Ik heb geen idee wat ik vandaag ga doen, ik denk vrij weinig, ook lekker Gister gebbq'ed met m'n schoonfamilie, die hadden de vierdaagse gelopen, dus even samen kletsen erover.
Oh morgen moet ik trouwens om 11.20 uur!! Winkelen? Ik ben gek op winkelen, maar niet echt met deze temperaturen, haha! Ga je weer baby shoppen?