Wie nog meer IUI in november 2012?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Nora12, 23 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kellr

kellr Actief lid

3 feb 2013
    225
    0
    0
    Noord-Holland
    Nee zeker balen :(
    Moet alsnog wel de pregnyl prikken vanavond, zodat er zo min mogelijk kans is dat er wat mee gaat naar de volgende ronde.. Zoals follikels.. Dus ik net alsnog dat weer gaan halen, pffff..

2. Nora12

Nora12 Actief lid

23 jul 2011
    468
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ohh bah! Wat een gedoe...

3. Nala78

Nala78 Actief lid

4 nov 2012
    268
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hè Kell wat een domper, al die troep in je lichaam en nu weer een maand wachten :(

4. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

3 nov 2012
    1.298
    0
    36
    NULL
    NULL
    Oh nee he Kell, wat shit zeg! Je lichaam ging dus toch veel te enthousiast aan de slag!
    Het klonk inderdaad qua ontwikkeling als een halve IVF poging!

Krijg je nu de volgende keer wel weer hetzelfde aantal eenheden om te spuiten of gaan ze het nu minderen?

Wat een onwijze tegenvaller zeg! Weer een maand kwijt!

5. Genesis

Genesis Bekend lid

19 jul 2010
    638
    0
    0
    fiancieel adviseur
    @Nora hahaha deze naam kwam in mij op toen ik iets aan het bedenken was om anoniem te blijven

@Kell jeetje wat rot zeg! Weer zo'n hoop gedoe voor niets he...
    wat gaat er dan na de pregnyl gebeuren?

@Chickie: jij hebt morgen je 2d3d4d echo wat leuk! Veel plezier alvast bij het bekijken van jullie kindje.

Meiden ik moet iets bekennen. Gister ben ik gestart met Clomid.
    ik heb meer tabletten meegekregen (voor als het deze maand niets wordt) jullie voelen 'm misschien al aankomen. Ik ben gestart met 150mg ipv de afgesproken 100mg. Geen idee wat ik in het zkh ga zeggen maar heb gewoon geen vertrouwen in die lage doseringen omdat het voorheen ook niets heeft uitgemaakt.

Weet niet of ik er goed aan gedaan heb hoor maar voel me hier wel goed bij. Volgende week mag ik voor een echo. Hoop dan een gegroeid eiblaasje te zien en ga dan pas bedenken wat ik zal zeggen heb geen idee namelijk :( Voel me net een puber die aan het spijbelen is ...

6. Nora12

Nora12 Actief lid

23 jul 2011
    468
    0
    0
    NULL
    NULL
    Genesis, dat is toch helemaal niet erg joh! Ik snap wel dat jij dat doet hoor! Je arts wilde zeker niet meer voorschrijven??
    Als het eiblaasje goed groeit dan kun je je van de domme houden en net doen alsof jij dacht 150 mg te moeten gebruiken of je kunt aan de gyn uitleggen waarom jij bewust meer hebt genomen!

Ik vind het wel een stoere actie van je :)

Meestal als mijn clienten zeggen iets te moeten bekennen, hou ik mijn hart vast, maar om jouw bekentenis niet hoor!

7. kellr

kellr Actief lid

3 feb 2013
    225
    0
    0
    Noord-Holland
    Weer een collega op het werk zwanger, 25 jaar oud, net gestopt met de pil, meteen raak.. :(

Sorry dat ik even niet op jullie reageer, ben even BLEH!

8. Nora12

Nora12 Actief lid

23 jul 2011
    468
    0
    0
    NULL
    NULL
    Daarom zijn wij er Kell!
    Knuffel meid!

9. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

3 nov 2012
    1.298
    0
    36
    NULL
    NULL
    He bah Kell, daar mag je je best bleh om voelen! Wat voelt dat dan oneerlijk he!!!
    En spuien mag hier natuurlijk altijd hoor!

@ Genesis, hihi ik houd van zulke bekentenissen :) En ik zal je eerlijk vertellen dat ik dit ook een paar keer heb gedaan hoor.
    Zelfs de keer dat ik IVF deed heb ik af en toe ipv 100 eh 125 gespoten, de eitjes groeiden eerst niet zo hard en daarna deden ze het prima (na een paar shotjes extra :D:D:D)... Wij hielden ons natuurlijk van de domme... Oh dokter, wat fijn dat ze nu wel een groeispurt krijgen ;)

Het enige nadeel is dat je jezelf misschien voor een volgende keer wel in je vingers snijdt, omdat de arts nu wellicht gaat denken dat je het op de voorgeschreven hoeveelheid ook prima doet. Dus niet al te vaak doen is mijn advies. Maar vooralsnog... You go girl! Ik ben trots op je! :)

10. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    He Kell .... knuffel voor jou!!

Ik heb vandaag mn trouwoutfit gekocht :)

11. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

3 nov 2012
    1.298
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ Kell, hoe is het met je?

Wendy, wat leuk zeg! Kon je in 1 keer slagen of was het nog flink zoeken voor een mooie outfit?

@ all, We krijgen een meisje! Het was zo leuk gisteren! Omdat het een 2d/3d/4d echo was, werd alles ook opgenomen op video en deze hebben we nu al zeker 3 keer teruggekeken, hihi!

Alles was verder goed met haar. Ze ligt voor in groei, ze zat namelijk al op de lijn van 18 weken (met hele lange benen) en haar maagje en blaas waren goed gevuld. Verder had ze een dicht lipje en dat vind ik wel fijn om te weten omdat mijn broertje een schisis (hazenlip, geboren met open lip en gehemelte) heeft. Verder konden ze niets over het gehemelte zeggen, maar dit is in ieder geval al iets. Dus kortom, we zweven op een roze wolk.:D

Vandaag hebben we een kinderwagen uitgezocht (joolz day, antraciet kleur) en een box. Dus we zijn al aardig op dreef, haha! :)
    Oja enne... mondje dicht hoor... de familie hoort pas volgende week wat het wordt... De taart moet nog gemaakt worden door een kennisje!

12. Nora12

Nora12 Actief lid

23 jul 2011
    468
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ohh wow! Een gezond meisjes, super!

13. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Wat leuk Chickie! Proficiat en fijn dat alles er goed uit zag.

Trouwoutfit was snel geregeld. Was naar een winkel gegaan waar ze zwangerschapskleding verkopen en ook een beetje positiebruidsmode. Eerste jurk die ik aantrok was het gewoon :) Heb er daarna nog een aantal gepast maar het is gewoon die eerste geworden.

14. Nala78

Nala78 Actief lid

4 nov 2012
    268
    0
    0
    NULL
    NULL
    Chickie wat leuk dat je een meisje krijgt. Nu kun je gerichter gaan shoppen vanaf je roze wolk :)

Wendy wat fijn dat je zo snel een trouw outfit hebt gevonden! Zijn jullie al klaar met alle voorbereidingen?

Fijne zondag nog!

15. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Ja zo goed als klaar met de voorbereidingen :)

16. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

3 nov 2012
    1.298
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wow Wendy de bruiloft komt nu wel heeeeeel dichtbij en zo te horen ben je er al aardig klaar voor!
    Fijn dat je zo snel slaagde met je outfit!

Ik ben beniewd hoor!

Nala, lukt het een beetje om je rustig te houden?

En Nora, heb jij al wat jongensspulletjes gekocht?

Kell, meis trek je het allemaal nog een beetje?

17. Genesis

Genesis Bekend lid

19 jul 2010
    638
    0
    0
    fiancieel adviseur
    Chickie: een meisje! Leuk hoor... let op met shoppen want voor meisjes blijf je kopen ;):D
    En al flink inkopen gedaan lees ik. Handig he als je eenmaal weet wat je verwacht om dan gericht te shoppen. Geniet er lekker van!

Kell: dit forum is denk ik vooral bedoeld voor de momenten dat je er behoefte aan hebt. Voel je niet verplicht om te reagen meid. En ERG begrijpelijk ook. Toen wij voor ons 1e kindje aan het proberen waren zijn we in de tussentijd minstens 10x op kraamvisite geweest. Kan je vertellen dat ik er op een gegeven moment ook genoeg van had. Nu we voor een tweede proberen spookt nog steeds soms die ''waarom'' vraag door mijn hoofd: waarom konden we niet gewoon stoppen met anticonceptie en na een tijdje een positieve test in handen hebben?! En als het nu dit keer voor een tweede lukt zouden we het dan nog willen het hele MMM gebeuren voor een derde? Of laat je dan een eventuele kinderwens varen omdat het zoveel impact heeft op je leven, lichaam en geest?

Mijn zus was voor haar 1e gestopt met de pil en eind die maand was het raak. Mijn schoonzus heeft 2 mnd gewacht op de 1e en ik geloof 3 of 4 mnd voor ze zwanger was van de tweede.

Ik werk ook in een omgeving waar je de vrouwen enkel maar hoeft aan te kijken en ze zijn zwanger ;) en als je dan zelf in de MMM zit helpt dat niet bepaald mee aan een positieve instelling...

Ego: Wij mogen vrijdag voor de echo. Weet nog steeds niet wat ik ga zeggen ivm de dosis Clomid... wil het wel kenbaar maken zodat we voor de volgende ronde niet in de knoop komen idd. Hoop in ieder geval op een echo waarop iets zichtbaar is gegroeid!

18. Nora12

Nora12 Actief lid

23 jul 2011
    468
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even een post voor Nala, Wendy en Chickie, check eens mijn babykleertje op marktplaats!

Marktplaats.nl - Advertenties van van Kats uit Groningen

Heb nog veel meer merkkleding, maar ben nu even moe van marktplaats. Ga morgen verder :)

Genesis, spannend vrijdag! Lastig hoor wat je wel of niet moet zeggen...

19. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Kleertjes .... oehhhhhh!!! Ik heb alleen een shopverbod gekregen, haha. Maar zal stiekem toch eens kijken :)

Kell, hoe gaat het met je?

20. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

3 nov 2012
    1.298
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hihi Wendy! Shopverbod :( Je hebt toch nog bijna niets gekocht;)

Ik ga binnenkort eens kijken Nora! Wat lief dat je het even zegt hier!

Genesis, vrijdag mag je dus weer! Ik ben benieuwd hoor of deze dosis clomid beter is aangeslagen (je zou toch zeggen van wel)!
    Frustrerend he die 'waarom' vraag en de mensen in je omgeving die zo snel zwanger zijn. Ik denk dat iedereen hier dat gevoel wel herkent!
    Op zich goed dat je het wil zeggen van de clomid, maar hoe??? Tsja misschien als je meer groei ziet even zeggen dat je een hogere dosis hebt genomen en het anders heel even afwachten.

Deel Deze Pagina