komt opeens heel dichtbij Wendy als die meubeltjes eenmaal staan. Erg leuk! Daar zit wel wat in wat jij zegt over weinig water drinken. Ik weet niet meer wat ik voor mijn vorige zwangerschap wel of niet had gedaan voor de IUI. Zie een tikkeltje op tegen de ''welbegeerde'' eendebek. Krijg al buikpijn bij de gedachte maar goed alles voor het goede doel @Nora idd tegen de tijd dat de 2e zich zou aandienen is onze meid al 2,5. Gelukkig kan ze heel goed zelfstandig spelen en is ze van nature vrij rustig maar je weet nooit of dat zo blijft als er straks een babytje bijkomt. We zullen het wel zien. Lijkt me bovenalles erg leuk als ze er straks een speelmaatje bij krijgt.
Genesis veel succes morgen! Ik zal aan jullie denken. Het is voor mij de laatste werkweek en daar ben ik blij om want ik heb veel rugpijn, zeer dikke voeten en enkels en pijnlijke dikke handen. Dus het wordt tijd dat ik meer rust krijg.
Dankje Nala! Doe jij vooral rustig aan. Zo te lezen idd maar goed dat t je laatste werkweek is. Laatste loodjes voor jou. Echt genieten zit r niet bepaald in zo tegen t eind van je zwangerschap. Probeer lekker te rusten en veel te slapen (nu t nog kan)
Genesis heel veel succes straks!!!!!!! Over dat water drinken, je kan het even navragen. Maar bij ons was het zo dat je niet mocht plassen vlak van te voren, je moest een halfvolle blaas hebben zodat je baarmoeder kantelt en daardoor het insemineren makkelijker gaat! Ik duim voor je! Meiden, ik reageer later uitgebreider. Ben weinig thuis en reageer het makkelijkst op de computer. xxx
Hallo meiden, inmiddels alweer op werk. ik weet weer hoe het zat met dat water drinken dankje Chikie. Had ik net voor de iui geplast omdat ik niet meer op kon houden hoorde ik daarna dat ik liever een volle blaas had kunnen hebben. Dus zij eerst een echo gemaakt. Blijkt dat mijn baarmoeder verder naar achter ligt waardoor een volle of lege blaas niets uitmaakt ikke opgelucht natuurlijk want ik schoot al in de stress.. Die eendebek blijft een drama had meteen weer buikpijn maar al met al goed verlopen. Nu gaan we weer de LANGE wachtweken in. ik zeg laat het snel 10 september zijn valt wel in onze vakantie (dit is de laatste werkweek) dus kunnen we samen de test doen. nu afwachten maar...
Goedemorgen allemaal, dankje Wendy, hoe bevalt de nieuwe auto? Hoe gaat het verder met iedereen? Hier gaan we na morgen vakantie vieren!
@ Genesis, hopelijk is zich nu een kleintje aan het vormen in je buik! Toch weer spannend he! Ik zal ook duimen hoor! Gelukkig dat het niet erg was dat je blaas leeg was, sorry dat ik zo laat pas gereageerd had, anders was je misschien wel op de hoogte. Maar ja, het haalde toch niets uit! Weet je dat ook weer toch?! Lekker hoor bijna vakantie! Dat kun je wel gebruiken en dan lekker in alle rust een test doen, spannend!!! @ Wendy, wat leuk he al die nieuwe dingen! Het kamertje ziet er erg mooi uit! Mijn complimenten! Ben je verder aan het genieten van de vakantie? @ Nora, hoe is het nu met de drukte? @ Nala, wat hebben ze lief afscheid genomen op je werk! Dat heb je dubbel en dwars verdiend hoor!!! Maar wat gaat het snel, ik weet nog heel goed dat je hier vertelde dat je zwanger was!
@ego, Ik had vandaag straks de 20 weken echo. Het scheelde dat we bij de pretecho al wat dingen hadden gehoord over het kindje, dus veel wisten we al. Maar alles was goed met de kleine, erg fijn om toch nog even bevestigd te krijgen! Moet nog even iets kwijt. Mijn moeder kreeg gisteren de uitslag van het bevolkingsonderzoek (borsten) en daaruit bleek dat er een afwijking was gevonden. As. Maandag krijgt ze aanvullend onderzoek in het ziekenhuis. We gaan uit van het goede, maar spannend en onzeker is het wel.
Thnx Chickie! Ben ook heel blij met alle spulletjes. En vanavond ook nog een erg leuk vloerkleed besteld. Spannend van je moeder zeg! Hopelijk is alles goed. Succes in ieder geval. En fijn dat de 20-weken echo goed was.
@Chickie: Wat fijn dat de 20 wkn echo goed is! Idd erg fijn om dingen bevestigd te krijgen in positieve zin. Je hoeft geen sorry te zeggen hoor dat geeft toch helemaal niets. Ik was ook blij dat het niets uitmaakte. Hoop zo dat het klopt wat je zegt. Probeer geen scenario's te bedenken over hoe of wat maar dat blijft natuurlijk ERG moeilijk Spannend van je moeder, hoop op goed bericht maandag! @Nala geniet lekker van je verlof! En op naar een voorspoedige bevalling. Nog even en je kan je kindje in je armen nemen
Genesis ik duim me rot voor jou, spannende dagen, hopelijk gaat de tijd snel voorbij. Wendy je kamertje is erg leuk geworden! Ik heb ook zin om alles in te ruimen, maar moet nog even wachten op de meubels, als het goed is, worden ze de 12e bezorgd. Chickie wat fijn dat de 20 weken echo goed was, fijn om die bevestiging te krijgen hè. Maar wat vervelend van je moeder, ik hoop dat alles goed is. Alvast een fijn weekend meiden!
Goedemorgen meiden, Kom hier even van me afschrijven. Gister op kraamvisite geweest. Was erg leuk om zo'n lief klein kindje in mijn armen te hebben. Onze dochter vond t ook erg interessant. Er is en foto gemaakt van ons gezin met de baby. Achteraf dacht ik zo zal t eruit zien wanneer we en 2e kindje erbij krijgen! Smolt al helemaal weg bij de gedachte. Nog 9 lange nachten voor ik mag testen...
Hopelijk wordt dat snel waarheid Genesis! Wat kun je dan verlangen naar zo'n moment he! Nala, de 12e schiet gelukkig al op! Ik kan me voorstellen dat je nu alles lekker wilt inruimen. Ik heb dat nu al, haha! Bij ons komt volgende week de stucadoor om oa. het kamertje te stuccen en ook gelijk wat andere kamers boven mee te nemen. Dus het zal er wel van opknappen.
Haha Wendy dat kan ik me voorstellen maar jullie kamer is ook wel heel leuk en mooi hoor! Ja Chickie ik heb nu wel spijt dat we de kamer niet eerder hebben gekocht, maar ja niets meer aan te doen. Mijn man is boven ook de andere deuren en posten aan het schilderen, wordt weer lekker fris in huis. Genesis, dat gevoel ken ik zo goed, heb ook al heel wat kleine baby's in m'n armen gehad en heb een tijdje gedacht dat ik er nooit een van mezelf zou vasthouden en nu wordt dat werkelijkheid, ik kan het soms nog steeds niet geloven. Liefs
Wendy geniet lekker van het kamertje! Onze meid wordt bijna twee en ik kom nog steeds erg graag in haar kamer. Nala het komt nu erg dichtbij voor jou! Wil je thuis of in t zkh bevallen? Of heb je daar nog niet over nagedacht? Hier sinds gister gevoelige borsten. Ik heb nog zo tegen mezelf gezegd me niet gek te laten maken maar wel apart dat ik dit heb. In mijn vorige zwangerschap nauwelijks kwaaltjes gehad namelijk. Nog 6 nachten voor ik mag testen. Pffff Nog even volhouden met afwachten dus.... Hoe gaat het met de andere zwangeren vrouwen hier? En Kell trek je het nog allemaal een beetje?
Hallo dames! Chickie, fijn dat de echo goed was en sterkte met je moeder!!! Nala, kun je inmiddels al een foto showen van de babykamer? Ik nog niet hoor, nog niet eens begonnen Ik had de kamer van mijn dochter in week 38 klaar en met 39 weken is ze geboren! Genesis, nog 6 nachtjes! Spannend hoor. Wat bijzonder zo'n foto. En wel of geen kwaaltjes, ik heb een goed gevoel. Dames, ik ga jullie vanaf zaterdag voor een week verlaten, we gaan dit keer een weekje vliegen naar de zon (Mallorca). Verder gaat alles hier goed, wel veel rugklachten (heb ischsias), maar ja, heb fysio en ik moet me er maar overheen zetten van mezelf. Liefs!!!!
Genesis ik hoop dat de komende dagen snel voorbij vliegen voor je. Wachten duurt zo lang... en logisch dat je overal wat bij denkt, je lichaam doet gekke dingen en kan je aardig voor de gek houden. Ik wil in het ziekenhuis bevallen, dat geeft me een rustiger gevoel. Nora je kunt op Facebook wel het behang van de babykamer zien, op mijn profielfoto Wat heerlijk dat jullie een week naar Mallorca gaan, lekker van genieten. Chickie weet je al wat meer over je moeder? Liefs