Wie nog meer IUI in november 2012?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Nora12, 23 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

3 nov 2012
    1.298
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dat geeft toch niet Genesis, dat is heel logisch en wij weten als geen ander hoe onzeker en moeilijk je situatie is. Ik zou ook hoop blijven houden hoor!
    Vooral als je lichaam zulke signalen afgeeft!

Hopelijk heb je snel duidelijkheid!

2. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Is toch niet erg Genenis! Ik begrijp je heel goed hoor. Hoop dat er snel meer duidelijkheid is.

3. Nala78

Nala78 Actief lid

4 nov 2012
    268
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik sluit me bij Wendy en Chickie aan hoor Genesis, is heel logisch dat je je zo voelt en je moet je vooral uiten hier! We steunen elkaar al zo lang op dit forum. Liefs

4. Genesis

Genesis Bekend lid

19 jul 2010
    638
    0
    0
    fiancieel adviseur
    hallo meiden,

Kom even van me afschrijven. Zit op mijn werk maar kan mijn hoofd er totaal niet bijhouden. Morgen naar het zkh om dan waarschijnlijk te gaan praten over IVF/ICSI. Heb me zojuist op internet ingelezen over wat dit nou precies inhoud en moet zeggen dat ik daar behoorlijk van ben geschrokken. Nu vond ik het al een hoop wat er allemaal bij IUI kwam kijken. Maar in vergelijking tot IVF/ICSI lijkt IUI nog maar een ''schrijntje'' Ik krijg al buikpijn bij de gedachte om zelf te prikken. En wat een hoop hormonen komen erbij kijken zeg... :$
    Misschien valt het uiteindelijk allemaal wel mee als we er eenmaal mee bezig zijn maar pffffff wat zie ik hier tegen op zeg.

5. Nala78

Nala78 Actief lid

4 nov 2012
    268
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Genesis,
    Ik heb ICSi gedaan en ik kan je eerlijk zeggen dat het me heel erg is meegevallen, echt waar! Natuurlijk is het de eerste keer een beetje eng om jezelf te prikken, maar het went echt heel snel. En het spuitje zit er zo snel in. Ik zag ook op tegen de punctie maar ook die viel mee. Ja natuurlijk deed het even pijn, maar je moet je maar bedenken dat die 10 minuten zo voorbij zijn ;) Je kansen zijn bij IVF en ICSI ook veel groter. Je leest ook hele vervelende ervaringen, maar zo heb ik het echt niet ervaren en het is maar net hoe je er zelf in staat.
    Het is helaas heel oneerlijk dat de één 'zomaar' zwange raakt en wij niet... Sterkte morgen met het gesprek en we slepen je hier doorheen hoor! Je mag me altijd pb-en als je meer vragen hebt.
    Liefs

6. Genesis

Genesis Bekend lid

19 jul 2010
    638
    0
    0
    fiancieel adviseur
    Dankje Nala voor je uitleg en aanbod!

We zijn vanochtend naar het ziekenhuis geweest. Begin oktober moeten we naar een verplichte infoavond IVF. Week erna hebben we een intake gesprek in het ziekenhuis daarna start ICSI. Zaad is te weinig voor IVF. Ben een beetje op van alle info en ga proberen de komende weken er ff niet mee bezig te zijn.
    En dan in oktober met frisse moed er tegenaan. In het EMC krijgt overigens de man de prikinstructie en zal hij mij prikken ipv ik mezelf. Dat vind ik zelf overigens wel prettig. Heb niks met dat prikken.

7. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Hoe een punctie is weet ik niet, maar prikken wel. Dat heb ik namelijk ook moeten doen bij de laatste 4 IUI's. En dat valt echt mee hoor. De eerste keer moet je even over een drempel heen om een spuitje in jezelf te steken. Maar ik had er daarna geen moeite mee. Was zo gepiept. Pijn doet het in ieder geval niet. Bijwerkingen had ik wel wat last van maar dat is bij iedereen verschillend.

8. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

3 nov 2012
    1.298
    0
    36
    NULL
    NULL
    Lieve Genesis, wat ben je de afgelopen dagen door een achtbaan gegaan zeg!
    Toch denk ik dat je inderdaad bij ICSI een betere en eerlijke kans hebt!

Poeh het lijkt me nog best lastig dat je man je moet gaan prikken. (Nu is mijn man trouwens ook een bange poeperd, dus die zou het al nooit doen). Maar ook ik heb mezelf geprikt en ik vond het ook echt heel goed te doen.
    Maar persoonlijk vind ik de prikjes voor de IUI makkelijker te prikken dan bepaalde spuiten voor ICSI/IVF, die zijn soms wat botter.

Mijn punctie was eigenlijk vrijwel pijnloos, dus ik hoop dat jouw dat ook te wachten staat!

Voor je gevoel is dit misschien/waarschijnlijk een hele stap, maar dit zal je kansen aanzienlijk vergroten! Ik hoop zo dat oktober jullie maand wordt!

@ Wendy... bijna trouwen meid! Ik vind het zo gaaf voor je!!!

@ Nala, vermaak je je nog tijdens je verlof ;) Ik zag trouwens hele gave foto's van je op facebook! Je bent heel mooi zwanger hoor!

@ Kell, ik zag je gisteren hier even meespieken, haha! Hoe is het met je?

9. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Bijna trouwen ja, spannend!!!!
    Eerst morgen nog vrijgezellenfeest :) Ben benieuwd!!!

10. Meissie25

Meissie25 Bekend lid

25 nov 2009
    817
    0
    0
    Genesis wat super vervelend!

Ook hier op 16 dagen na TP nog geen ongesteldheid te bekennen maar ook een negatieve test!!! :(

snap er ook niks van vorige x werd ik 11 dagen na TP ongesteld!
    Verder weet ik ook niet zo goed wat ik moet doen nu.. doorgaan met alle zooi tot maandag en bellen? Of verder gaan zoals op blaadje staat bij negatieve test.. Me moeder zegt doorgaan want bij haar konden ze toen niet zien met een zwangerschap test dat ze zwanger was... vandaag alleen me ustrogestan bollentjes niet gebruikt... maarja goed.. slik me pillentjes wel en dan gebruik ik morgen nog wel die bollentjes voor de zkrheid en dan bel ik maandag wel what to do?!

Succes Genesis! x

11. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

3 nov 2012
    1.298
    0
    36
    NULL
    NULL
    Mmmm Meissie, wat een onzekerheid ook voor jou!
    Ik zeg ook gewoon doorgaan hoor! Dan kun je jezelf achteraf niets kwalijk nemen!

Het kan zijn dat de utrogestan je ongesteldheid toch nu tegenhouden, maar ik hoop natuurlijk dat je gewoon hetzelfde hebt als je moeder.
    Ik zou maandag sowieso het ziekenhuis even bellen, jammer dat je ze in het weekend niet kan bereiken!

@ Wendy, ben je lekker de beest aan het uithangen?

12. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Nou de beest uithangen? Zonder alcohol valt dat wel mee :p

Maar heb gisteren een hele leuke dag gehad.
    Eerst zijn we gaan lunchen bij een van mijn vriendinnen. Iedereen had een klein cadeautje gekocht en ik moest bij ieder cadeautje raden van wie ik wat gekregen had. Waren allemaal dingen die betrekking hadden op een gebeurtenis samen of zo.

Daarna zijn we naar een chocoladeworkshop gegaan. Daar hebben we bonbons gemaakt. Mn vriendinnen nog een chocoladeschoen en ik een chocolade-piemel. Workshop was heel leuk (en lekker!).

Vervolgens gaan borrelen. Daarna tapas gaan eten. En daarna gaan dansen en drinken Tegen 1 uur was het voor mij wel mooi geweest (erge pijn aan rug en bekken) en ben ik lekker naar huis gegaan.

13. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

3 nov 2012
    1.298
    0
    36
    NULL
    NULL
    Nou dat klinkt als een geslaagde dag! Leuk hoor!!!

Op de foto's zag het er ook erg gezellig uit!

@ Nala, hoe is het? Trek je het nog?

14. Nala78

Nala78 Actief lid

4 nov 2012
    268
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meissie en Genesis, heel vervelend die onzekerheid voor jullie! Hopelijk snel meer duidelijkheid met een positieve uitslag!

Wendy wat leuk en lief van je vriendinnen, ik zag op de foto's dat jullie lol hebben gehad :)

Chickie het gaat nog best hoor, als ik maar op tijd m'n rust neem, heb snel last van m'n voeten en rug en het carpaal tunnelsyndroom geeft veel pijn aan m'n polsen. Hoe voel jij je?

De babykamer is klaar, vandaag alles afgemaakt en aangekleed, ik ben er zo blij mee!

15. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

3 nov 2012
    1.298
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ Nala, oei het carpaal tunnelsyndroom is inderdaad pijnlijk! Ik vind het zo bijzonder dat jullie kleine meid al bijna geboren kan worden!
    En heerlijk dat de babykamer af is!!! Ik zeg... foto! :D

Met mij gaat alles prima! Ik voel me zo onwijs goed. Zou wel altijd zwanger willen zijn. Heb helemaal geen pijn van de endometriose en nu pas besef ik hoe dat mijn leven beheerst heeft.
    Bij ons is het klussen bijna klaar, dus vandaag de kast en de commode van de babykamer opgebouwd en volgende week behangen! Zin in!

16. Nala78

Nala78 Actief lid

4 nov 2012
    268
    0
    0
    NULL
    NULL
    Chickie wat heerlijk dat je je zo goed voelt, vooral van genieten. Heb je al een mooi buikje gekregen? Foto staat op Facebook :D

17. Genesis

Genesis Bekend lid

19 jul 2010
    638
    0
    0
    fiancieel adviseur
    meissie wat vervelend zeg die onzekerheid hopelijk kunnen ze geen echo maken anders? Ik heb daar ook om gevraagd toen ik onlangs in het ziekenhuis was maar dat waren ze sowieso al van plan. Blijkbaar gaan ze er in het zkh ook vanuit dat je toch liever ff een kijkje kan nemen?!

Wacht ook samen met je in spanning af. Heel veel succes ook jij he. Hopen op een wondertje :)

all: bedankt allemaal voor de lieve steun. Inmiddels alweer ietsjes kunnen laten bezinken, het hele ICSI gebeuren. We moeten nog wachten tot begin oktober en dus zou er deze maand niets gebeuren. Nou heb toch weer de stoute schoenen aangetrokken. Had namelijk nog Clomid liggen (voor als we nog eens IUI zouden doen) Ben ook vanaf 3e cyclusdag weer aan het slikken. Ga er niet vanuit dat het zal lukken maar voor ons gevoel hebben we er dan deze maand alles aan gedaan. Nu eindelijk bijna niet meer ongi. Vanaf volgende week ergens zal ik ovu testjes doen thuis. Kunnen we lekker zelf klussen ipv een medische behandeling in de hoop op een wondertje. Gek genoeg heb ik daar meer zin in dan ooit (waarschijnlijk omdat er dan geen ziekenhuis aan bod komt) zou toch geweldig zijn als we dat ICSI traject mochten staken ;)
    en zo ga ik nog ff verder met dagdromen om daarna weer met beide benen op de grond te staan ;)

Voor alle zwangere meiden geniet nog even lekker van deze bijzondere periode. Nala nog heel even voor jou! :)

Chickie hoe jij je zwangerschap omschrijft doet me mteen denken aan mijn zwangerschap. Hoe heerlijk is dat he om lekker te kunnen genieten van het zwanger zijn. En wat fijn dat je even geen last meer hebt van endometriose! Geniet er nog even lekker van zou ik zeggen.

poeh heb alweer een hoop geschreven geloof ik.
    Nu maar weer aan het werk.

Fijne avond allemaal.
    Liefs Genesis

18. Nora12

Nora12 Actief lid

23 jul 2011
    468
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dames!

Ik ben weer terug van vakantie en hoopte hier goed nieuws te lezen.
    Sterkte Genesis! Dikke knuffel meid.

Mooie kamer hoor Nala! Het was het wachten waard :)

Chickie, meid geniet ervan!

Wendy, leuke foto hoor van de choco piemel hahahhahhhaaa!

Hier gaat alles goed. Terwijl jullie in de regen zaten, lag ik heerlijk op het strand, helaas heb ik geen zon mee teruggenomen, de koffer was vol ;)

Liefs!

19. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

3 nov 2012
    1.298
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ Nora, flauw hoor! Dan betaal je toch bij om een beetje zon mee te nemen... ;) Goed om te horen dat je het zo lekker hebt gehad!
    Gaat het verder goed met je zwangerschap?

@ Genesis, ik snap je zoooooo goed! Ik geloof dat ik ook de clomid zou hebben gebruikt voor deze maand! You never know en dan heb je voor je gevoel in ieder geval alles gedaan!
    Wat zou het mooi zijn!
    Lief trouwens dat je dat zei over mijn zwangerschap!

20. chickie84

chickie84 Fanatiek lid

3 nov 2012
    1.298
    0
    36
    NULL
    NULL
    Lieve Wendy,

morgen is het dan zover... je gaat trouwen!

Geniet volop van ieder moment morgen, want de dag zal omvliegen!!!!

Heel veel plezier meis, op een mooie toekomst!!!

xxx

Deel Deze Pagina