Wie nog meer IUI (ivf/icsi)+ wachtbankje ?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Jetjemuis, 26 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AM88

AM88 Lid

1 mei 2016
    39
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sinds gisterochtend op het wachtbankje.. en word nu al gek! Eerste IUI poging.. ben benieuwd wat het gaat brengen.. veel succes met wachten allemaal

2. AM88

AM88 Lid

1 mei 2016
    39
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nerveusss en onzeker.....

3. Mayaatje

Mayaatje Actief lid

22 dec 2015
    451
    1
    16
    NULL
    NULL
    Ging je eerste iui goed? Geen last gehad?
    Eerst keer is zeker spannend, alles nog nieuw.
    Succes op het wachtbankje meid

4. Samsie

Samsie Fanatiek lid

11 nov 2012
    1.634
    3
    38
    NULL
    Noord-Holland
    is dat verder een fijn ziekenhuis ClaraJilla? Ik kom zelf uit het noorden maar ben verhuisd. Anders had ik daar ook gelopen denk ik ;)

Wat betreft mijn korte lf, hij is twee keer 8 dagen geweest en verder meestal 11 dagen. Dat is op het randje vinden ze kennelijk ;)

5. Samsie

Samsie Fanatiek lid

11 nov 2012
    1.634
    3
    38
    NULL
    Noord-Holland
    Hier vandaag moeoeoeoe! Maar goed durf gewoon niet meer te hopen. Heb al zo vaak gedacht dit is mijn ronde!
    Eerlijk is eerlijk, deze ronde wel meer hoop dat normaal maar durf het gewoon niet toe te laten. Gedoe ook de medische molen!!:(

6. Mayaatje

Mayaatje Actief lid

22 dec 2015
    451
    1
    16
    NULL
    NULL
    Hoop met je mee Samsie. Heb je altijd al een kortere LF gehad of alleen sinds de MMM ?

7. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Ja ik vind wel een fijn ziekenhuis. Het is een klein team en het fertiliteits team zit apart dus je zit niet tussen de zwangere vrouwen.
    Vind ze ook heel betrokken met alles.
    Ik ben verhuisd naar het noorden, anders had ik hier ook niet gelopen haha

8. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Ik vind net wachtbankje deze maand zo langzaam gaan! Zit vandaag pas op 5 dpo.. Nog 9 dagen tot me nod te gaan:$
    Maar komt misschien ook omdat ik nu anderhalve week vakantie heb ik hoef pas ober 8 dagen weer te werken. Dus dit zal nog wel een hele lange week worden!!

9. AM88

AM88 Lid

1 mei 2016
    39
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames, sorry late reactie. Ik kon de berichten maar niet terug vinden steeds. Iemand tips daarvoor? Doe alles op mn tel maar is een gedoe om alles waar je mee schrijft terug te vinden...

Dag 3... ik verrek van de nekpijn, rugpijn, moedervlekken jeuken, soms jeukt alles.. warm koud.. ik ben niet in orde dus bah! Maar goed, t wachten gaat door, ook als je niet lekker bent en als je dan niet kunt slapen dan slaat t piekeren toe.. hoe is t bij jullie?

10. AM88

AM88 Lid

1 mei 2016
    39
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoii! Ja ging super goed, totaal geen pijn gehad! Moet wel zeggen dat ze de allerkleinste eendenbek had genomen op mijn aandringen😂 binnen 2 min stond ik weer buiten dus was echt heel goed verlopen!

11. AM88

AM88 Lid

1 mei 2016
    39
    0
    0
    NULL
    NULL
    Clarajilla ben je vrijdag geinsemineerd? Ik zaterdag.. tijd gaat langzaam he.. nog ff volhouden!

12. Samsie

Samsie Fanatiek lid

11 nov 2012
    1.634
    3
    38
    NULL
    Noord-Holland
    Meiden!!!! Vandaag 9dpo en 11 dagen na de Ovitrelle!:$

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      29,2 KB
      Weergaven:
      12
  13. AM88

AM88 Lid

1 mei 2016
    39
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ooooh jaaa....! Hopelijk loopt die op komende dagen!!

14. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Nee heb donderdag de inseminatie gehad. Er is nog niet eens een week voorbij en ben zo ongeduldig! Heb ik lang niet gehad , de laatste paar maanden vloog de tijd voorbij. Maar toen was ik ook veel aan het werk.
    Ik ga zo net een ff testen of de pregnyl al bijna uit me lichaam is. Vorige x 8 dagen erna een heel vaag streepje Vandaag 7 dagen erna ( is trouwens me eerste ochtend urine, was om 2 uur vannacht geweest en hoef naar 3 x op een dag ;) )

15. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Spannend samsie!! Hopelijk lopen ze op!

Niet om je te ontmoedigen naar zou het ook nog nog van de otrivell kunnen zijn? Of weet je zeker dat dat uit je lichaam was?

16. Samsie

Samsie Fanatiek lid

11 nov 2012
    1.634
    3
    38
    NULL
    Noord-Holland
    Was ik zelf ook even bang hoor ClaraJilla maar Ovitrelle is nu 11 dagen geleden, had twee dagen geleden een spierwitte test en gister weer een heel vaag lijntje. Die van vandaag is dus al wel weer opgelopen en dat zou niet mogelijk moeten zijn door de ovitrelle.
    Afgelopen keren was mijn test ook standaard witter dan wit op 9 dpo dus ik hoop heel hard op een plakbeebje ;)

17. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Oh dan lijkt me niet dat dit va n de ovitrell nog kan zijn! Spannend! Vond het lijntje al best duidelijk hopelijk snel een knaller !! :)

18. Jetjemuis

Jetjemuis Lid

23 mrt 2016
    65
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo even niet aanwezig geweest, maar ziet er goed uit samsie!

Voor de rest nog even wachten denk? Net als ik zelf. Kort na eisprong last gekregen van puistjes. Nooit gehad ,zel niet toen ik zwanger was. En heel veel witte vloed.
    en nog steeds geen zere borsten op 5dpo...
    tis vast niet gelukt... en dat terwijl ik naar alle leuke baby spullen en kamers en behangkeuzes moet kijken van mn beste vriendin...
    pfff

19. Mayaatje

Mayaatje Actief lid

22 dec 2015
    451
    1
    16
    NULL
    NULL
    Samsie ja ik zie het streepje!! Hopelijk lopen ze op!!

Am88 gelukkig geen last van de iui zelf😉 Twee minuten.. Haha ik blijf altijd even liggen haha voor het idee

Jetjemuis ik voel ook helemaal niks denk ook steeds is vast niets.

Hier op 8DPO ik ga pas zaterdag testen kopen , mag van mezelf niet eerder testen.

20. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Amm88 gelukkig geen last van de iui zelf!
    Ik moet altijd 10-15 min blijven liggen van het ziekenhuis.

Hopelijk is het toch raak jelremuis, ondanks dat je niks voelt

Deel Deze Pagina