Hoi meiden op het wachtbankje. Ik wil niet inbreken maar ik ben een beetje onzeker. Na 11 jaar heb ik nu een behoorlijk positieve test in handen. Ik heb op 30 mei mijn 4e iui gehad, en op de 29e mei in de ochtend 5000 iu Pregnyl gespoten. Nu heb ik wel de pregnyl met de Z&K eruit getest, maar die blijken onbetrouwbaar te zijn. Is deze test te donker om nog pregnyl te zijn? wil hier trouwens niemand mee voor het hoofd stoten. Ik weet hoe graag iedereen het wil. Maar niemand weet zo goed hoe stressvol al deze hormonen kunnen zijn.
Hey Billie spannend zeg! Deze test is dus van 12 dagen na je Pregnyl? K vind het zelf wat lastig omdat ik met Ovitrelle spoot maar bij mij was de regel vanuit het ziekenhuis dat die hormonen na 10 dagen uit je systeem zouden moeten zijn. Ik heb deze ronde ook mijn Ovitrelle eruit getest zeg maar en ook met de zwanger en kids testen gewoon. Bij mij was mijn eerste positieve test na de eerste negatieve test ook daadwerkelijk van mijn zwangerschap! Ik duim voor je meissie!! Klavrtje4 gefeliciteerd meissie!
Ik word een beetje gek denk ik. Die behoorlijk positieve test van kv 2v5 van gisteravond was vanochtend nagenoeg wit, maar mijn z&k lopen wel op. Nu weet ik ff niet meer wat ik moet geloven. Ook al zouden de z&k zo onbetrouwbaar zijn, dan zouden ze toch niet oplopen? de dipsticks van boven naar beneden: donderdagochtend vrijdagochtend vrijdagavond zaterdagochtend de kv is van gisteravond. Als ik de vrijdagavond eruit haal dan zie je het al helemaal oplopen... strepen allemaal netjes binnen de tijd zucht mag het na 11 jaar eindelijk een keer duidelijk en goed gaan pfff