@ hier: zin om met een dekentje op de bank te liggen.. Ik ben dus echt niet te stimuleren: 1 grote follikel, dat is nu een joekel. En een kleinere. Die hopen ze ook mee te kunnen pakken. De andere follikel is niets. Escape IUI kan, maar dan houdt het in Zwolle zwz op. En ook met wel een punctie houdt het in Zwolle voor ons op. Dus we gaan maar voor deze kans, maar man oh man wat voel ik me verdrietig. Ik dacht al wel dat het er niet goed voor stond toen ik verwijzing fertiliteit ging halen, maar zo dramatisch?
Wat een verdrietig bericht weet niet zo goed wat ik moet zeggen.. maar ik wens je veel sterkte er mee.. en probeer hoop blijven te houden!
Jeetje wat een rot beticht snap dat je je nu even rot voelt. Vind het wel heel sterk van jullie dat jullie nu toch doorgaan, het is volkomen logisch dat je je zo verdrietig voelt
Ik lees stilletjes nog mee, maar plaats niet zo veel. Maandag 4/12 de eerste follikelmeting na 12 dagen hormonen spuiten. Waarschijnlijk 6/12 de punctie. Ik ben echt een .... van al die hormonen in mijn lichaam. Ik slaap 12 uur per dag en heb hoofdpijn alsof t lijkt dat mijn hoofd uit elkaar knalt! Ik krijg zelfs medelijden met mijn vriend @Kyra77 wat een vervelend nieuws!! Zijn er geen andere hormonen die jullie wel kunnen helpen aan meer follikels?
Wat een vervelend nieuws zijn er geen andere hormonen die jullie kunnen helpen? Of overstappen van ziekenhuis?
Ik heb 6/12 mijn eerste meting, lopen beetje gelijk op hihi. Ik ben wel meer moe dan normaal, verder nog niet echt veel last gelukkig.
Aah nee wat rot.. ik kan me voorstellen dat je verdrietig bent!! Hopelijk zijn deze 2 beestachtig goed en worden het top embryo's
Ik hoop t maar ben zo onzeker omdat ik niets weet zeg maar haha logisch maar goed. Als ik nu al zenuwachtig ben hoe moet ik t dan in vredesnaam uithouden tot 12/12 hahaha
Oh jeee is niet niks he al die hormonen .. het is tijdelijk. Maar begrijp ik dan goed dat je tussendoor geen metingen hebt? En dat je dus na de eerste meting al een pregnyl of otrivelle injectie mag zetten voor de punctie 2 dagen na dus de eerste meting?
@endo3 Ja dat klopt helemaal, omdat ik al twee eerdere puncties heb gehad en die verliepen helemaal het zelfde en nu zeiden ze je hoeft maar voor 1 echo langs te komen. Bij ons zijn eigenlijk alleen de zaadjes het probleem, ik heb elke maand een eisprong in een cyclus van 29/30 dagen. Ik heb 4/12 de eerste follikelmeting en moet waarschijnlijk savonds de Ovitrelle + decapeptyl zetten en dan in de ochtend van 6/12 de punctie. 5/12 heb ik dan 1 rustdag zonder prikken Maar doordat er weinig zaadjes zijn, zijn die waarschijnlijk ook niet al te best. Daarom hebben wij de vorige keren ook geen cryo’s gehad en dus steeds voor een nieuwe punctie moeten gaan
Dat gaat vast goed komen, waarschijnlijk 5 kilo afgevallen en geen nagels meer door de zenuwen maar het gaat goed komen
Hahaha echt he. Het is zeker goed gekomen. We hebben een morula terug geplaatst gekregen. Vraag me niet wat t is maar ze zeiden dat t super goed was en ze al ver gedeeld zijn en t eigelijk niet beter kan op de 3edag. Nou hopen dat t gelukt breng. 2 morula s en 2 x 8cellige in de vriezer. 1tje is gesneuveld. Voelde er helemaal niets van, wel heel nodig plassen hahaha. Nu wachten tot 12/12.. of stiekem voor die tijd een test doen hihi
Wauw wat een super goed nieuws en een morula is zeker goed ik ga voor je duimen, voor je het weet is het 12/12