Meiden ik heb een vraag, wat is jullie ervaring met een zieke partner? Helaas is mijn vriend gister ziek geworden en had ook verhoging, vandaag is het gelukkig alweer gedaald en bijna op normale lichaamstemperatuur, maar brengt dit onze start in gevaar?!
Hoi allemaal, Even een berichtje van mij. Afgelopen maand gestart met de nieuwe ronde en gisteren punctie gehad. 5 eicellen zijn gevonden, nu duimen voor een bevruchting en celdeling en dan hopelijk aanstaande zaterdag voor een terugplaatsing! Bah wat is het spannend!
Had hij verhoging of koorts? Koorst is niet goed voor het sperma. Wat wij begrepen is dat heel slecht voor het zaad. Het staat trouwens ook op t formulier wat je moet inleveren bij sperma; heeft u de afgelopen 3 maanden koorts gehad? elke 3 maanden wordt er nieuw sperma aangemaakt en merk je er niets meer van. Lekker onderdrukken met pcm en vitamines. Is de reden van icsi omdat t zaad van jouw man slecht is? Zo ja, dan is koorts helemaal niet goed want dan zwemmen er nog minder en langzaam. Ziek zijn verder maak niet uit alleen de koorst. Zo is hoe t bij ons is uitgelegd. Hoop dat je er iets aan hebt
Hij had helaas echt koorts (40 graden). Klopt dat heb ik ook zien staan, we moeten dit de 11e maar aangeven en hopelijk kunnen ze het dan extra testen en valt het mee hoe erg zijn kwaliteit achteruit is gegaan... Helaas is zijn zaad slechter ik heb hier zeker wat aan, bedankt! Ik weet alleen niet of het verstandig is nu al te bellen of de 11e af te wachten
Zo dat is erg hoog! Voor nu even onderdrukken. Hoeveel dagen heeft hij de koorst gehad? Ik zal het gewoon voorleggen aan de gyn, miss zegt ze wel joh maak niet uit maak je niet druk en dan kan je even rustig de komende dagen doorkomen. Of ze zegt wat hij nu juist moet doen. Mijn man moest vitamine a tm z slikken, extra zink en vitamine c. Dit heeft wel geholpen (1,5 milj) meer.
Zolang het geen 40 graden koorts is is er niks aan de hand is ons destijds verteld ... Oh sorry lees net wel echt koorts.. Dit kan wel invloed hebben op de kwaliteit ja.. ik zou het even na vragen waar je onder behandeling staat wat dit voor jullie betekent
Hier vandaag met het ziekenhuis gebeld want heb sinds gistermiddag een enorm pijnlijke buik.. erg opgezet en iedere stap die ik zet dreunt door in mn buik en geeft extra pijn in combinatie met felle steken en trekkerig gevoel bij mijn eierstokken als ik te snel beweeg. Volgens de verpleegkundige kon het niet zo zijn dat ik weer overstimulatie heb omdat ik dit keer maar 4 eicellen had ipv 19 ... maar toch voelt het wel weer zoals toen.. en nu ben ik zelfs een beetje kortademig.. morgen maar weer bellen denk ik. Ze zal me wel een zeur vinden maar ik ben er niet gerust op
Ben je ook aangekomen? Dit alles lijkt wel op een overstimulatie. Echter maakt t niet uit hoe veel eicellen je hebt heb k mij laten vertellen maar hoe je lichaam er op reageerd. Als je twee hele grote hebt zitten, kan je daar al overgestimuleerd van raken.
@Girll93 gelukkig is het gister alweer gedaald, dus hij heeft iets minder dag een dag echt koorts gehad. Owja goeie tip wellicht dat bepaalde vitamine wel helpen. Bedankt, dus jullie zeggen toch even de arts bellen? Dan ga ik dat straks toch maar even doen. @endo3 Jeetje dat klinkt niet al te goed, en ook al vindt ze je een zeur gewoon lekker blijven bellen
@endo3 beter 10 keer te vaak bellen als 1 keer te weinig!!! @Girll93: duimen draaien voor jullie!! @ hier punctie gehad. 2 follikels, 1 eicel. Morgen horen we of er een bevruchting heeft plaats gevonden.
Hier: begin langzaam te voelen dat me eierstokjes aan het werken zijn, ben benieuwd woensdag bij de echo!
Hier dus net weer gebeld, moet om kwart over 3 langs komen maar ze deden wel een beetje naar aan de telefoon vond ik ... voelde me ook echt een zeur, ze zeiden nogmaals dat ik geen overstimulatie kan hebben vanwege het aantal. Maar dat ik dan maar langs moest komen omdat het bijna weekend is. @Girll93 Ik had er 4 waarvan 2 groot en 1 echt enorm want die hebben ze drie keer opgemeten om er zeker van te zijn dat het er geen 2 waren
@Kyra77 kom op eitje!! Ik duim voor je @Tijgertje88 spannend, hopelijk woensdag goed nieuws @endo3 en wat zeiden ze tijdens je bezoekje? Wel vervelend dat ze het zo laten overkomen alsof je een zeur bent. Je weet toch zelf het beste of iets in je lichaam goed of slecht voelt
Hallo dames, Hier gaat het ook niet zo lekker, erg veel pijn in de rug, misselijk, zweten en heel erge hoofdpijn. Ik werk zelf in het ziekenhuis en heb de dokter even laten kijken maar kon zo snel niets geks zien. Kan vanaf 10 uur de kliniek pas bellen dus dat ga ik straks ook gelijk doen. Hoe is het bij jou afgelopen @endo3 ?