Jezus meid wat een klote ervaring weer!! Lekker boeltje ongeregeld, niet normaal! Gelukkig is uiteindelijk wel alles goed gekomen! Hoeveel eitjes had je nu totaal? Ik ben wel blij dat er van ivf nog omgeruild kan worden naar icsi.. anders had je een groter probleem. Is zijn zaad maar 1 keer getest?
1x in het ziekenhuis voor we aan ovulatie inductie begonnen en dan nu. Hij had 4 mil. levende zaadcellen waar ze er het liefst toch minstens 10 mil. zien.. We hadden trouwens 6 eitjes
Pff tegenvaller dan maar gelukkig bestaat icsi.. 6 eitjes is een mooie score! Gaat helemaal goedkomen !
Pff.. ik voel me alsof ik aangereden ben door een vrachtwagen. Doet bijna net zoveel pijn als bij mijn leo operatie. Gelukkig alleen rechts dit keer. Maar ik kan echt amper lopen. Is dit normaal? Het zal wel te maken hebben met het feit dat de punctie moeizaam is gegaan ofzo als het niet normaal is... *hetisvoorhetgoededoelhetisvoorhetgoededoel*
Jeejtjemina.. ben dr stil van!! Wat een vreselijkde dag voor jullie! Heb je ook al gehoord hoe veel eitjes er goed bruikbaar waren? Hoop dat je morgen een telefoontje krijgt dat alles bevrucht is. Heel veel sterkte en doe rustig aan!! Dikke knuffel
Ik had het ook.. alles deed me zeer. Ik ging niet onder narcose maar kreeg morfine iv. Bij mij ging de punctie ook moeizaam ze moesten op mn buik drukken omdat er allemaal bloedvaten zaten en ze bang waren op een bloeding. Heeft bij mij 1,5 week geduurd voordat t weer goed ging. Maar merk dat ik nu pas volledig hersteld ben hoor. En niets doen de komende dagen niet tillen bukken duwen en trekken en veel water drinken
Dat klinkt ook heftig @Girll93 .. hopelijk duurt het hier korter Ik hoor zondag pas bij de tp hoeveel eitjes er bevrucht zijn.. spannende tijd
@Featherr wat een heftig nieuws! Sterkte! Ik had een bloeding tijdens de punctie en dat was ook zeker geen pretje! Bij de Etos/ kruitvat kan je van voltaren diclofenac tabletjes halen die hebben bij mij goed geholpen naast de paracetamol. Wij hebben vandaag te horen gekregen dat wij voorlopig ook niet verder kunnen met IUI-D, omdat mijn schildklier totaal overhoop ligt... we wisten wel al dat deze niet goed werkte maar met medicijnen lukt het nu ook niet meer om hem goed intestellen
Ik had ook iets van morfine actig iets maar heb er ook een tijdje last van gehad. Niks tillen en veel rusten! Ik kreeg ook pas te horen bij tp hoeveel er bevrucht zijn, mega spannend was dat.
Heftig @Kimberley92 .. sterkte Wat een rotdag vandaag! Ik ben niet zo van de medicijnen. Die helpen bijna nooit dus ik neem ze ook niet in. Eigenwijs.. en ik kan trouwens niet tegen morfine, ik ben bij de leo operatie echt heel erg ziek geweest door de morfine En ja, hele spannende dagen. Nog steeds erg veel pijn trouwens. Hopelijk is t morgen minder.
Toen ik moest stoppen (slikte toen nog helemaal geen mediciatie) toen ben ik geloof ik 2 of 3 maanden bezig geweest maja is natuurlijk kijken wat werkt en hoeveel enz.. Scheelt dat jij al meer erin zit
Ja ik slik al Thyrax 150 en nu is mijn TSH weer niet goed in een week van 2.30 naar 23.90 gegaan Meestal als ik wordt bijgesteld zit ik in 4 weken weer goed, alleen dan zit ik niet op de 23.90 Daarnaast een hoge bloeddruk en laag vitamine B12.
Wauw.. dat ik dit moet schrijven Ik kreeg de dag na de tp echt heel erg pijn, gewoon genegeerd tot vanochtend ik me ook echt ziek begon te voelen en ik kreeg verhoging. 38.3 op dit moment. Om 10 voor 2 een afspraak in t ziekenhuis