Ahzo ja.. ik weet het niet eigenlijk. Nu maar hopen dat het wel gewoon goed gaat, heb je gyno al gebeld?
Hier eipijn (ik voel mijn eisprong bijna altijd), dus vandaag of morgen springt tie en dan nog 2 weken wachten voordat ik kan gaan beginnen met spuiten *jippie
@Palmpje: duim,duim, duim! Op naar 5 bevruchte eitjes! @Tijgertje88 : voor jou het aftellen ook begonnen. Gaan jullie nog zelf proberen om je eisprong te benutten of heeft dat bij jullie helemaal geen zin? @ nee, ik heb nog niemand gebeld. Ik heb inmiddels zo vaak een positieve test gehad dat het mij allemaal niets meer zegt. Na deze week maar eens met m'n partner bespreken of we voor een vroege echo willen gaan of dat we toch maar door bijten naar de 8 weken. Ik wil ook maar op 1 locatie mijn echo hebben en daar hebben ze alleen op de woensdag spreekuur.
Alle 5 de eitjes waren rijp, er zijn er 4 bevrucht! 3 daarvan zijn 4 cellig en 1 is nu 3 cellig! Alles ziet er dus goed uit! Wat een enorme opluchting
@Kyra77 - Ja is lastig he.. ga je gevoel achterna, dan heb je er ook een geruster gevoel bij. @Palmpje - ooh wat super! Echt super fijn!
Palmpje, super!! Op naar de terugplaatsing! Endo, veel succes, hopen op een wonder.. Xx Ik moest vanmorgen naar Woerden, woon 20km onder Rotterdam. Eindje rijden dus. Monsterfile!! Zou volgens TomTom om half 11 vanavond aankomen lol. Met veel mazzel nog een echo voor morgen kunnen plannen!!! Ze wilde me een week later inplannen, maar dat is veel te laat..zo opgelucht dat ik morgen mocht komen.
@Kyra77 het gaat wel redelijk. Ik heb om 10 uur een afspraak voor nog een meting en dan horen we wel verder hoe of wat. Hoe voel jij je? @endo3: hoe was het vandaag? @hier: ik heb het gevoel dat mijn lichaam een spelletje met mij speelt. Ik heb absoluut geen vertrouwen dat het goed gaat komen. Had mijn hoop op IVF gevestigd. In de ideale wereld zou ik dan 2 embryootjes terug geplaatst hebben gekregen en nog 2 in de vriezer. Als ik dan weer zwanger zou zijn, en 1 embryootje zou de 8 weken dan niet halen, dan zou ik er nog een al in mijn buik hebben en in het allerergste geval dus ook nog wat achter de hand. Maar ja, de ideale wereld bestaat niet. Nu dus maar per dag afwachten..
@Zara75 : fijn dat je morgen voor een echo kan! Inmiddels toch op de plaats van bestemming aan gekomen, of heb je rechts omkeerd gemaakt?
@Kyra77 wanneer ga je een test doen? Wie weet gaat het wel goed, dat weet je niet. Snap dat je weinig vertrouwen hebt, maar het kan ook zomaar wél blijven zitten. Xx
Hier is het letterlijk alles of niets. We hebben hierna geen embryos meer en we willen geen andere donor, maar een 100% genetisch brusje, anders wordt het zo ingewikkeld allemaal..
Hoi meides, Ik zou het fijn vinden om hier aan te sluiten! Ik zal even iets vertellen over mezelf, zodat jullie een beetje weten hoe en wat. Vanaf november vorig jaar zijn wij “bezig” voor ons 1ste kindje. Al vrij snel kwamen wij er achter dat we de mm in moesten. Ik heb PCOS en mijn man is verminderd vruchtbaar. Toen mijn man klein was heeft hij twee keer een liesbreuk gehad en zijn ballentjes waren niet ingedaald. Hij is in totaal 4 keer geopereerd. Daardoor zijn de zaadjes afgenomen. Tussen de 2-5 milj zaadjes maar na vewerken < dan 100.000. Ik heb 3 rondes clomid gebruikt om op de “natuurlijke manier” proberen zwanger te worden. Tijdens de 3e ronde clomid kreeg ik een bloeding ( van 1 liter bloed) in mijn buik door een gescheurde cyste. Ik lag op dat moment op t randje van leven of dood.. maaar we zijn nu 2 maanden verder van de spoedoperatie en alles doet het nog gelukkig hihi. Afgelopen vrijdag mijn laatste pil primolut ingenomen, ik zit nu te wachten op mijn menstruatie. 2-3e dag van mijn cyclus krijg ik een uitgangs echo en mag dan beginnen met het korte traject isci. Vindt t erg spannend allemaal pfff!!! Ik wil jullie heel veel sterkte wensen de komende tijd, hopen op een wonder met kerst voor ons allemaal! En natuurlijk dat we ons verhaal hier kwijt kunnen om t makkelijker te verwerken, het is niet niets namelijk wat wij moeten doormaken voor ons droom!! Ik zag dat iemand al een punctie heeft gehad. Spannend, wachten op de tp!! Op welke cd is gemiddeld de punctie???
Welkom in ons gezellige groepje! Ik heb idd afgelopen zaterdag de punctie gehad. Was bij mij cyclus dag 14. Maar het is bij iedereen verschillend. Ligt er maar net aan hoe je reageert op de hormonen.
@Palmpje weet je al wanneer de tp is? Op clomid 50 mg reageerde ik erg goed, te goed zelfs. Ze willen laag beginnen met gonal-f.. hoop niet te laag dat t niets opleverd?! Mocht dit wel zo zijn, mogen we kiezen om die ronde iui te doen.
De tp zal woensdag of donderdag zijn! Ik kreeg fostimon 300 eh en triptofem. Bij mij meteen de hoogste dosis omdat ik een lage amh waarde heb.. Het is toch maar even afwachten hoe je reageert op de gonal-f, neem aan dat ze kunnen ophogen mocht het zijn dat het te weinig voor je doet.