Voor mij is het meest mooie moment, HET moment van de boom opzetten. Ik stal alles mooi uit op tafel, zet een kerst cd op en ga helemaal op in het decoreren hihi. Ik heb dan ook erg mooie en oude ornamenten ook die nog van mijn oma en moeder geweest zijn en daar ben ik zo trots op en daar hangen ook veel herinneringen aan, want die hingen vroeger in onze boom thuis....heerlijk dat moment!
Hier nog eentje die bezeten is van de kerst Alleen zet ik de boom ook pas 6 dec ivm de sinterklaas viering met de kids.Ben ook al tig keren naar diverse tuincentra's geweest om te shoppen zo leuk en ik zie steeds weer nieuwe andere dingen.Houdt mezelf steeds voor nu koop ik ff niks meer maar ga toch altijd met spulletjes de deur uit Het mooist en gezelligst vindt ik het versieren van de ontbijttafel(andere tafels ook hoor).Ik ga echt helemaal los met kerststukjes en allerlei lekkere broodjes,sapje erbij,eitje erbij heerlijk om daar met het hele gezinnetje aan te zitten.
Ja, voor mij ook! Alleen is het dit jaar voor het eerst in ons eigen huisje en niet meer bij mama en papa... Daar zette ik altijd met papa de boom en mama kwam dan op 't einde meehelpen ballen in de boom hangen. Help! Heb nog geen enkele kerstcd in huis! Moet ik toch maar eens dringend werk van maken!
oh mijn top 3 1. wham -last christmas (ja ondanks dat het best een triest liedje is) 2. driving home for christmas (weet niet meer van wie die is) 3. sleigride- van de spice girls (erg fout i know maar wordt er zo vrolijk van)
Driving home for christmas is toch van Chris Rea? Wham staat ook bij mij op het lijstje maar mijn ultime kerstplaat is die van East 17 met stay another day christmas edition. http://nl.youtube.com/watch?v=-BXR5dgRmO0 1.East 17-Stay another day 2.Wham-Last christmas 3.Mariah carey-all i want for christmas is you
Winter wonderland van Connie Francis>oudje uit de jaren 50 maar ik zweef zo weg in hogere kerstsferen als ik het hoor!
Ben helemaal dol op de kerstsfeer, zo erg dat ik vlak voor kerst ben getrouwd. En dat alles rond mijn bruiloft het thema rood wit had. Zelfs mijn jurk!
Ik heb m'n kerst cd ook alweer aan hoor heerlijk...vooral de "voorpret" kerst zelf valt dan altijd een beetje tegen hahaha
Ben ik dan de enige op het hele ZP forum die de boom al heeft staan Wel vroeger als normaal dit jaar, maar dat komt door drukte van manlilef die pas half december ophoudt. Nou dan maar lekker vroeg de boom in huis en genieten van de sfeer. Ons kerstdorp staat ook alweer. Die moet de eerst komende jaren op de zolder blijven omdat daar een box komt te staan. Dus nu maar dubbelop genieten. Moet wel eerlijk zeggen dat ik het op 1 jan echt spuugzat ben Wij zijn dol op kerstfilms en de cd's zijn ook allemaal alweer een keer in de speler geweest! DUS JA IK BEN EEN KERSTFREAK
ik volg je volgende week de donderdag de 27ste hihihi dan zijn we allbei vrij en gaan we de kerstboom neerzetten kan niet wachten tot het zover is
deze heb ik toevallig 2 dagen terug gekeken. Vermakelijk, maar niet echt super., Het eindshot was wel geweldig trouwens! Mijn films voor kerst: the santa claus (Tim Allen), scrooged (Bill murray), the grinch, bad santa, a nightmare before christmas en alles van disney in kerstsfeer!
Ik heb mensen in de straat wonen die hadden eind oktober al een boom staan in de woonkamer, en de eerste week van november was hun hele tuin bezaaid met lichtjes, tsja je kunt overdrijven hihi.
Kerst is gaaaf! Ik ben ook al zo'n enorme Kerstmuts! Op 5 december zet ik de boom neer, Sinterklaas vier ik namelijk niet dit jaar.. heb nu ook al een schaal in Kerstsferen staan (waxinelichtjes, dennenappels etc) en van die gezellige pilaren met lampjes. Helemaal leuk!