Wie nog meer kerst freak?

Discussie in 'De lounge' gestart door kvptje, 15 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GhitaThakoerdin

GhitaThakoerdin Niet meer actief

oo ik heb er ook zin in.. :)
    Nog even wachten tot onze ouwe sint weer uit het land is, en dan de boom optuigen en lekker alles versieren :) heb echt zin in kerst.. voor het eerst met ons gezinnetje kerst vieren! vorig jaar waren we nog met zn tweetjes, en ons meisje nog in mn buik.. en nu is ze alweer bijna 7 maanden oud en doet ze gezellig mee :)

heb vanmiddag al heel veel leuke kerstinkopen gedaan...
    laat de kerst maar komen! haha..

2. Sewgirl

Sewgirl Actief lid

16 nov 2007
    401
    0
    0
    Boom staat nu, kerstdorp staat al een heel jaar die gaat straks lekker aan compleet met muziek, balkon is versierd met licht en de voorkant is versierd met lichtjes en slingers. En ik ga zelfs nog bij mijn ouders Sinterklaas vieren! En mijn schoonouders hebben de tuin, de achtertuin en het huis al versierd! Kom ook al het hele jaar door op kerstforum.nl heerlijk. En dan straks naar Den Ilp versierde huizen kijken. En dan 1e kerstdag en 2e kerstdag....
    Kerst is echt the most wonderful time of the year!

3. Robijntje82

5 nov 2008
    64
    0
    0
    Jaa sfeervol he die kerst! Ik heb er ook echt weer zin in om mijn huis te versieren. Wel een hele klus want het is altijd wel een geklooi met mijn ramen maar heb het er voor over ! :D

Rond 7 december ga ik meestal beginnen niet eerder hoor want mijn zoontje zegt altijd Mam eerst moet Sinterklaas weer terug naar Spanje en dan mag de kerstman komen!

4. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Ik hou van de kerst.
    Ik kijk er ieder jaar weer naar uit.
    Mijn man en ik doen ieder jaar een week na sinterklaas samen de kerstboom opzetten met warem chocolade melk en wat lekkers, is zo leuk.
    Hij hangt wel alleen de lichtjes erin en dan moet die ook stoppen want kerstballen erin hangen gaat niet lukken, of hij laat ze kapot vallen of hij hangt ze helemaal op de verkeerde plek.

Ja ik vindt ook gezellig zo met familie heerlijk.
    Kerstavond doen we altijd kadootjes met de familie van mijn kant. Dit jaar doen we dat hier.
    Gezellig alle kaarsjes aan. en dan moet er net als gisteren veel sneeuw vallen. :D

5. kvptje

kvptje Fanatiek lid

31 dec 2006
    1.156
    1
    0
    huismamma!!!
    Vlaardingen
    nou dames... ik moest gisteren echt me best doen om niet alles al te gaan versieren. zag er zo mooi uit al dat sneeuw buiten...
    nog ff wachten.. vrijdag mag ik los gaan... waarom duurdt het zolang voordat het vrijdag is... grrr

6. droomwens79

droomwens79 Niet meer actief

Jaaaaaaaa Morgen gaan wij de boom zetten :) :)
    heb er nu al zin in ;)

liefs Maria

Voor de kerstfan's onder ons, om alvast in de stemming te komen :)
    http://kerstmis-time.hyves.nl

7. kvptje

kvptje Fanatiek lid

31 dec 2006
    1.156
    1
    0
    huismamma!!!
    Vlaardingen
    mijn mannetje zou vrijdag vrij zijn en dan zouden we aan de versieringen beginnen. Echter door de drukte moet hij gewoon werken. Maar het was bij hem toch ook al aan het kriebelen... dus hebben we gisteren alles versierd en de boom te voorschijn getoverd! :) :)
    dus ik zit deze morgen gezellig met kerstlichtjes en kerst-achtergrond muziek van mijn kopje koffie te genieten

8. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Ik vind kerst geweldig! :p

Bij ons begint het altijd al op de 21e met balkenbrij bakken. Dan natuurlijk kerstavond met de kerk en daarna nazitten ( misschien, want ik weet niet of het dit jaar lukt in verband met oppas)

Maar de boom hoeft van mij niet eerder dan ongeveer 15 december en 1 januari moet hij er gelijk weer uit.

Ik vind het altijd zo rommeltje geven. :oops: . Mooi maar rommelig.

9. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Ik ben naar 1 tuincentrum geweest maar kijk overal wel bij de kerstspullen. Ik heb nog niks in huis omdat ik echt wil wachten tot na de sint. Maar mijn avatar en banner zijn al aangepast :)

10. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Hier ook mij moeten inhouden! :) Maar ik heb dan maar mijn kerstkaartjes geschreven. Dat kan ik niet dikwijls doen terwijl het buiten zo mooi sneeuwt.

Heb mijn ventje ook al de opdracht gegeven om voor een kerstboom uit te kijken, zodat ik zeker op tijd kan beginnen versieren. :D

Ik ga maandag, denk ik, al voor enkele cadeautjes kijken... :oops: Maar dan heb ik dat al en kan ik zonder cadeaustress van deze leuke periode genieten!

Deel Deze Pagina