Hoi, ik ben momenteel 33 weken zwanger en deze week vertelde de papa dat hij toch twijfelde over de naam die we reeds eerder min of meer gekozen hadden. Dit was de naam Mats Nu ben ik echter ook gaan twijfelen, heb al veel gezocht maar vindt niet echt iets naar onze zin. Er blijven na een lange zoektocht 2 namen over Mats of Sepp..... wat vinden jullie?? De papa vond het vooral niet leuk dat Mats tegenwoordig zoveel voorkomt Let me know wat jullie mooi vinden
Hmmm lastig. Ik vind ze beide namelijk heel erg leuk Als ik dan een keuze moet maken zou ik gaan voor Mats
Mats vind ik leuker. Sepp lijkt voor mij niet helemaal af. Ik ken namelijk een Seppe. Dat vind ik dan mooier.
Ik vind Sepp leuk, maar dan geschreven als Seb vind ik mooier. Ik heb een paar jongetjes die Mats heette op mijn werk gehad en dat waren huilbaby's dus zou ik er zelf niet voor kiezen, nadeel van leidster zijn, dan heb je bij veel namen een associatie. Maar verder wel een leuke naam
Beide niet echt 'mijn' soort namen. Ik kan niet echt kiezen, maar zou Sepp wel als Seb schrijven maar dat vroeg je niet Dus vanwege de schrijfwijze vind ik Mats leuker.
Ik vind Mats niet zo.. Doet me altijd denken aan 'gematst' worden hihi (werkwoord matsen). Sepp vind ik weer leuker als Seb.. Maar daar gaat wel mijn stem naar uit in je poll!
Ik vind allebei de namen niet zo, maar Mats heeft uiteindelijk toch een lichte voorkeur. Sepp geschreven als Seb, en als afkorting van Sebastian vind ik wel super!
Sepp!! Veel stoerder en klinkt veel fijner! Mats doet me ook aan matsen denken en ik zou het dan ook liever als Mads schrijven (vind ik ook mooier staan). Maar sowieso, ik vind Sepp dus echt véél mooier (Nog mooier in de vorm van Seppe, Seb, Sebbe of Sib)