@amy Of mijn lijf is me radicaal voor de gek aan het houden of het is raak. Blijf dingen aan het voelen die ik normaal niet voel als de NOD eraan komt Ik durf niet te hard te hopen. Gelukkig moet ik de aankomende dagen veel werken dus kan ik er niet teveel aan denken. @renske Hopelijk zet het niet Door.
Heel herkenbaar Kim. Ik heb ook signalen die ik normaal niet heb maar durf niet te hopen. Ik ben al vaker voor de gek gehouden .
Ik denk vrijdag, mijn man is dan vrij en ik heb late dienst. Het ligt er ook een beetje aan hoe de week zich ontwikkelt, symptomen af of toe nemen.
Hier is sinds vandaag de ongesteldheid echt doorgezet. voor de andere dames succes nog! Hoop het voor jullie!
@MBG: bah, wat jammer.. Nu dus een afspraak maken voor een nieuwe uitgangsecho en nieuwe poging? @Kim en Clau: dank jullie wel. Ik hoop echt dat het pijn leiden niet voor niets is geweest, anders moet ik het nog een keer ondergaan... @iedereen: voor jullie begint de klok nu te tikken... Het moment komt steeds dichterbij. Ik hoop dat jullie met goed nieuws komen! Ik moet nog twee weekjes wachten
Ja klopt. morgen bellen en dan vaak op dag 8 echo. Ben alleen bebieuwd of ik nog behandeld kan worden deze maand. Ik hoop het wel. Bij ons houden ze nl een zomerstop. Dan doen ze geen behandelingen en gaat die afdeling dicht
Hopen dat je nog één ronde kan doen voor de zomerstop! Ik denk dat ik ongesteld ga worden deze week. Heb net een testje gedaan en die was helaas omo wit
Ben bang van wel, zo was het vorige maand precies hetzelfde, maar lief van je! Hoe is het met jou? Ik duim nog steeds voor je!!
Ik heb nog steeds geen tekenen dat de ongesteldheid eraan komt. Blijf de kwaaltjes houden. Mijn borsten worden met de dag pijnlijker. Dus ben benieuwd of het raak is of dat mijn lichaam me voor de gek houd
Kim, wat spannend!!! Hoe gaat het nu? Nog steeds veel symptomen? Amy, wat jammer zeg... ik hoop niet dat het is doorgezet of gaat doorzetten. MBG, ja, die zomerstop is echt naar. Weer een maand kansloos wachten. Ik hoop, dat er toch nog een poging voor je inzit. Onzeker, hoe is het nu? Helemaal ervan hersteld? Hier nog steeds aan het wachten op menstruatie. Dat zal zaterdag of zondag zijn. En dan gauw een nieuwe ronde in. Gisteren had ik, 11 dagen na de pregnyl, nog steeds een tuurstreepje op de test. Ik vind dat het hcg er lang in blijft zitten. Veel langer dan de vijf dagen, die mij gezegd was.
Hier net een test gedaan kon het niet laten. Hij geeft positief aan. morgenvroeg de 2de vroege test en vrijdag een clearblue bleu
Wauw Kim!!! Gefeliciteerd!!! Ben stiekem wel een beetje jaloers... Maar gezonde jaloerzie uiteraard!! Omdat ik het ook zo graag wil.. Mijn ongesteldheid heeft echt doorgezet helaas Op naar ronde 3...