Ja dat klopt Amy. De gyn zei: dan geven we het bevruchte eitje nog wat beter de kans om in te nestelen.... Nou als dat toch eens waar zou zijn...
Bij mij in het ziekenhuis doen ze er niet aan.. maaaar, ik heb nog één pregnyl extra in de koelkast liggen.... wist alleen de timing niet.... misschien waag ik de gok deze ronde... word jij altijd weer zo snel ongesteld?
Nee dit was de eerste keer. Met menopur had ik nergens last van . Doen ze het ook niet bij een korte lf??
Balen kowalski dat het bij jou ook weer niet gelukt is. En ook met zoveel pijn is echt niet fijn. Amy spannend weer vrijdag, veel succes! Ik heb zelf vrijdag weer de eerste follikelmeting. Ik ben heel benieuwd.
Spannend Clau! Laat je het weer weten? Nee, helemaal niet doen ze het... tel jij de dag van de IUI mee? Ik wel en dan zit ik op 12 of 13 dagen dat m'n ongi begint.
He spannend weer dames! Ik zit op 8 dpo, wordt harstikke gek van mezelf. Ik ben niet te genieten, ml moet het telkens ontgelden. Heb veel last van mijn borsten en met vlagen misselijk. Heb vandaag gestest, om te zien of de ovvitrelle uit mn lijf is had gelezen dat die een vals positieve kan geven. Hij was negatief nu dus vals zal die straks niet meer zijn.
Amy: ik tel die dag niet mee, dus deze ronde zit ik dan op 7 dagen. Zo rekende mijn gyn ook dus hou ik dat maar aan. Opzich is 12-13 dagen prima. Volgens mij is het minimum 10 dagen. Cblos: spannend!! Ik heb de eerste ronde dit ook gedaan en toen was het na een week uit mijn lichaam. Ik hoop op een mooie test voor jou over een paar dagen!!
Hoi dames, Wij beginnen volgende week met onze 2e IUI net voordat we op vakantie gaan....Succes allemaal
Hier vandaag de ongesteldheid doorgebroken. Jammer. .en nu balen dat de afdeli dicht is! Gelukkig heb ik wel clomid meegekegen. spannend weer voor jullie die wachtdagen!
@MGB, sterkte meis. Hoe lang is de kliniek dicht? Hier net IUI gehad. De eitjes zaten er nog, dus de timing zou perfect moeten zijn.. toch weer 3 eitjes!
Balen mbg! Nu doe je dan weer een ronde clomid ipv iui? Hoe lang is de kliniek dicht? Amy, spannend !! Ik duim weer mee voor je! Ga je de dubbele pregnyl toepassen ?
Ja, ik denk dat ik het ga proberen. Heb niets te verliezen toch... Morgen avond moet ik dat dan doen toch? Ik heb de eerste woensdag om 22:00 gezet.
Wat jammer MBG! En ook jammer dat ze nu dicht zijn.. Cblos hoe gaat het met jou? Wordt wel spannend nu denk ik. Ik heb zelf vandaag weer een echo gehad. Ik heb weer 2 groeiende follikels. Waarvan 1 in 2 dagen heel snel gegroeid is. Dus weer met ovulatietesten in de gaten houden of ik niet vanzelf een eisprong heb. De IUI zal denk ik ergens begin deze week zijn. Ik heb alleen wat bloedverlies vanaf vanmiddag. Vind het een beetje raar, heb dat nooit na een echo. Heeft 1 van jullie dat weleens gehad? Ik ga het morgen maar even vragen dan heb ik weer een echo.
Ik heb het vandaag nog even nagevraagd, maar het is 5 dagen na de inseminatie, en dus 7 dagen na de eerste pregnyl. Maar het kwam niet op 1 of twee dagen. Dus je kan ook nog een paar dagen wachten
oke, top! Dan wacht ik tot woensdag ermee!! Wat lief dat je het hebt nagevraagd! Zeiden ze niet dat ik geen eigen dokter moest gaan spelen? Hoe gaat het met jou?
Haha ik ga toch niet zeggen dat het voor jou is die het zelf wil gaan doen Ik heb het vanuit mijn eigen oogpunt gevraagd... Ik vanmorgen een echo gehad. Cyste is weg, verder gebeurd er nog niets dus toch hormonen ophogen. Woensdag mag ik weer
Haha, slim van je! Spuit je nu weer Gonal F ? En welke dosis krijg je? Gelukkig is de cyste weg! Ik duim dat je woensdag wat ziet!! Hoeveel keer krijg jij IUI? Ik 6x.
Ja ik spuit ook gonal, nu weer terug naar 112,5. Ik hoop het ook. Maar hoop ook niet te veel! Ik ook zes, nog 2x dus. Hopelijk geluk een van die twee pogingen
Bij mij was 100 al echt super veel! Ik denk dat 75 voor bij het beste werkt... Bizar he, dat het per persoon zo verschillend is! Jaaa, duimen voor ons! Ik ben nu in afwachting van de 4e... Hierna anders nog 1 keer en daarna ff een maandje niks, want dan zijn we op vakantie, dus dan ergens in oktober de laatste en dan maar door naar IVF. Maar hopen voor ons dat dat niet hoeft! Jij nog op vakantie?