Bah Fab en duurtlang... Echt balen.... Hier nog steeds veel schommelingen in temperatuur tijdens mijn wachtcyclus. Pfffff... Wist ik maar hoe lang ik nog moet wachten tot de menstruatie dan kunnen we ten minste weer van start voor iui 3. Gisteravond bij vrienden geweest met een kindje van ruim een half jaar. En maar klagen over korte nachten, oppas moeten regelen, etc. etc. Frustrerend vind ik dat.:x
Fab en duurtlang, balen meid Hier erg misselijk, bah. Hoort denk ik gewoon bij de pregnyl spuit. Afgelopen vrijdag iui gehad, nu echt op het wachtbankje tot 5 sept. Iui viel me erg mee alleen na die tijd erg veel krampen en buikpijn. Meer die dit hebben/ hebben gehad?
Leden kim1889: 24 jaar 1e kindje Cblos: 25 jaar 1e kindje Yolien: 26 jaar 1e kindje Wondertjeinmaak: 26 jaar 1e kindje Amy1987: 27 jaar, 1e kindje Kowalski: 28 jaar 2e kindje Onzeker85: 29 jaar 1e kindje Yasgok: 29 jaar 2e kindje Clau1983: 30 jaar, 1e kindje MBG: 30 jaar, 1e kindje Duurtlang: 34 jaar, 1e kindje Renske76: 38 jaar 2e kindje Fab : 36 jaar, 2de kindje Afspraken Duurtlang: 10 aug IUI 1 Fab: 13 aug IUI 1 Clau1983: 22 aug IUI 4 Onzeker85: ?? sep IUI 3 Amy1987: 11 sept. vervolgafspraak gynaecoloog (overstappen op IVF?) NOD Onzeker85: ?? Kowalski: 20/21 Augustus Duurtlang: 24/25 augustus Fab: 27 augustus Amy 1987: 31 augustus Clau1983: 5 sept Wondertjeinmaak: 5 sept ZWANGER Yolien! Uitgerekend: 22 februari 2015 Kim1889 uitgerekend 2 maart 2015 Renske76 uitgerekend 7 maart 2015
Hoi dames. Ben ik weer... ik ben ook weer ongesteld dus eindelijk op naar een nieuwe behandeling. Vanmiddag even een afspraak maken en kijken of mn medicijnen nog goed is en dan moet ik alweer beginnen met spuiten. .. balen voor de gene die weer ongi zijn geworden! Hier geen buikkrampen na iui maar meestal de dagen daarna wel een vervelend branderig gevoel gehad. Dit was alleen de eerste keer. Bij de 2e iui viel het mee. De dokter zei dat je baarmoeder kan reageren op de vloeistof die ze inspuiten en daar een beetje krampen van hebt.
Dat kan ik me voorstellen. Ik ben zelf in de gelukkige positie dat ik al een kindje heb en af en toe "geklaagd" heb ik ook, maar ik besef zeker nu heel goed dat dat heel pijnlijk kan zijn. Mensen denken daar vaak helemaal niet over na. Zo krijg ik ook bijna wekelijks de vraag wanneer en of er nu eens een tweede komt. Ik word daar ook echt niet goed van. Mensen bedoelen het goed of grappig, maar ik vind het helemaal zo leuk niet. Sterkte meid! Ik hoop voor je dat je nu ook snel een wondertje in je buik mag hebben!!
Ik heb de nacht na de IUI echt vreselijke pijn gehad, zo erg dat mijn man de HAP wilde bellen. Niets hielp. Daarna werd het iedere dag ietsje minder maar ik heb echt 6 dagen flink pijn gehad en ben ook terug geweest naar de gyn. Maar er was niets mis. Sommige mensen hebben helaas veel bijwerkingen van de pregnyl en iui.
Leden kim1889: 24 jaar 1e kindje Cblos: 25 jaar 1e kindje Yolien: 26 jaar 1e kindje Wondertjeinmaak: 26 jaar 1e kindje Amy1987: 27 jaar, 1e kindje Kowalski: 28 jaar 2e kindje Onzeker85: 29 jaar 1e kindje Yasgok: 29 jaar 2e kindje Clau1983: 30 jaar, 1e kindje MBG: 30 jaar, 1e kindje Duurtlang: 34 jaar, 1e kindje Renske76: 38 jaar 2e kindje Fab : 36 jaar, 2de kindje Afspraken Duurtlang: 10 aug IUI 1 Clau1983: 22 aug IUI 4 Onzeker85: ?? sep IUI 3 Fab: ?? sept IUI 2 Amy1987: 11 sept. vervolgafspraak gynaecoloog (overstappen op IVF?) NOD Onzeker85: ?? Kowalski: 20/21 Augustus Duurtlang: 24/25 augustus Amy 1987: 31 augustus Clau1983: 5 sept Wondertjeinmaak: 5 sept Fab: ??september ZWANGER Yolien! Uitgerekend: 22 februari 2015 Kim1889 uitgerekend 2 maart 2015 Renske76 uitgerekend 7 maart 2015
Hallo allemaal, Zoals jullie weten, zitten wij in een wachtcyclus (helaas). Wat denken jullie: heb ik op 19 augustus nu wel of geen eisprong gehad? Ik snap er even niks meer van... Inmiddels op dag 28 van de cyclus.
Ik denk het ook hoor. Meestal daalt de temp vlak voor de eisprong om er na te stijgen. En die piek zie je wel duidelijk.
Dankje! Ik hoop het. Dan zal de menstruatie volgende week di of woe wel doorbreken. In eerdere cycli bleef mijn temp na de eisprong altijd hoger, vandaar dat ik nu twijfel. Het zou in ieder geval heel fijn zijn als we volgende week weer kunnen starten met onze 3e cyclus iui. Ik ben een beetje zat van het wachten. Maar ja, wie hier niet?
Ja ik snap het! Het is helemaal vervelend als je dan een maand tussendoor moet wachten. Als je iets zo graag wilt is iedere dag wachten er 1 teveel.
Hoi meiden, sorry en ben even afwezig geweest... maar het gaat inmiddels wel weer goed, of althans beter ... @amy: hoop dat je een leuke ontspannen vakantie hebt. en dat je binnenkort in een internet cafe zit om goed nieuws te delen. @clau: spannend meid, ik hoop het ook voor je! @fab: oh nee balen meid!! dus dat is 10 dagen na je ei? Hoe gaat het nu met je? @duurtlang: voor jou ook rot! @onzeker, dat kan erg vervelend zijn dat je vrienden zo 'klagen'. maar dat is natuurlijk wel hoe hun het nu ervaren. kan je niet heel veel tegen doen. maar vervelend kan het wel zijn. ik heb geen ervaring met temperatuur lijstjes, dus ik kan je daar niet mee helpen. @wondertje in demaak. ik heb ook altijd erge last van de pregnyl. afgelopen maand al helemaal met de dubbele dosis. hopelijk heeft het een positief resultaat bij je. ----------------------------------------------- @all: nou daar ben ik weer eens een keer... ik heb geen goede uitgansecho gehad, blijkt een cyste van 4cm in mijn rechter eierstok te zitten. ik mocht dus niet starten en moet wachten tot ik weer ongesteld word en dan weer kijken of hij weg is. Een flinke domper weer en ben er een paar dagen flink van van slag geweest. Na de slechte echo door naar het werk, maar heb niet heel veel gedaan.... behalve gehuild af en toe Vandaag ben ik bij de osteopaat geweest. Ik wist helemaal niet wat ik kon verwachten en ging er dus helemaal blanco heen. iemand had tegen mij gezegd: ze gaat helemaal niet in je duwen ofzo, je ligt daar gewoon heel lekker ontspannen terwijl hun hun werk doen... euhm ja tuurlijk :s... Het was gelukkig een hele aardige man. ik moest me ondergoed aanhouden maar de rest moest uit, dus dan voel ik me al niet helemaal ontspannen, omdat ik me dan meestal wel schaam. Moest met mijn rug naar hem toe komen staan dus stond daar als een stijve gespannen plank.. haha.. zegt hij: heb je ooit wel eens van iemand gehoord dat je een lichte kromming hebt? Nee nooit gehoord, ja je ruggenwervel loopt een klein beetje scheef zegt hij. nou oke. Toen zei hij, ontspan eens, je staat helemaal gespannen... en toen ging hij me nek voelen en die zat helemaal vast, hij zei steeds: ongelofelijk hoe gespannen jou nek/boven rug is... en ondertussen was hij aan het masseren. Toen moest ik op mijn rug gaan liggen op de bank en ging hij kijken naar mijn benen en buik. eerst mijn benen. zegt hij (ja er is heel wat mis met mij haha ) Heb je wel eens gemerkt dat je ene been langer is dan de ander? ik: nee ik loop niet mank ofzo. hij: maar heb je wel gemerkt dat je broek aan een been sneller slijt, of dat je schoenen aan een voet sneller slijten? ik: ja nu je het zegt, dat slijt sneller aan rechts. hij: dat vind ik niet zo gek, je rechterbeen is langer. Dat kan dus komen dat het aangeboren is, maar het kan ook komen doordat je bekken scheef staat. Dit laatste bleek bij mij het geval. mijn bekken staat dus scheef en daardoor wordt mijn been naar buiten geduwd waardoor hij langer lijkt. Toen ging hij voelen in mijn buik. en zei gelijk, jeetje dit is helemaal hard en gespannen. ongelofelijk. Nu is de conclusie dus dat mijn darmen en baarmoeder helemaal vast liggen. totaal geen beweging zat erin. waardoor de doorbloeding dus ook niet goed is. Hij is ruim 30 min in mijn buik aan het duwen en trekken geweest, jeetje man wat deed dit zeer. Echt niet ontspannen op die bank gelegen. maar na een 25 min voelde ik echt al verschil en deed het steeds minder zeer. toen kwam het al iets losser zei hij. Het kon wel letterlijk beurs worden. nou dat klopt wel, want dat word het al.... alsof er een olifant op mijn buik heeft gezeten. Ik vond het een bijzondere ervaring en krijg er weer een klein beetje hoop van. over twee weken heb ik weer een afspraak staan.
Kowalski ik ben ook eens bij de osteopaat geweest, valt idd niet mee!! Vond het in het begin ook pijnlijk maar daarna niet meer. Hopelijk helpt het iets bij je. Hier nog steeds erg last van kwaaltjes. Misselijk, honger, duizelig, branden maagzuur en last van krampen/steken. Woensdag gaan we op vakantie. Nod heb ik volgende week vrijdag, dan ben ik er dus niet. Hopelijk kan ik jullie wat vertellen als we internet hebben daar.
@kowalski Fijn dat het weer wat beter met je gaat! Ik hoop dat het inderdaad helpt bij de Osteopaat ! Ik wil het toch ook gaan doen denk ik. Eerst dinsdag de HSG afwachten. @wondertje Alvast een hele fijne vakantie!! Hopelijk werkt de rust en ontspanning positief!!
Kowalski balen van die cyste! Ooh dat van die osteopaat herken ik met je buik. Vroeger in parijs gewoond en daae hebben ze dat bij mij ook gedaan. Moest ik in ademen en dan duwde ze dee hand onder mn ribben en tijdens het uitademen trok zw ergens aan. En zo ook onder mn heup. Zeer dat dat deed! Maar daarna wel een opluchting. Ik zat er ook aan te denken om naar een osteopaat te gaan...Misschien toch maar eens doen .