Fab en MBG succes vandaag met de IUI en met de wachtweken weer. Altijd weer spannend. Ik dacht dat ik zaterdag ongesteld was geworden in de ochtend maar dat hield smiddags weer op. Zondag toch maar voor de zekerheid een test gedaan, maar die was hartstikke negatief. Vanochtend naar t ziekenhuis geweest, daar hebben ze bloed afgenomen om zeker te weten of ik niet zwanger ben. Dat hoor ik vanmiddag (maar ik denk niet dat dat zo is) En anders moet ik wachten tot ik echt ongesteld ben voordat ik weer mag beginnen met de volgende poging. Het komt waarschijnlijk door de utrogestan dat ik nog niet menstrueer. Had jij dat ook Amy? Jij gebruikte toch ook utrogestan de laatse poging. Was je ook pas veel later ongesteld?
Cblos wat naar je een miskraam hebt gehad. Lijkt me echt vreselijk. Heel veel sterkte! Ik hoop dat je je snel weer iets beter voelt.
@clau oh wat vervelend die onzekerheid.... Ik hoop voor je dat het toch nog raak blijkt te zijn!! Ik ga duimen!!!
Helaas belden ze vanmiddag om te zeggen dat ik niet zwanger ben Nu wachten tot ik ongesteld word zodat ik weer kan beginnen...
@Clau: pffff irritant lijkt me. Denk je eerst dat het doorzet, dan toch weer niet. Dan de hoop dat het misschien toch raak is en dan blijkt dat weer niet zo te zijn. Zo herkenbaar, je gevoelens worden constant op de proef gesteld Hopelijk zet het nu snel door. Hier nog steeds geen menstruatie, inmiddels cyclusdag 40. Hoe is de iui gegaan bij fab en MBG?
@clau oh nee.... Balen zeg! Nu maar hopen dat het dan snel doorzet zodat je weer verder kunt. Sterkte!! @onzeker. De IUI ging goed bij mij. Deze keer geen tang om de baarmoedermond naar voren te trekken dus deed een stuk minder zeer. Helaas wel al weer flink last van de eisprong... Maar ik zing het uit Jeetje, ik hoop dat het bij jou dan ook snel doorzet! Dat je verder kunt. Maarrrrr heb je er al een testje tegen aangegooid? Zou het misschien kunnen dat je toch zwanger bent???
@fab: wat fijn dat de iui nu zo makkelijk ging! Bj mij hadden ze de eersre keer allerlei gereedschap nodig, de tweede keer ook alleen die beruchte tang (net zo'n bbq tang). Mijn baarmoedermond ligt naar achteren en is erg nauw. Afgelopen vrijdag heb ik inderdaad toch maar een testje gewaagd, helaas negatief. Mijn temp is nu al 7 dagen hoger, dus ik denk cd 48 eindelijk mijn menstruatie. Nog een week...
Brr klinkt heftig met die tangen! Gelukkig heb ik dat nog niet gehad. Iui ging dus goed. Ik vroeg of ze wilde kijken of mn eisprong al geweest was want mn borsten deden al zo zeer op zondag ochtend dat ik dacht dat toen mn eisprong al was geweest. Maar t eitje zat er nog mooi. Mn vriend en ik hadden ook even de stoute schoenen aangetrokken. We hadden zondag geklust, maandag middag iui en s avonds ook nog geklust. We waren ook 3 jaar samen dus 3e iui,3x geklust dus hopelijk 3 maal scheeps recht... ben vandaan ook naar een osteopaat geweest. Hij legde mn hand op mn buik aan de rechterkant en daarna aan de linkerkant. Hij zegt voel je geen verschil? Nou en toen voelde ik t. Rechts is mn buik veel dikker dan links. Daar heb ik ook altijd pijn gehad en dachten ze vroeger mn blindedarm, maar die was niet ontsoken. Hij zegt dat daar veel verklevingen zitten. Die gaat hij nu loswerken en hopelijk ook effect op mn zwanger worden. Ik ben blij dat ik ben gegaan. Clau balen zeg. Nu hopen dat het inderdaad gauw doorzet. Kan t niet zo zijn dat dir zateddag de enigste dag was dat kr ongi was?
Dat klinkt wel goed van die osteopaat MBG. Hopelijk helpt het inderdaad. Maar zaterdag was nog niet mijn menstruatie, want maandag hebben ze met de echo gekeken en het baarmoederslijmvlies was nog heel dik. Vandaag is het wel weer een beetje begonnen, dus ik denk dat het nu wel doorzet.
Door drukte niet veel gereageerd, hopelijk heeft veel afleiding een positieve uitwerking?! Ik heb al een tijdje niet gekeken, dus moet nog even bijlezen. Hoop dat alles goed gaat met iedereen. Met iui1 was mijn cyclus 27 dagen, maar meestal tussen de 29 en 34. Vandaag cd35 en nog geen menstruatie, temperatuur blijft ook nog hoog. Ik heb denk ik op 27aug (cd20) mijn eisprong gehad. Vanaf wanneer denken jullie dat ik kan testen? Hoop zo dat het na 4 jaar nu eindelijk eens raak is!! Zou een mooi verjaardagscadeau zijn, vier dit weekend mijn verjaardag
Geen IUI meer voor ons, maar IVF! Heel raar en een dubbel gevoel dat je daar zo blij mee kunt zijn... Maar het maakt me blij dat we door mogen! Een hele tas vol medicijnen! Iheb Decapeptyl en Menopur en natuurlijk pregnyl en ook weer Utrogestan. Ik mag 23/9 beginnen met de Decapeptyl.
Wat fijn Amy. Met IVF zijn de slagingskansen een stuk groter dus snap wel dat je blij bent. Bugsie ik heb geen ervaring met zulke lange cycli. Kan je niet gewoon een testje wagen. Tenzij je het gevoel hebt dat je menstruatie eraan zit te komen? Dan zou ik nog ff wachten. Ik mag zelf ook weer beginnen met de volgende IUI poging nu m'n menstruatie is doorgezet. De 5e alweer..
Amy, wat fijn dat jullie door mogen! Heel veel succes in de eerste ronde. Ik hoop voor jullie dat dit de methode is die ervoor zorgt dat jullie over een tijd een wondertje in jullie armen kunnen houden. Bugsy, als je denkt dat cd 20 je eisprong was en je nu op 35 zit moet je gewoon een testje wagen. Dan weet je het. Ik heb dat deze cyclus ook gedaan. Helaas negatief, omdat ik blijkbaar toen (cd 20) geen eisprong heb gehad. Nu op cd 44, wat duurt het lang zeg! Gisteravond ineens een beetje rood bloed bij het toiletbezoek, maar geen buikpijn erbij. Zal helaas wel het eerste symptoom van de naderende menstruatie zijn (of innesteling? Nee, dat zal wel niet ). Ik verwacht de doorbraak begin komende week.
Hoi meiden, hier terug van vakantie. 1e dag van de vakantie ongesteld geworden. Lf van 11. Wordt naar mijn idee steeds korter. Nu deze ronde niets omdat we niet konden starten met hormonen. Gewoon zelf proberen Heb verder nog niet bij gelezen, hebben nu nog vakantie dus gaan nog even lekker genieten .
Welkom terug Wontertjeinmaak!! Wel vervelend zo'n wachtcyclus (vonden wij tenminste). Maar wie weet hebben jullie geluk en leidt een wachtcyclus juist tot het gewenste resultaat... Mijn wachtcyclus van 46! dagen is eindelijk voorbij! Vanochtend vroeg ongesteld geworden, a.s. woensdag voor de uitgangsecho. Hopen dat alles goed is (ga ik vanuit) en dat we eindelijk met poging 3 mogen beginnen!!! Hoe gaat het met de rest van de meiden??
Onzeker, het wachten duurt elke keer al veel te lang, helemaal met zo'n lange cyclus! Ik verwachte ook wel dat de menstruatie er weer aan zat te komen, had al 1,5 week elke ochtend buikkrampen. Ik heb geen test gedaan, ben vrijdag weer ongesteld geworden. Vandaag de uitgangsecho gehad. Na overleg toch besloten dat we door mogen voor IUI2. Er zit weer/nog een blaasje, nu van 20mm. Dosering menopur gaat omhoog en Zaterdag fm1. Blij dat we deze ronde wel voor de iui mogen gaan! !
Leden kim1889: 24 jaar 1e kindje Cblos: 25 jaar 1e kindje Yolien: 26 jaar 1e kindje Wondertjeinmaak: 26 jaar 1e kindje Amy1987: 27 jaar, 1e kindje Kowalski: 28 jaar 2e kindje Onzeker85: 29 jaar 1e kindje Yasgok: 29 jaar 2e kindje Clau1983: 30 jaar, 1e kindje MBG: 30 jaar, 1e kindje Duurtlang: 34 jaar, 1e kindje Renske76: 38 jaar 2e kindje Fab : 36 jaar, 2de kindje Afspraken Duurtlang: 2 sept IUI 2 Onzeker85: ?? sep IUI 3 MBG: 8 sept IUI 3 Fab: 8 sept IUI 3 Amy1987: 11 sept. vervolgafspraak gynaecoloog (overstappen op IVF?) Clau1983: ?? sept IUI 5 NOD Onzeker85: ?? Kowalski: 20/21 Augustus Duurtlang: 16 sept Amy 1987: 31 augustus Wondertjeinmaak: 5 sept MBG: 20 sept Fab: 22 sept Clau1983: 5 okt ZWANGER Yolien! Uitgerekend: 22 februari 2015 Kim1889 uitgerekend 2 maart 2015 Renske76 uitgerekend 7 maart 2015
Jemig Clau, gaat rap he, de 5e alweer! Hoeveel keer gaan jullie nog IUI doen? Of hebben jullie nog geen gesprek gehad? Succes allemaal!
Ja gaat zeker snel Amy. Ik heb nog geen gesprek gehad hier over wat nu verder. Ze hebben van te voren gezegd dat ze waarschijnlijk alleen 6 keer IUI gaan doen en geen IVF. Maar ik heb na deze IUI een intake gesprek in dusseldorf op 9 oktober. Dus dan wacht ik even af wat ze daar gaan zeggen. Wondertje mijn LF is ook ongeveer 11 dagen. In het begin zeiden ze dat het lang genoeg was als ik ernaar vroeg. Maar bij de 4e poging heb ik er toch utrogestan voor gekregen. Misschien iets waar je nog naar kunt vragen of je dat kunt krijgen. Bugsie en Onzeker fijn dat jullie ook weer verder kunnen. Dat wachten lijkt me zeer vervelend.