Wie nog meer komende ronde eerste IUI?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door anoniem26, 15 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Onzeker85

Onzeker85 Actief lid

11 feb 2014
    367
    44
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Pffff.. Wat ben ik geschrokken gisteravond. Dacht overdag nog dat er een normale menstruatie gestart was, maar ineens bleef ik maar bloed vloeien en verloor ik vrijwel meteen daarna een bloedstolsel van zo'n 7-8 cm. Daarna nog veel bloedstolsels verloren.

Vanochtend naar de gyn en die dacht eerst dat het wel normaal :( kon zijn! Maar bij de uitgangsecho vonden we de oorzaak: een cyste van ruim 4 cm! En tja, dan weet je de consequenties: geen hormonen spuiten en hopen dat de cyste in een maand vanzeld verdwijnt of klein genoeg wordt -> wéér een wachtcyclus dus! Bah, ik ben echt zat van mijn eigen lichaam.

Ook maar aangegeven dat ik telkens 10 d na de iui al menstruatiepijn en bruinverlies heb. Dit gaan we de volgende keer voorkomen door een extra pregnyl injectie (zo blij dat ik dit dankzij het forum hier heb aangegeven). Dit kan namelijk ook de oorzaak van de eerste miskraam zijn: baarmoederslijmvlies liet al te vroeg los.

Maar wat een emotionele achtbaan weer, brrr... Hopelijk verdwijnt de cyste snel en krijg ik een vlotte cyclus (niet weer één van 46 dagen ofzo).

Sorry meiden, ik moest echt even van me af schrijven..

2. Amy1987

Amy1987 Fanatiek lid

25 mrt 2014
    1.421
    1
    36
    NULL
    NULL
    Ahhhh Onzeker, het zit je ook echt niet mee nee!! En natuurlijk mag je het hier van je afschrijven! Daar zijn we voor, met elkaar! Persoonlijk zou ik vragen om Utrogestan bollen in plaats van een extra pregnyl injectie. Die bollen hielpen echt om mijn cyclus te verlengen, die extra injectie niet. Maar ik had maar 5000 IE, 1 keer erna.

Clau, hoe was het in DD?

3. Amy1987

Amy1987 Fanatiek lid

25 mrt 2014
    1.421
    1
    36
    NULL
    NULL
    En fab, hoe gaat het met jou ondertussen?

4. Kowalski

Kowalski Bekend lid

23 jan 2013
    544
    0
    0
    NULL
    NULL
    He onzeker wat vervelend weer zeg!! Weer een maand wachten... Hopelijk is hij snel weg.

Ik had de vorige cyclus ook een cyste van 4cm. Die was 33 dagen erna gewoon weg gelukkig.
    Bij mij helpt een extra pregnyl wel om mijn lf te verlengen. Ik spuit 5000ie twee dagen voor de iui, en dan 5 dagen na de iui weer 5000ie. Ik werd 7 dagen na de iui alweer ongesteld. Die keer erna met extra pregnyl 14 dagen.

5. Clau1983

Clau1983 Actief lid

21 apr 2013
    216
    0
    16
    Amsterdam
    Wat ontzettend balen onzeker. Ik hoop ook voor je dat je een korte cyclus hebt, zodat je weer snel verder kunt.

Ik ben begonnen met de 6e IUI poging. Ik krijg nu 200 IE gonal f ipv menopur. Ben heel benieuwd of ik nu wel weer een keer meer follikels heb. De afgelopen 2 keer had ik er telkens maar 1.

Afgelopen donderdag hadden we t gesprek in DD. En dat was wel heel fijn. De arts zag daar nog wel kans van slagen voor ons. Volgende maand mogen we daar beginnen met ICSI. Hij begreep er niks van dat ze in NL met mijn lage eicelvoorraad en t zaad van m'n vriend dat niet echt 100% goed is, dat ze dan IUI doen. Maar sowieso heb ik een hogere dosis hormonen nodig, wat ze in NL niet mogen geven.
    Dus volgende maand gaan we daar beginnen. Ik ben heel blij dat we nu een echte kans krijgen. Want IUI heeft gewoon veel te weinig kans van slagen bij mij.

6. Amy1987

Amy1987 Fanatiek lid

25 mrt 2014
    1.421
    1
    36
    NULL
    NULL
    Spannend Clau. Jemig, ik vind 200 IE gonal F al echt een olifantendosis!!! Ik kreeg op het laatst nog maar 62,5. Reageer super sterk op dat spul. Mag je in DD in één keer door? Of leggen ze daar ook je cyclus plat met iets van decapeptyl?

7. Amy1987

Amy1987 Fanatiek lid

25 mrt 2014
    1.421
    1
    36
    NULL
    NULL
    Is dit nu een knal ovu test? Of is hij nog te licht? Ben er niet zo goed in...

8. Clau1983

Clau1983 Actief lid

21 apr 2013
    216
    0
    16
    Amsterdam
    Dat weet ik nog niet Amy. Ik moet nog 1 keer langskomen voordat m'n nieuwe cyclus begint en dan hoor ik het precieze behandelschema.

Die ovulatietest lijkt mij positief. De streepjes zijn volgens mij allebei even donker.

9. Amy1987

Amy1987 Fanatiek lid

25 mrt 2014
    1.421
    1
    36
    NULL
    NULL
    Haha, vanavond en morgen horizontale mambo!!

Spannend Clau! Maar nog heel even hopen op een wonder door je 6e IUI.

10. Onzeker85

Onzeker85 Actief lid

11 feb 2014
    367
    44
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    @Amy: dankjewel voor je reactie en de tip! Mocht de Pregnyl niet het gewenste effect hebben dan zal ik dit voorstellen. Volgens mij was je test positief hoor! In de tijd dat wij nog niet in de mmm zaten heb ik nog nooit zo'n duidelijke test gehad. Zou toch wat zijn als het jullie nu lukt! Ik zal extra duimen voor jullie!!

@Kowalski: dat hoop ik ook. Als ik jouw verhaal lees, krijg ik wel meer vertrouwen dat dat stomme ding de volgende maand weer weg is. Zoals die extra pregnyl bij jou heeft uitgepakt, klinkt precies goed!

@Clau: dankjewel, ik hoop het ook. En voor jou hoop ik van harte dat er nu inderdaad twee follikels mee doen -> dubbel kans... Fijn om te horen dat de arts in DD er met vertrouwen tegenaan kijkt! En dat je daar meer hormonen mag, ik wist niet dat er nog zo veel verschil tussen zit. Super ook dat je daar al zo snel van start kunt. Het zou natuurlijk wel heel fijn zijn als het niet meer nodig is, maar anders kun je wel met een goed gevoel naar deze nieuwe fase uitkijken.

11. Bugsie

Bugsie Lid

6 aug 2014
    11
    0
    0
    NULL
    NULL
    @amy en onzeker, wat mooi dat jullie ook het symbool geloof, hoop en liefde noemen! Ik heb er vorig jaar ook over nagedacht om dit te laten tatoeëren. Alleen durf ik dat toch niet, maar heb ik wel een ketting met dit symbool :)

Jammer dat er verder nog geen positief nieuws is. Hopelijk wordt de komende ronde erg vruchtbaar voor iedereen!!

Ik heb morgen cd9 weer een follikelmeting. Aangezien ik elke keer maar een follikel heb die groot genoeg is spuit ik nu 150IE menopur, hopelijk heeft dit meer effect.

Iedereen veel succes deze ronde!

XXX

12. fab

fab Actief lid

13 jul 2014
    308
    0
    0
    NULL
    NULL

Jeetje onzeker! dat is inderdaad schrikken!! Hopelijk is die de volgende cyclus gewoon weg!!

13. fab

fab Actief lid

13 jul 2014
    308
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik mag maandag weer testen... maar ik heb er weinig vertrouwen in deze keer...
    Komende maand houden wij ook een pauze, omdat ik ook loop te kwakkelen met mijn gezondheid. Maar misschien is het wel even goed. Even geen hormonen even bijkomen

14. Onzeker85

Onzeker85 Actief lid

11 feb 2014
    367
    44
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    @bugsie: laat je even weten hoe de fm is gegaan? Hopelijk groeien er nu twee follikels die beiden meedoen bij de volgende poging!!

@fab: spannende dagen weer voor jou... Ik hoop op positief nieuws a.s. maandag... Veel succes nog met de laatste dagen (altijd een lastige periode vind ik).

@allemaal: om onze zinnen even te verzetten, hebben we een weekendje weg geboekt komend weekend. Heel veel zin in! De wachtcyclus duurt nu alweer te lang, maar cit nog maar op cd 7.. :$

15. Amy1987

Amy1987 Fanatiek lid

25 mrt 2014
    1.421
    1
    36
    NULL
    NULL
    Bugsie, spannend morgen! Laat je het ons even weten?

Fab, hoe graag je ook door wilt gaan, merk ik nu dat een poosje zonder hormonen zoveel goed doet voor jezelf. Klinkt zo tegenstrijdig hè...! Als je mij dat 2 maanden geleden had gezegd, dan had ik je voor gek verklaard! Ik blijf er toch wel mee bezig hoor, dat zag je aan mijn ovu test, maar hoop doet leven!! Ik wens je alle goeds toe! En zeker ook qua gezondheid! Niets ernstigs toch?

16. Bugsie

Bugsie Lid

6 aug 2014
    11
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie reacties. Ik kan nog weinig zeggen over deze ronde. Ik heb nu meerdere follikels, 16mm, 15mm en drie van 14mm. Als deze allemaal groter worden zijn het er te veel en krijg ik deze ronde geen IUI. Vanavond 112,5 menopur en afwachten hoe de fm morgen is!!

Hoe is het met jullie?
    @Fab, ik duim met je mee!
    @clau, hoop voor je dat jij ook meerdere follikels hebt dit keer! Succes met je laatste IUI poging. Lijkt mij dat ze er hier toch een kans in zien, anders laten ze je toch niet 6 pogingen doen??

XXX

17. Clau1983

Clau1983 Actief lid

21 apr 2013
    216
    0
    16
    Amsterdam
    Spannend Bugsie. Wel fijn dat je nu meer follikels hebt. Hopelijk blijft het bij 2 grote en niet meer.

Ik heb er zelf ook 2 dit keer. Woensdag waren ze 10 en 12 mm. Morgen moet ik ook weer.
    Ze zijn hier heel negatief en ze zeggen dat de kansen heel klein zijn. Dus ik ga hier sowieso niet verder, ook al bieden ze me nog iets aan. Ik heb eind oktober in DD de volgende afspraak en krijg dan mijn behandelplan daar te horen. Ik heb er daar wat meer vertrouwen in.

18. Clau1983

Clau1983 Actief lid

21 apr 2013
    216
    0
    16
    Amsterdam
    Hoe is jouw fm gegaan Bugsie?

Ik had gister 1 grote van 18 mm en aan de andere kant 2 kleintjes vlak bij elkaar, waarvan ze woensdag dachten dat het er eentje was. Dus toch maar 1 echte.. Gisteravond de ovitrelle gespoten en morgen de IUI.

19. Amy1987

Amy1987 Fanatiek lid

25 mrt 2014
    1.421
    1
    36
    NULL
    NULL
    Succes morgen Clau!

20. fab

fab Actief lid

13 jul 2014
    308
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Clau Succes morgen!!!
    @Bugsie hoe was je FM?
    @ Amy nee hoor niets ernstigs alleen erg vervelend. Ik heb last van duizeligheidsaanvallen./evenwichtstoornissen. Ben ik twee geleden helemaal voor door de molen te zijn en ik blijk een soort aangeboren afwijking te hebben aan een ader in mijn hoofd, die drukt op de zenuw van mijn evenwichtsorgaan. Het vervelende is dat zo'n aanval soms wel uren kan duren en dat maakt je wel onzeker. Maar verder kan ik er 100 mee worden hoor. Twee jaar terug is het vanzelf weer opgehouden, maar nu dus weer terug.

Hier begint, ondanks dat ik er echt geen vertrouwen in heb deze ronde, de spanning toch op te lopen. De vorige ronde had ik ook op maandag NOD en kreeg ik op vrijdag al bruin verlies. Maar nu nog niets.... Maar wel al een dag of 3 menstruatie-achtige krampen.
    Dus heb nog steeds weinig hoop, maar ik begin mezelf toch al weer gek te maken. Ga ik daarnet toch weer zitten googlen of menstruatiekrampen en zwangerschap samen gaan. En dom, want het antwoord wist ik allang. De eerste verschijnselen lijken natuurlijk sterk op de verschijnselen van een aankomende menstruatie.

Nou ja nog twee dagen afwachten.... Hopelijk blijft het bruin-verlies en de rode heks weg.

Deel Deze Pagina