Hi dames! Nou ik ben eindelijk ongesteld geworden. Bijna een week te laat. Nu dus op naar ronde 5. @onzeker. Oh spannend! Twee follikels dus twee kansen zou je denken. Ik duim voor je!! Hopelijk levert 2015 ons allemaal een gezonde baby op!!!
@fab: jammer dat de iui niet gelukt is! Maar wel fijn dat je nu eindelijk weer door kunt. Zo'n extra lange cyclus zit je al helemaal niet op te wachten (we wachten al zo veel/lang). Kun je rondom deze dagen wel in het ziekenhuis terecht om weer te starten met een nieuwe poging? Ik hoop inderdaad ook dat het dubbel kans is met natuurlijk een mooi resultaat. Dan zou ik niets meer te wensen hebben voor mijn 30e verjaardag half januari. Afwachten geblazen maar weer. Hopelijk wordt voor ons allemaal hier 2015 het jaar met een goede zwangerschap! *Fingers crossed*
Hoi Onzeker, Met mij alles goed. Straks weer voor fm. Ben benieuwd want mijn laatste cyclus was erg vreemd... Hoe gaat het met jou? Wanneer mag je testen? Alvast een hele fijne jaarwissseling!!
Hier weinig nieuws, gisteren een beetje bloedverlies gehad.. zal wel een reactie zijn op de pil. Ja onzeker, mag je al testen?? Een hele fijne jaarwisseling ladies en op naar een vruchtbaar 2015!!!! Liefs Amy
@fab: had je vandaag fm? Zo ja, hoe was het? @Amy: zou kunnen inderdaad dat het daar van komt. Verder geen bijwerkingen van de pil? Ik heb afgelopen zaterdag de tweede pregnyl 5000 gezet (voor het eerst zelf, vond dat toch wel spannend!). Dus ik denk dan volgende week di of woe testen? Blijft ongeveer 10 dagen in je bloed toch? Tweede wachtweek is weer begonnen, dan vind ik het toch altijd wat lastiger worden... Een fijne jaarwisseling allemaal en hopelijk wordt 2015 het jaar waarin voor ons allemaal hier onze grootste wens uit mag komen. We gaan er voor!
Dankjewel Amy! Ik wens jou en alle anderen een jaar met veel voorspoed, liefde en geluk!! Maak er een bijzonder jaar van...
Hey Meiden, De beste wensen voor 2015!! dat het voor ons allen maar een vruchtbaar jaar mag worden!! @onzeker spannend!! Je testdatum nadert dus al!! Ja volgens mij blijft het inderdaad 10 dagen in je bloed. @Amy geen bloedverlies meer gehad? Ik heb gisteren weer de FM gehad maar weinig groei. Maar eht was ook pas CD7. Gelukkig hebben ze niets vreemds gezien na die rare veel te lange cyclus. Straks mag ik weer. Ben benieuwd!
@fab: cd 7 is inderdaad nog erg vroeg! Maar vanaf nu zal er vast meer groei zichtbaar zijn. Maandag weer fm? Het wachten hier wordt nu wel weer lastig hoor. Voel ik wat/voel ik niks... Nog vier nachten wachten.... Liefs
Hoi dames!! De beste wensen en dat 2015 ons jaar mag worden!! Eindelijk weer een bericht van mij. Ben een tijdje niet meer online geweest. Spannend weer voor iedereen. De een ivf de ander nog iui. Ik hoop dat het allemaal gaat werken voor ons. hier deze maand begonnen naa Iui 1 met 75 eenheden. Dus eigenlijk iui 7 alweer. Ik krijg hem morgen en er groeide 2 eitjes. Dus ben zo benieuwd!! Ik krijg wel steeds meer last van de pregnyl. Hebben jullie dat ook? Het spuiten doet niet zeer maar naderhand echt een pijnlijke rode plek en het gevoel alsof je je enorm gestoten hebt.
Hoi MGB, Leuk om weer van je te horen! 2 eitjes wat goed! Dubbel kans denk ik dan altijd maar.... Ik spuit sinds vorige IUI 100iu in de hoop op een extra eitje maar nog geen succes. Wie weet deze ronde. Ik heb eigenlijk nooit last gehad van de pregnylinjectie. Als ze te snel spuiten doet het wel eens zeer maar achteraf eigenlijk nooit. Ik heb wel altijd last van de bijwerkingen. Eisprong doet altijd flink zeer maar ook na de extra pregnyl na de IUI heb ik buikklachten. Ik ga voor je duimen! Succes!!
Hoi meiden, jullie ken ik nog niet geloof ik! Maar even goed de beste wensen he Ik heb me een paar dagen terug voorgesteld in het voorsteltopic. Over een krap weekje hebben manlief en ik weer een date met onze gynaecoloog, na een jaar radiostilte. Dan gaan we ons vervolgtraject (na 12x Clomid bespreken) en voor zover ik de laatste keer begrepen had wordt dat hoogstwaarschijnlijk IUI! Spannend weer dus zo'n nieuw traject!
Fab, dinsdag tot en met gisteren wel bloedverlies gehad, vandaag niet meer.. succes maandag! Ben benieuwd!! Mgb, welkom terug! Jammer dat het ook bij jullie nog niet is gelukt.. Onzeker, wanneer is je nod precies? Spannend zeg! Hummeltje, welkom!
@Amy: om zeker te weten dat de tweede Pregnyl geen vals positieve test oplevert moet ik wachten tot dinsdag. Het wachten tijdens die laatste dagen vind ik altijd zo naar... Dan ga ik me geregeld afvragen of ik niet al iets voel (afgelopen donderdag en vrijdag wat vlagen van misselijkheid maar dan denk ik later weer dat ik het misschien wel wíl voelen. Heb verder geen last van mijn borsten ofzo, dus ben nu toch wel bang dat het weer mislukt is. Als dat zo is, geloof ik niet echt meer in die laatste 6e IUI). Pfffffff, was het maar al woensdag...
Thanks Amy! ik zou morgen kunnen testen, maar wacht sowieso nog tot woensdag. Geen echte zwangerschapsverschijnselen, dus ik denk niet dat het gelukt is. Ook nog geen begin van menstruatie. Nog even geduld maar...
Ik zou eigenlijk niet eens weten hoe ik me zou moeten voelen als ik zwanger zou zijn! Jij? Ik hoop echt dat het is gelukt!
Hey Amy, ik ook niet echt. Het enige wat ik bij die zeer vroege miskraam had waren pijnlijke borsten... In ieder geval is de rode duivel vandaag alweer op bezoek. Donderdag weer voor een uitgangsecho en dan hopelijk positief bericht zodat we naar de laatste iui kunnen. Niet dat ik daar nog vertrouwen in heb, maar dan komen we wel verder richting de volgende stap: ivf. Pfffff... Het zij zo...