Wie nog meer komende ronde eerste IUI?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door anoniem26, 15 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Onzeker85

Onzeker85 Actief lid

11 feb 2014
    367
    44
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Nou Amy, ik heb het boek zojuist besteld! Ben nu toch wel erg nieuwsgierig geworden!! Waarschijnlijk heb ik hem morgen al in huis, of anders overmorgen...

2. hummeltje5

hummeltje5 VIP lid

28 dec 2014
    22.507
    13.797
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Ik ga jullie nu al weer verlaten! ;)

We stappen geheel onverwachts namelijk niet over op IUI, maar mogen door met Clomid! :$ ;)

Succes allemaal met zwanger worden! En bedankt nog voor het warme welkom! ;)

3. Amy1987

Amy1987 Fanatiek lid

25 mrt 2014
    1.421
    1
    36
    NULL
    NULL
    Onzeker, leuk! Ben benieuwd wat je ervan vindt!

Ohh, hummeltje, hoe dat zo dan?? En ik vind het leuk als je mee blijft schrijven!!!! Dus als je wilt....??

4. Onzeker85

Onzeker85 Actief lid

11 feb 2014
    367
    44
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Nou Amy, het boek bevalt tot nu toe prima. Leest heerlijk weg en zo herkenbaar!!

Vanochtend voor geweest. Linkerkant is rustig en aan de rechterkant een follikel van 13 en 14 mm en nog twee kleinere. Zondag weer fm, kortom: eindelijk een keer geen iui in het weekend! Dat is zo fijn, aangezien het personeel in het weekend niet weet hoe het allemaal werkt. Hopelijk blijft het geluk aan onze kant voor iui 6. *fingers crossed*

Hoe gaat het met jullie?

5. Amy1987

Amy1987 Fanatiek lid

25 mrt 2014
    1.421
    1
    36
    NULL
    NULL
    Spannend weer! 2, klinkt goed!

Ik ga vanavond de eerste spuit decapeptyl zetten!

6. Onzeker85

Onzeker85 Actief lid

11 feb 2014
    367
    44
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik dacht al dat jij ook iets had op de 16e Amy, zie het nu ook wel in je handtekening staan... Dan nog 1,5 week en dan 1e echo, spannend allemaal! :)

7. fab

fab Actief lid

13 jul 2014
    308
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend allemaal meiden!

Onzeker al weer bijna IUI. Hopelijk groeien beide eitjes door en is 6 jouw Lucky number!!

Amy begonnen met spuiten!
    Is dat trouwens ook zo'n prikpen of moet je echt met van die lange enge naalden aan de slag?

Hummeltje, waarom moet je nog een half jaar door met CLomid? Achten ze de kans toch groot dat je "spontaan" zwanger raakt?

Hier is wachtweek 1 voorbij. Nu breekt het spannendste deel weer aan. Ik heb af en aan krampjes maar dat komt denk ik door de pregnyl. dat heb ik altijd wel in meer of mindere mate.

8. Amy1987

Amy1987 Fanatiek lid

25 mrt 2014
    1.421
    1
    36
    NULL
    NULL
    Spannend Fab!

Ik weet niet zo goed wat je bedoelt met een prikpen, maar de decapeptyl is kant en klaar. De menopur moet ik straks wel klaarmaken met zo'n lange naald en dan een kleiner naaldje erop om te injecteren. Lastig, laat het m'n vriend meestal klaarmaken, haha!

9. fab

fab Actief lid

13 jul 2014
    308
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb met de puregon zo'n blauwe pen waarin ik dan een ampul moet doen. vervolgens moet ik er zo'n klein dun naaldje opschroeven en het aantal eenheden instellen en dan loodrecht in mijn buik prikken.
    Met bijvoorbeeld de pregnyl moet je het eerst mengen en dan met een injectienaald onder een bepaalde hoek inspuiten.

10. Amy1987

Amy1987 Fanatiek lid

25 mrt 2014
    1.421
    1
    36
    NULL
    NULL
    Oké, ja, dan is de decapeptyl zoals puregon en menopur is zoals pregnyl.

11. Onzeker85

Onzeker85 Actief lid

11 feb 2014
    367
    44
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    @fab: ik hoop het ook! Morgen om 9.10 uur weer naar het zkh, ben benieuwd! Rottig hè, die tweede wachtweek. Vind ik ook altijd. Zo'n week waarin je dan van alles gaat voelen of juist niet gaat voelen voor je idee. Eventueel volgende week vrijdag testen?

@Amy, toch altijd wel onwennig dat prikken, vind je niet? Het gaat bij mij wisselend met de Puregon pen. De ene keer prik ik perfect, de andere keer krijg ik de naald er niet goed in en zoals vanochtend bloed het na het verwijderen van de naald een beetje. Ik word er nooit een ster in denk ik. Maar angst heb ik niet echt meer, voor de Pregnyl nog wel. Dat heb ik nu één keer zelf gedaan, maar bij het openbreken van het poeder en de oplosvloeistof sneed ik me al aan het glas :$, geen succes dus ;)

12. Amy1987

Amy1987 Fanatiek lid

25 mrt 2014
    1.421
    1
    36
    NULL
    NULL
    Hoe was het in het ziekenhuis vandaag Onzeker??

Het gaat me eigenlijk prima af dat prikken godzijdank! Gisteren waren we bij vrienden en toen moest ik prikken, ik vroeg of ik het even in de badkamer kon doen, maar ze wilde het graag zien, dus ik zat gewoon in de woonkamer met 6 extra ogen op mij gericht, haha!

13. Onzeker85

Onzeker85 Actief lid

11 feb 2014
    367
    44
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Wow Amy, je hebt dus een soort prikcursus gegeven ;) Wel mooi vind ik, als anderen zo geïnteresseerd zijn. Hoe reageerden ze op het injecteren? En heb je ook al andere bijwerkingen nu met decapeptyl? Hoop dat het meevalt!

Het ging goed vanochtend, gelukkig... Het was nog even spannend. Afgelopen vrijdag zag hij twee follikels rechts, nu eerst ook, maar vervolgens zaten er nog twee achter :$. Gelukkig waren er drie groot genoeg om mee te doen deze ronde en niet vier. Eén van 16, 18 en 19 mm, dus de Pregnyl laten zetten en morgenmiddag IUI. Extra hard duimen deze ronde, die drie follikels geven wel extra hoop. Als de zwemmers morgen allemaal de goede kant op gaan moet er toch één bevruchting plaats kunnen vinden zou je denken... En dan moet er natuurlijk nog een innesteling plaatsvinden, maar de eerste stap in de goede richting is een feit. Spannend, Spannend, Spannend! ;)

14. Amy1987

Amy1987 Fanatiek lid

25 mrt 2014
    1.421
    1
    36
    NULL
    NULL
    Ze zaten heel gebiologeerd te kijken, haha! Nee, gelukkig nog nergens last van, maar ik juich nog maar niet te hard...

Wauww, wat een prachtige follikels! Heel veel succes vammiddag! Zou toch prachtig zijn als het nu lukt zeg! Alle soldaten naar rechts! YES SIR!! Ik ga duimen, duimen, duimen!!!

15. Onzeker85

Onzeker85 Actief lid

11 feb 2014
    367
    44
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hahaha, ja dat zal wel ;) Blij om te horen dat je nog geen nare bijwerkingen hebt. Ik heb Spuiten en Snikken al uit :$ maar als je daar de hijwerkingen leest... Ik hoop echt dat dat jou bespaard blijft!

Ja, alle soldaten naar rechts, in colonne! :cool:

16. Amy1987

Amy1987 Fanatiek lid

25 mrt 2014
    1.421
    1
    36
    NULL
    NULL
    Goed boek hé! Ze kan super mooi schrijven! Ja, bijwerkingen van de hormonen zie ik wel tegenop!

Wat voor hormonen gebruik jij ook alweer?

17. Onzeker85

Onzeker85 Actief lid

11 feb 2014
    367
    44
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ja dat kan ze zeker. Zo herkenbaar ook. Hopelijk besluiten onze 'boeken' ook met een happy end, wat jij?

Ik heb nu Puregon en Pregnyl.

Vandaag een topresultaat 64 milj zwemmers, waarvan 32 milj over na bewerking. Tijdens iui 10 milj ingebracht. Wat zou het geweldig zijn als min. 1 daarvan de goede weg weet te vinden! Pffff, spannend!

18. Amy1987

Amy1987 Fanatiek lid

25 mrt 2014
    1.421
    1
    36
    NULL
    NULL
    Lijkt mij een prachtig eind!

Is puregon een prikpen?

Wauwwwwww, moet lukken dan toch!!!!!!!!!!!!!

19. Onzeker85

Onzeker85 Actief lid

11 feb 2014
    367
    44
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    @Amy: Puregon is inderdaad met een prikpen. Wat heb jij nu?

20. Amy1987

Amy1987 Fanatiek lid

25 mrt 2014
    1.421
    1
    36
    NULL
    NULL
    Ik heb nu decapeptyl, dat is een kant en klare injectie. Hoeft alleen het dopje eraf, even lucht eruit en prikken! Alleen ik haat ze!! Ze doen pijn :( Bijwerkingen: hoofdpijn en vermoeidheid, vooral eind van de dag, zo rond een uurtje of 4... Maar het is voor een goed doel, dus wil niet teveel zeuren! Gelukkig lust ik sinds deze zomer koffie! Haha...

En zondag de uitgangsecho, dan mag hopelijk gauw de Menopur erbij. Die moet ik wel zelf mengen... Maar vriendlief is er heel goed in!

Deel Deze Pagina