Wie nog meer komende ronde eerste IUI?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door anoniem26, 15 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Onzeker85

Onzeker85 Actief lid

11 feb 2014
    367
    44
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Dat scheelt alweer, kant en klaar... Wel nare bijwerkingen, maar wat je zegt kan ik me ook wel voorstellen. Het is uiteindelijk voor het goede doel, en daar hebben we denk ik allemaal wel veel voor over. Maar dat neemt niet weg dat je niet mag delen als je ergens last van hebt... Gedeelde smart is halve smart, toch? ;)

Zondag de echo al, wat fijn! Nog drie nachtjes dus... Komt het allemaal weer een stapje dichterbij.

2. Amy1987

Amy1987 Fanatiek lid

25 mrt 2014
    1.421
    1
    36
    NULL
    NULL
    Zo is dat! Haha, jij telt ook in nachtjes, ik doe dat ook... Morgen word ik gebeld en hoor ik hoe laat we zondag worden verwacht in het ziekenhuis. Mijn telefoon is dus heilig morgen eind van de middag! Eerst lekker aan het werk, het is druk, dus de dag zal wel snel gaan! Zaterdag komt er een vriendin kaasfonduen en film kijken, dus het is super snel zondag! En dan is de eerste week voor jou ook alweer zowat voorbij!

3. Onzeker85

Onzeker85 Actief lid

11 feb 2014
    367
    44
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Haha, ja dat klopt. :D Ik ben benieuwd hoe laat je zondag moet komen.. Wij moesten afgelopen zondag om 9.10 uur, dus we hadden echt nog wat aan de dag ;)

Je hebt dus een leuk en redelijk gevuld weekend voor de boeg! Dat is heerlijk ten tijde van het wachten op een volgende afspraak. Ons weekend zal ook wel snel om zijn. Straks nog even shoppen denk ik (ben op vrijdag meestal vrij) en dan morgen mijn verjaardag vieren en zondag hebben we nog een verjaardag. En dan is de eerste week inderdaad alweer om! Werkse vandaag!

4. fab

fab Actief lid

13 jul 2014
    308
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend weer onzeker! 3 follikels dat klinkt goed en met die hoeveelheid cellen zou het toch goed moeten komen!!

Amy, jammer dat je toch last krijgt van de bijwerkingen.... Daar zie ik ook wel tegen op. Alhoewel het met de puregon meevalt. Ik ben bang dat ik straks bij IVF zoveel moet spuiten dat ik er ook last van krijg. Ik spuit nu al 100 iu puregon en dat schijnt al een flinke dosis te zijn.

Vandaag testdag... Maar het is wederom niet nodig :(

Woensdag hebben wij een gesprek gehad over IVF en we mogen ook verder. Als het goed is word ik binnenkort gebeld door een ander ziekenhuis voor de intake.
    Ons ziekenhuis is geen ivf centrum en ook geen transportkliniek. Dus we gaan nu naar een transportkliniek en voor het lab gedeelte en tp naar het emc.

5. Amy1987

Amy1987 Fanatiek lid

25 mrt 2014
    1.421
    1
    36
    NULL
    NULL
    Dikke digiknuff Fab! Je schreef op het andere forum dat het einde bijna in zicht kwam, maar met het besluit voor IVF komen er alleen maar grotere kansen aan! Misschien nu even niet te geloven, zo op de dag dat de rode heks in aantocht is, maar toch is het echt zo! Hopelijk is ronde 6 toch nog raak, zo op de valreep!

De bijwerkingen neem ik voor lief! Koffie'tje in de middag helpt wel tegen de vermoeidheid ;) Ik zit te wachten op het telefoontje van het ziekenhuis, hoe laat we zondag mogen komen.

@Onzeker, nog van harte gefeliciteerd! Heb je lekker geshopt? Leuk dingen gekocht? Hele fijne dag morgen!!!!

6. Amy1987

Amy1987 Fanatiek lid

25 mrt 2014
    1.421
    1
    36
    NULL
    NULL
    Zondagochtend 11:00 echo!! :-D

7. Onzeker85

Onzeker85 Actief lid

11 feb 2014
    367
    44
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hè Fab, wat weer een domper.. Bleg. Dit was je 5e iui? Enig idee wanneer je met de ivf kunt starten? Is er een wachtlijst? Hoop het niet voor jullie.

Ik heb een paar jurkjes en een blouse gekocht vandaag en heerlijk gewandeld met al dat mooie rijp aan de bomen en planten. Kon ik meteen weer even los gaan met de camera ;)

Zondag 11.00 uur dus, mooie tijd en fijn dat de afspraak staat :)! Laat je even weten hoe het gegaan is?

8. Amy1987

Amy1987 Fanatiek lid

25 mrt 2014
    1.421
    1
    36
    NULL
    NULL
    Leuk Onzeker! Heeft het ook gesneeuwd daar waar jij woont?

Ja zeker, ik laat zondag weer van me horen!! Nu lekker op de bank, orange is the new black kijken! Love series op Netflix!!!

Nogmaals heel veel plezier morgen! Verwacht je veel visite? Of je zou het nu klein vieren en van de zomer groter toch?

9. Onzeker85

Onzeker85 Actief lid

11 feb 2014
    367
    44
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hier geen sneeuw helaas (Drenthe) bij jullie wel? Lekker genieten van een rustige avond dan!

Ik vier het morgen toch maar gelijk goed. Ongeveer 25 mensen :$ Ach, ook wel gezellig altijd!

Geniet van jullie weekend allemaal!

10. Amy1987

Amy1987 Fanatiek lid

25 mrt 2014
    1.421
    1
    36
    NULL
    NULL
    Ik werk in Gouda, daar sneeuwde het vanmiddag een heel klein beetje.... Maar in Driebergen is niks gevallen geloof ik...

Gezellig hoor! Altijd leuk, jarig zijn!

11. Onzeker85

Onzeker85 Actief lid

11 feb 2014
    367
    44
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Succes straks Amy!!!

12. Amy1987

Amy1987 Fanatiek lid

25 mrt 2014
    1.421
    1
    36
    NULL
    NULL
    He meiden, ik ben net weer thuis! Ik heb wel een cyste van 16 mm, maar ik mag vanavond wel beginnen met de eitjes-groei-hormoon-injecties!!!! 3 februari weer naar Amsterdam voor een echo! Dus nu 9 dagen goed broeden!!

Hoe was je party Onzeker? Je was wel vroeg wakker zeg!!!!!

13. Onzeker85

Onzeker85 Actief lid

11 feb 2014
    367
    44
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Wat een geluk dat je dan toch door mag met die cyste! Ik moest een cyclys wachten, maar had toen een cyste van 40 mm...

Verjaardag was erg gezellig, 's middags en 's avonds. Ondanks dat het tot 1.30 uur doorging was ik toch vroeg op inderdaad, ik ben geen uitslaper...

14. Amy1987

Amy1987 Fanatiek lid

25 mrt 2014
    1.421
    1
    36
    NULL
    NULL
    Oh ja, dat is wel erg groot! Ik hoop dat deze geen probleem gaat worden!

@kowalski, ik zag dat je net online was! Hoe gaat het met jou?

15. fab

fab Actief lid

13 jul 2014
    308
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dit was inderdaad de 5de IUI. De 6de gaan we ook wel gewoon doen, iedere kans is er 1. En anders moest ik nu toch wachten.
    Ik heb geen idee of er een wachtlijst is.... Helemaal vergeten te vragen. We wachten nu op een oproep van Zwijndrecht voor de intake... Als ik eind van de week niets hoor ga ik maar even bellen. Ik verwacht niet dat ik daar snel terecht kan dus ik denk eer dat we echt starten dat we al in april zitten. Maar dat geeft niet. Kan ik even opladen. :)

16. Amy1987

Amy1987 Fanatiek lid

25 mrt 2014
    1.421
    1
    36
    NULL
    NULL
    @Fab, hopelijk kun je gauw op intake! En even rust is ook wel lekker inderdaad! Maar nog beter zou zijn dat IUI 6 de knaller zou zijn!! Ben je alweer begonnen met hormonen?

@Onzeker, jouw eerste week zit erop. De tweede wachtweek in, die is altijd het meest spannend!!

17. MBG

MBG Actief lid

10 okt 2012
    190
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even een berichtje van mij. Probeer hier zo min mogelijk te zijn om er niet mee bezig te zijn. Lukt aardig maar dan kom je in het ziekenhuis en dan vragen ze op welke dag je zit. Eerst kon ik dat altijd nauwkeurig zeggen maar de laatste tijd moet ik dan echt ff nakijken... hebben jullie dat ook? Na iui niet hoor... dan duren die 2 weken lang! Hier alweer bezig met iui 8. Die is waarschijnlijk deze week.

Spannend voor jullie weer. En fijn dat jullie allemaal al over mogen naar ivf. Ik nog 5 keer.... hoop dat t toch gaat lukken voor die tijd.

18. Onzeker85

Onzeker85 Actief lid

11 feb 2014
    367
    44
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    @fab: spannend allemaal. Mooi dat jullie nu dan alvast de intake kunnen plannen. Hopelijk is het nodig, maar is het wel zo dan is de eerste stap alvast gezet...

@Amy: klopt helemaal! Ik wil er niet mee bezig zijn, maar vanaf vandaag valt dat niet mee. Gisteren de tweede Pregnyl gezet, wat betekent dat ik zeker nog tot volgende week woe/do moet wachten...

@MBG: poeh, 8 iui's alweer... Hoe voel je je eronder? Nog wel hoop dat IUI iets kan opleveren?

19. MBG

MBG Actief lid

10 okt 2012
    190
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja eigelijk wel goed. Heb nu alleen maar meer en langer kans zeggen ze in het ziekenhuis. Als ivf niet lukt ben je klaar en mag je niet meer terug naar iui..

20. Onzeker85

Onzeker85 Actief lid

11 feb 2014
    367
    44
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    @MBG daar heb je / hebben ze wel gelijk in inderdaad. Hopelijk levert het snel iets op voor jullie!

Hier nog ongeveer een week afwachten na de 6e iui. Heb afgelopen zondag de tweede Pregnyl 5000 gezet deze cyclus en had maandag en gisteren veel buikpijn. Sinds gistermiddag ook een flink opgezette buik :(. Pfff... Ik lijk wel 12-20 weken zwanger.. Reactie op de Pregnyl misschien? Overstimulatie hoor je vast niet vaak bij IUI of wel?

Deel Deze Pagina