Even bijgelezen: Amy ook hier, wat goed zeg 14 eitjes!!! Ik snap dat je opziet tegen de punctie dat is ook mijn grootste angst bij IVF.... Maar komt vast goed!! Go for it girl! Onzeker, wat ontzettend rot dat het weer niet is gelukt... Nu dus IVF. Ik kende die vorm helemaal niet joh van IVF. Wat fijn dat je dat stadium ook nog kan proberen zijn toch extra kansen... Ik zit inderdaad ook in de laatste IUI.... Dubbele gevoelens. Ik heb er totaal geen vertrouwen meer in dat het nu ineens zou lukken.Ben aan de ene kant bang en verdrietig dat het toch IVF wordt, maar aan de andere kant kan ik niet wachten tot het zover is. Voor mijn gevoel maak ik dan toch weer kans. Celine, welkom!! Spannend hoor de eerste IUI!! Amy, Onzeker en ik zijn geen goede voorbeelden maar er zijn ook echt succesverhalen hoor. Hopelijk hoor jij daar straks bij! Hier: Vandaag tweede fm gehad, helaas maar 1 ei ondanks de 100iu puregon. 14 mm nu, dus donderdag weer terug. Bij mij maken ze ook altijd op het laatst een groeispurt. Dus ik verwacht zaterdag of zondag de IUI te hebben. Last best??? Ik hoop het zo....
Hey Fab, spannend de laatste ronde! Ik duim voor je dat het met deze iui nog lukt. En anders is het inderdaad ook zo dan ga je door naar een nieuwe methode met echt nieuwe kansen. Zo voelt het voor mij ook. Wel even spannend omdat je nog niet precies weet hoe en wat, maar die volgende fase in gaan voelt wat mij betreft ook wel prettig. Meer kans van slagen ook per cyclus..
@Fab, het weekend wordt vast een goed weekend! Jij je laatste IUI en ik de punctie! Samen doen we dat gewoon even!! *met.knikkende.knieën*
Hoi dames, bedankt voor jullie lieve woorden. Hoop ook zo dat het gaat werken. Morgen de FM echo, ben benieuwd hoe ik op de fostimon 75mg reageer.Voor jullie ook allemaal spannend zeg, duim heel hard dat het bij jullie allemaal snel raak mag zijn! Vind jullie zo sterk, en lees ook dat jullie veel steun aan elkaar hebben! Ik kom nog maar net kijken hier en voel me enorm welkom! Wat hebben jullie al een reis achter de rug, vind het echt knap hoe jullie erin staan! @ fab, heel spannend, hoop ook last best voor je! Ik duim mee! Ja je hoort verhalen, ik ga er met goede moed in en laat het maar over me heen komen. @ onzeker, jeetje wat balen dat de iui niet gelukt is, ik hoop zo dat de ivf aan gaat slaan! Ik duim mee! @ amy, heel veel succes met de punctie, spannend! Hoop dat het meevalt! Ik duim ook met jou mee!
@Amy Ja we gaan er voor!! @ onzeker ja inderdaad spannend! Vind ik ook hoor. Hoeveel hormonen en welke, hoe ga je op die dosis reageren. Gaan er genoeg eitjes groeien? En dan brrrrr de punctie. Wordt er wel wat bevrucht.... Weer genoeg spanning. We hebben in ieder geval geen saai leven Alhoewel ik me best wat leukers kan bedenken... @Celine, die hormonen ken ik niet. Ik spuit zelf Puregon. Is dat ook met zo'n prikpen? En krijg je voor de eisprong Pregnyl? Succes morgen met de fm! Ik mag morgen ook weer. Denk de laatste. Ik verwacht dat mijn ei dan wel groot genoeg is. En dan weer die helse wachtweken.... De eerste week vind ik altijd meevallen maar de tweede is zenuwslopend, vind ik. Dat vind ik eigenlijk ook het ergste van het hele traject. Het wachten. Denken dat je wat voelt, of dat je juist niets voelt. Ondanks dat ik er heel nuchter in stond, maakt je eigen lichaam je toch gek.Succes meid!
Succes morgen Celine en Fab!! Hier een beetje aan het bijkomen van alle spanning en de nieuwe informatie laten bezinken. Toch lastig om zelf een keuze te moeten maken voor welke soort IVF je gaat. Ik hoop dat we het juiste hebben gekozen en dat we op enig moment een positieve test mogen vasthouden.. Amy, jij moet ook morgen weer naar het zkh hè? Toevallig dan, alle drie voor een fm!! Succes!
Dank je wel onzeker en fab, is erg spannend de eerste keer. @fab, nee geen prikpen, ik moet het zelf opspuiten uit een flacon. Weet niet of er een afbeelding te zien is, want heb hem gekopieerd. Morgen dus voor ons alle 3 de FM echo! Ik ben zo benieuwd! Ik hou jullie op de hoogte! http://auto.img.v4.skyrock.net/7302/81927302/pics/3063491869_1_7_TnsvsDeC.jpg
Nou ik ben net terug uit het ziekenhuis. FM echo was goed, heb 2 volgroeide eitjes zitten. Mag vanavond de Pregnyl spuiten en dan zaterdagochtend de eerste inseminatie! Gaat nu ineens heel snel voor mij gevoel want had niet verwacht dat ze al volgroeid zouden zijn. Hoe is het bij jullie gegaan?
Wat goed Celine! Spannend hoor!! Alvast heel veel succes zaterdag. Hier gaat het wel oké. Vandaag de oproep van het UMCG gehad voor zaadonderzoek (pas 17 feb) en dan kunnen we pas 3 weken later het startgesprek hebben in het WZA, aangezien het vaak 3 weken duurt voordat de gegevens dan weer bij hen binnen zijn. Pfffff. Baalmoment. Dan wordt het waarschijnlijk nog een maand extra wachten (dus twee maanden wachten). Vind de IVF in eigen cyclus ook wel spannend, als we daar straks voor in aanmerking blijken te komen. Eén follikel, betekent als ie er al in zit slechts één eicel, dan moet de punctie goed gaan, moet er een bevruchting plaatsvinden en moet het daarna goed doordelen.. Aan de ene kant een goed gevoel: weinig hormonen en zes keer die versie van IVF voordat we met extra veel hormonen hoeven, maar aan de andere kant kan er dan zoveel mis gaan waardoor een poging dan misschien niet eens door kan gaan. Was het maar al zover. Ik word soms echt gek van al dat geduld opbrengen. Nog twee maanden wachten heb ik echt geen trek in... Ik geloof dat ik een geduldigheidstherapie nodig heb...
Ik heb zaterdag de punctie!! Heb alleen misschien iets stoms gedaan... de pregnyl spuit alvast klaargemaakt en las later dat dat niet mag van te voren. Dus lichtelijk een paniek aanval gehad... maar goed, kan er nu niks meer aan veranderen...
Spannend Amy! Wanneer moet je de Pregnyl zetten dan? En wanneer had je de injectie al zover klaar gemaakt?
Celine dat is idd snel! Hoeveelste cyclusdag zit je nu? IK heb ook zaterdag de IUI. We gaan dus met zijn drieen. Amy de eerste punctie, jij de eerste IUI, ik de laatste IUI. Dat moet goed komen Oh onzeker wat balen dat je niet gelijk door kan. Waarom gaan ze weer onderzoeken doen? Die zijn toch allemaal al gedaan? Ik heb echt nog nooit van die vorm van IVF gehoord. Het zijn wel 6 extra kansen maar ik kan me ook voorstellen dat het balen zou zijn als er dan bijvoorbeeld geen goede deling is geweest, waardoor het een verloren maand zou zijn.
@Onzeker, half 7 klaargemaakt en half 10 geprikt. Ik ga er gewoon vanuit dat het goed komt!! Spannende dag zaterdag dames! En onzeker, jij mag bij mij op geduldheidstherapie! Ik heb 5 maanden gewacht, hihi. Achteraf is het voorbij gevlogen! Maar inderdaad niet als je er middenin zit...
@onzeker, jeetje wat balen van de onderzoeken en het extra wachten wat daarbij komt kijken. Hoop dat zodra je begint, het raak is voor jullie! @fab, Ik zit nu op dag 12 dus voor mij heel vroeg. Ik werd dan ook smiddags gebeld dat ze toch tot maandag willen wachten, omdat ik anders misschien net te vroeg ben. Dus zaterdag de pregnyl spuiten en maandag inseminatie. dus zal ik zaterdag voor jullie heel hard duimen! @amy, oh ik zou ook ff in paniek zijn maar kan volgens mij geen kwaad wat ik lees online, maar idd niks aan te doen. Super spannend zaterdag de eerste punctie! Ik zal aan je denken!
Hi ladies. Punctie zelf wordt geen hobby van me, maar het was inderdaad wel goed te doen! Voel me nu echt prima, zit lekker op de bank met mn benen languit! Er zijn tien eitjes gevonden. Ik mag dinsdagochtend tussen 09:00 en 09:30 bellen of er een embryo is en als dat zo is, dan plaatsen ze die dinsdagmiddag terug! Al met al ben ik happy de peppy!!!
Spannend hoor Amy!! Ook hier : Ik duim voor je! Celine, succes maandag!! Ik ben vanmorgen geweest. 12 mln beweeglijke cellen. Nu dus afwachten!
Gisteren een goed gesprek gehad met vriendlief. We gaan volgende week woensdag testen, zoals het ziekenhuis heeft aangegeven en niet eerder. Ik ga ook proberen iets minder actief te zijn op het forum, zodat ik er wat minder mee bezig ben, hoop dat het lukt! Meanwhile, good luck for you all ladies!
Helaas...... :'( Testen is wederom niet nodig. Beetje van slag nu eerlijk gezegd. Heb ik de andere 5 keer niet zo erg gehad. Maar dit is toch het eind van een stadium. Het wordt dus IVF.... Ik kan er gewoon nog steeds niet bij dat ik van mijn zoon heel snel spontaan in verwachting was en we nu al 3 jaar zonder succes bezig zijn. Tegelijkertijd baal ik omdat er deze week in onze familie 2 baby's zijn geboren waarbij we dus op kraamvisite moeten. Daar zit ik nu even net niet op te wachten... Kan wel janken.... Gelukkig heeft mijn boefje vandaag vrij van school en gaan we straks samen iets leuks doen. Potje janken doe ik vanavond wel als hij op bed ligt. Nu even happy-face opzetten en me bezig houden met de beste afleiding die er is