Ik heb ook af en toe buikpijn, maar dat kunnen ook wel eens m'n darmen zijn. Ook mijn borsten zijn wat steviger. Als ik niet uit bed stap kan ik een hele dag slapen! @yolien, duim voor je! Nog meer dames deze week de nod??
Cblos, wanneer is je NOD? En ga je op de dag zelf testen? Of eerder/later? Mbg, dat van dat branderige gevoel in onderbuik herken ik deze ronde ook. Ik dacht dat het van de iui kwam... Amy, klinkt alsof je ziek wordt! (Maar hopelijk is het een symptoom!) Kim, ik hoop voor je, dat je door zwangerschap zo moe voelt! Yolien, wanneer ga je testen? Morgen al? Oh, ik ben zo benieuwd!
Ik weet niet goed wanneer mijn nod is mn ei was ook een week later dan gewoonlijk. Ik tel twee weken vooruit vanaf inseminatie lijkt me logisch, dat zou dan 26juni zijn. Ik ga testen als ik niet meer kan wachten. Ik heb altijd erg last van pms zo erg dat mijn man iedere maand denkt dat ik zwanger ben haha. Ik wordt dan wat " redelijker" van een negatieve test. Ik weet dan weer dat mijn lijf me bedonderd.
Cblos dat zegt mn vriend ook haha. Ik heb ook een ontzettende opgezette buik.hebben jullie dat ook meer dan anders? Ik lijk wel zwanger zo! Mn oom had blijkbaar gevraagd aan mn vader of ik zwanger was.... voel me ook niet echt charmant met zo'n opgezette buik. renske76, ik weet niet of t door iui komt dat branderige gevoel. Ik ga het toch eens n keer opnieuw vragen.
Joepie nog niks! Al ben ik wel bang dat ik vandaag op m'n werk ongesteld word.. dan kan ik wel janken denk ik. Als er niks gebeurt ga ik morgen testen.
Wauw yolien!! Gefeliciteerd!! Echt super! Ben ik gelijk benieuwd of jij in de eerste week ook buikpijn had oid? Renske76. Ik heb nog steeds steken in mn buik. Wel met vlagen. Alleen straalt het vaak door naar mn onder rug.
Wat zijn jullie lief! bedankt allemaal! Ik had de eerste week nergens last van, begon bij mij ong. 5 dagen voor nod; pijnlijke borsten en af en toe steekjes links en rechts in mn onderbuik. Ook ineens pukkeltjes boven mn borsten.
Sommige van jullie hadden meerdere eitjes zie ik. Ik had maar een grote en zo willen ze het liefste hebben. Is er iemand van jullie waarbij eerst ook maar een eitje was en bij de 2e keer of later toch meer eitjes?
Hallo allemaal, Ik heb een heleboel gemist op het forum zie ik. Ik was het trouwens ook helemaal kwijt, maar dat komt omdat het was overgeplaatst. Yolien gefeliciteerd! Goed nieuws zeg en dat al na de eerste IUI. Wat was bij jullie de reden dat jullie een IUI traject in zijn gegaan? Wij doen nu IUI omdat de samenlevingstest drie keer negatief was (twee keer geen enkele zaadcel en gisteren alleen dode zaadcellen gevonden). Ik spuit 50 eenheden Puregon per dag en daarmee heb ik deze ronde al twee eitjes in plaats van één -> hopelijk dubbel kans! Gisteren eitjes rond de 15 mm, morgen terugkomen voor een nieuwe echo en hopelijk dan de Pregnyl en eind van de week de eerste IUI. Hoe gaat het met de rest verder? Nog nieuwe ontwikkelingen?