Hee dames. Ik vroeg me af wanneer de menstruatie weer komt na een missed abortion,, ik heb van 5 januari tot aan ongeveer 25 januari gebloed, dus dik 2 a bijna 3 weken gebloed. Hoelang duurt het dan ongeveer voor ik een menstruatie kan verwachten? Is dat 2 weken of 4 weken na de laatste bloeding die ik gehad heb? Liefs, KleinMeisje.
Ik heb een curettage gehad.. Er werd bij mij gezegd 4-6wkn. Het werden er 10... Wat een stress weken.. maar het kost echt tijd! Als het 4-6wkn is is erg fijn... Maar langer dan dat kan zeker.
Dat ligt er helemaal aan hoe snel je lichaam het zelf weer oppakt..is per persoon verschillend lijkt mij. Kan snel gaan maar kan ook langer duren..
Wat verdrietig meid sterkte!💗 Ik had het 4 weken nadat het bloeden was gestopt ik ben overigens wel gecuretteerd. Weet dan niet helemaal of je lijf er hetzelfde op reageert. Nadien ging ik wat spoken met mijn cyclus zoals je ziet.
bedankt voor de reacties! Ik ga het morgen eens navragen aan de gynaecoloog als ik de echo heb (controle echo) of ze kan zien waar ik ongeveer in mijn cyclus zit. Het is best wel slopend als je geen duidelijkheid hebt over een nieuwe cyclus maar goed. We willen er wel weer graag voor gaan. Voor diegene die het misschien nog niet gelevzen hebben van mij,, mijn vriend en ik krijgen 17 februari de sleutels van ons huisje ☺️ Eindelijk gaat het door.
Heey. Ik zit nu nog in het ziekenhuis. Net controle echo gehad maar zat nog steeds iets van een verdikking 😔 Zometeen nog gesprek met de verloskundige om te zien hoe zij erover denkt.
Ik ben gecuretteerd en daarna heb ik nog ongeveer 10/11 dagen bloedverlies gehad. Precies drie weken na mijn curettage had ik mijn eerste menstruatie alweer. Mijn lichaam heeft erg veel moeite gehad met de miskraam zelf ( wilde niet doorzetten, zelfs niet zodra de miskraam op gang was en na 2x4 tabletten cytotec), maar het herstel na de curettage is hier lichamelijk dan weer ontzettend snel gegaan.
Bedankt voor de reacties. Na in totaal 2 uur in het zh geweest te zijn moet ik morgenochtend terug komen voor een water echo.. Het baarmoederslijmvlies was wel ietsje dikker geworden dan twee weken geleden dus zij denkt aan een nieuwe cyclus maar om het echt helemaal uit te sluiten moet ik morgen dus weer terug komen 😔😔 Het vervelendste vond ik dat de echoscopiste zelfs aan mij vroeg hoeveel weken ik ben.... terwijl ik voor een controle echo kwam nadat ik een miskraam gehad heb en ik zelfs diezelfde vrouw twee weken geleden ook al had bij de controle echo 😤
heey, ja wij vonden het ook echt heel erg slordig gedaan.. afspraak die we erna hadden was met een vk en die had nog de oude echo van 3!januari.... had een week daarna al een controle echo gehad waar geen vruchtje meer zat... en vandaag opnieuw controle gehad omdat de vorige keer dus nog een kleine verdikking zat.. hopelijk is het morgen allemaal beter en is het gewoon het begin van een nieuwe cyclus (ga er wel vanuit want het is iets dikker dan 2 weken terug) ps: nog gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!
Hier pas na 6 maanden weer ongesteld. Kon ook geen kwaad volgend de gyn. Hier ging ik binnen om de miskraam op te wekken omdat het hartje was gestopt. Vragen ze mij of ik gekomen ben voor de abortus . Komt veel vaker voor dat ze 'fouten' maken.
Het lijkt erop dat ik vandaag weer ongi ben geworden. Op 1 januari vruchtje verloren. Hopelijk wordt 2017 ons jaar klein meisje!
Nou dames, het lijkt erop dat ik toch een eisprong gehad heb en dus kunnen ze geen watercontrast echo maken ondat ze niet weten of ik weer bevrucht ben aangezien mijn vriend en ik nog gemeenschap hebben gehad.