Ik hoorde een man een keer zeggen, 95% doet het, de rest liegt er over.... zolang ik er geen last van heb, en er verder niemand bij betrokken is, vind ik dat mijn mans zaken en niet mijne waarom zou dat niet mogen dan?
Nee bedoelde ook juist dat ie zichzelf maar ff moest helpen en vind t respectloos als hij geen geduld heeft met vrouw en dat dus niet zou willen Beetje onhandig neergezet
Bij ons heeft het na Meneer ook langer geduurd, ik herinner me niet precies hoe lang maar in elk geval verscheidene maanden waarbij we pogingen gestopt hebben omdat ik nog fysiek last had.
Hahah staat er dan inderdaad beetje uhh onhandig. Tot op zekere hoogte moet een man geduld hebben, maar na een aantal maanden snap ik ook wel dat dat op raakt.
Hier juist m'n man die vanaf 30 weken zwanger niet met durfde bang op vroeggeboorte dus moest ik mezelf maar euh ff plezieren nadat de bevalling konden we bedankt twee weken al zowat niet van elkaar afblijven uiteindelijk ongeveer een maand gewacht en toen proberen eerste paar keren was wel wat lastig maar inderdaad zijn met je maken en dan wordt het vanzelf leuk
Daar kan een angstig persoon wat mee ja Zin moet je maken en dan wordt het vanzelf weer leuk.. dat is juist de clou van deze topic!!