Wij gaan eind september beginnen voor ons eerste kindje. De dag na onze huwelijksreis gaat m'n spiraal eruit (spannend!). We zijn beide 27 en m'n vriend wil al een jaar of 6 kinderen, maar ik heb dat steeds uitgesteld. Het verwijderen van m'n spiraal wordt dan ook een verrassing voor hem. Wie gaan er nog meer beginnen in september of oktober? Zou gezellig zijn om hier te kletsen en ervaringen/twijfels/tips uit te wisselen.
Hoi, Aanstaande donderdag neem ik mijn laatste pil in. Super spannend allemaal. We zijn er nog niet overuit of we meteen daarna ervoor gaan of nog even de eerste echte menstruatie afwachten. Maar ik tel sowieso de dagen af tot mn laatste pil. Wat leuk dat je hem zo verrast door alvast je spiraal eruit te halen. Hier juist andersom.. ik wilde al eerder maar mn vriend wou nog even wachten.
Hoi! Hier deze maand begonnen! Nou... Beginnen is het eigenlijk! En ik vind het allemaal mega spannend! Vriend 30 en ik 27 jaar. Hier moest ik wachten tot hij er klaar voor was. Bij elkaar zo'n 3 jaar geduurd. Huis kopen, vaste baan en een verre reis maken waren nog dingen die vooral hij nog wilde voordat het eindelijk zover was. Achteraf gezien ook beter maar nu dus beginnen! Ben benieuwd!