Hoi allemaal, Ik ben nu 6 weken en 3 dagen zwanger...Ik ben zelf heel erg slank denken jullie dat je dan bij mij een buikje snel zal zien?? Groetjes, Elisia
Ligt eraan. Ben je lang want dan heeft de baby meer ruimte, ligt da baby erg naar achteren dan zie je het ook minder snel. Ik had een super slanke collega en bij haar zag je het pas echt goed bij 30 weken (baby lag erg naar achteren). Ben zelf ook wel dun en bij mij zag je het bij 14 weken ongeveer een beetje opkomen. Dit valt helaas niet niet te zeggen. Gewoon afwachten dus
Ik ben zelf niet heel slank maar gewoon normaal. Ben alleen wat langer maar ik heb nu nog steeds weinig tot geen buik.. Verschilt per persoon en per lichaam.
Hey! Ik ben lang en vrij slank. Bij mij zag je de buik al heel snel groeien. Met 9 weken was het niet meer te verbergen en met 14 weken had ik volgens iedereen al een flinke buik. Net alsof ik al 5 of 6 maanden zwanger was. Ik heb de hele zwangerschap mijn buik ook echt naar voren gedragen. Alsof ik een voetbal had ingeslikt Maar meid, er zit zoveel verschil in al die manieren waarop buiken groeien en hoe snel ze dat doen! Je kunt er vaak niks van zeggen, en maar gewoon lekker afwachten (ook al gaat het vaak voor jouw gevoel veels te langzaam)! Geniet er lekker van!!!
Ik was niet heel slank maar gewoon slank (mt. 36) Bij mij zag je echt een klein zwangerbuikje met 19 weken ongeveer. Nu gaat het snel, inmiddels is het al een echte buik geworden. De kilo's vliegen er overigens ook aan
Het gaat er niet om hoe slank je bent! Ik ben zelf ook superslank en kreeg pas met 16/17 weken een "buikje"..Het ligt eraan hoe je baarmoeder ligt!
Ik ben behoorlijk slank (maat 34) maar heb lange benen en een kort bovenlijf. Bij mij kan het dus nergens anders heen dan naar voren, dus het werd al erg snel zichtbaar! Met 10 weken kon ik mijn normale kleding echt niet meer aan en toen kon ik het ook niet meer verbergen. Een hoop mensen vroegen of het geen tweeling was! Maar na die eerste groeispurt is het een stukje langzamer gegaan, en nu hoor ik juist dat ik een heel bescheiden buikje heb...dus ach, er is geen pijl op te trekken!
Ik ben lang en slank en zwanger van de tweede. Bij de eerste kreeg ik rond 12 weken echt een buikje. Bij de tweede heb ik nu al een enorme buik (ben nu 6,5 week). Het zijn dan de darmen die naar boven gedrukt worden. Rond 12 weken is je baarmoeder een 'tennisballetje' en komt ie net boven het schaambot uitpiepen. Ik denk dat het niet uitmaakt of je slank of wat steviger bent voor je een buik gaat zien. Het is net of de boel (darmen) flink opzij gedrukt wordt of minder en hoeveel vruchtwater je hebt e.d. Is je buik plat dan valt iedere oneffenheid wel beter op dan wanneer je al dikker bent rond je buik.
ik ben/was ook slank en je zag vrijwel meteen een buikje. mijn buikspieren waren wel erg stevig en hard dat de verloskundige de baby amper kon voelen maar dit hinderde dus net de groei van de buik. zat bij bijde zwangerschappen al rond 8 weken in positiekleding op de babysite van de kids kun je eventueel kijken mijn moeder was ook altijd erg slank en daar zag je dus echt niks. 1e zwangerschap kon ze tot aan de bevalling zelf geheim houden voor der ouders en weer bij een andere zwangerschap kwamen de mensen vragen wat ze kwam doen in het ziekenhuis
ligt eraan. een kennis van mij is heel slank (maat 32) en bij haar zag je nog bijna niets toen ze op punt van bevallen stond.
Ik ben ook slank (maat 34-36) bij mij konden buitenstaander het pas echt duidelijk zien toen ik 6 à 7 maanden was. Ik kreeg op het einde van mijn zwangerschap vaak de vraag hoeveel MAANDEN ik nog moest, terwijl het slechts een aantal weken was. Ik denk dat het gewoon heel erg persoonsgebonden is. Aanvankelijk dacht ik ook dat het zeer vlug zichtbaar zou zijn bij mij doordat ik slank ben, maar niets is minder waar.
hier lang (1.82) en slank (60) en nu met 19 weken een beginnend bolletje. maar volgens mij is elke zwangerschap ook bij dezelfde soort figuren anders hoor! ik vond wel dat ik er erg lang op moest wachten, nu 1 kilo erbij (was 2, maar weer 1 eraf), maar ik denk dat t nu ' los gaat ' geniet en broedze!
Ook hier al wel een buikje zichtbaar nu. In het begin waren het mijn darmen, nu toch wel mijn baarmoeder die vrolijk boven mijn schaambotje uitsteekt. Ik ben gewoon normaal slank, maat 36-38. Nu trouwens niet meer Vooral mijn armen worden behoorlijk stevig, net als mijn benen. Ondanks dat k misselijk was en niet goed kon eten! Liefs, Selma
Ik was bij mn eerste zwangerschap ook heel slank (nu zijn er een paar kilos blijven hangen ) en bij mij zag je eigenlijk rond de 17 weken iets.
Ik ben slank en had door het sporten een strakke buik. Vandaag zit ik op 19 weken en 2 dagen en sinds een week hoor ik van mensen dat je het nu echt goed gaat zien. Ben nog niet echt dikker geworden in de zin van vet of vocht. Mijn buik en borsten veranderen zienderogen, maar de rest is (nog) hetzelfde.
Welk figuur je hebt heeft niets te maken met wanneer je het kan zien, de vriendin van mijn neef is ook mega slank maar die zag tot denk ik zeker de 6de 7de maand vrijwel niets en ze heeft echt een gezonde jongen op de wereld gezet ..