Ik ben nu 35 weken zwanger en ik hoor overal verhalen over voorweeën enzo, maar ik voel volgens mij (nog) niks. Ik had vanmiddag een aantal venijnige steken in mijn linkerlies en de kleine is super beweeglijk. Af en toe heb ik een gevoel van spanning op mijn buik, vooral in het deel tussen mijn borsten en navel, maar voor de rest: niks. Moet je altijd voorweeën hebben gehad voor de bevalling kan beginnen? Ik hoor vaak verhalen over gerommel, en ik snap niet goed wat meiden daarmee bedoelen..
Sowieso hoop ik voor jou dat het nog een tijdje duurt voordat je bevalling begint, 35 weken is echt nog wel te vroeg! Bij mijn eerste heb ik nooit voorweeën gehad. Bij 40+5 begon het, en in de nacht erop is onze zoon geboren. Vrij lange en rustige aanloop, en toen het menens was ging het ineens heel erg snel.
Vooral bij een eerste kindje hoef je helemaal geen voorweeen te krijgen hoor. Bij een tweede of derde komt het vaker voor, maar ook dan is het zeker niet "nodig" om te kunnen bevallen.
voorweeen, niet echt gehad bij beide... wel gewoon harde buiken maar niets met regelmaat ofzo.. op de dag van de bevallign wel bij beide...oudste op 40 wkn en jongste op 40+1 wkn
Bij de eerste geen voorweeën gehad, hooguit wat steken etc bij de indaling. Nu bij de tweede en bijna 35 weken zwanger, ook nog niks anders dan wat steken, geen voorweeën of zo. Dus het hoeft niet.
Noooooit voorww gehad! Bij de eerste helemaal nul komma niks, bij de tweede wat meer harde buiken met soms wat regelmaat en soms wat gevoelig vanaf een week of 35 en nu hetzelfde als bij de tweede vanaf week 34. Maar ik zou niets voorww willen noemen. Ik hoef niet te zuchten of wat dan ook
Ik weet ook wel dat de bevalling nu nog niet moet gaan beginnen, maar ik hoor veel meiden die met mij op de zwangerschapscursus zaten, vertellen over voor- en indalingsweeën en die lijk ik dus nog helemaal niet te hebben. Maar ik ben dus niet de enige
Hier ook nooit voorweeën of harde buiken gehad en bevalling is spontaan begonnen en ben bevallen met 39w6d
Ik voelde bij beide zwangerschappen het pas rommelen rond de 37 weken. Daarvoor ook nergens last van gehad. Wel harde buiken die vaker aanwezig waren aan het eind maar geen oefenweeën.
Hier ook niets geen voorweeen, slijmprop of andere dingen die een bevalling kunnen aankondigen gehad, als donderslag bij heldere hemel ineens weeen en 2,5 uur later was ze er! Geen zorgen!
Die harde buiken, die snap ik nog steeds niet echt eigenlijk...Misschien heel stom hoor, maar ik voel af en toe wel dat mijn buik wat harder aan voelt, en soms heb ik ook wel wat buikpijn, maar is dat dan een harde buik? Harde buiken zouden toch meestal geen pijn doen? Ik vind het moeilijk: ze zeggen dat je bij teveel harde buiken aan de bel moet trekken, maar wat is een harde buik nou precies?