Sorry voor als deze vraag al eerder is gesteld maar kon het ff zo snel niet vinden. Aangezien mijn cyclus maar niet regelmatig wil worden heb ik besloten dat ik mijn temp wil gaan bijhouden vanaf de volgende ronde....maar nu moet ik dus eerst eens ongesteld worden. Maar stel ik wordt midden op de dag ongesteld moet ik dan de volgende ochtend als 1e dag tellen met tempen of hoe gaat dat precies in zn werk? Hopelijk kunnen jullie me hiermee helpen..of is het hopelijk uiteindelijk toch niet nodig en ben ik alsnog zwanger (maar daar gaan we maar niet meer vanuit)
Hey femsiejj, ik zou gewoon de volgende dag gaan tempen en opschrijven dat je de dag ervoor ongesteld bent geworden. Ik moest altijd s'ochtends meteen na het wakker worden tempen (dus niet eerst opstaan!) en elke dag op hetzelfde tijdstip (dus ook in het weekend om 7 uur de wekker zetten en daarna lekker verder slapen). Als je het op die manier doet kun je dus toch pas de dag nadat je ongesteld bent geworden beginnen. Ik hoop dat je hier wat aan hebt! Groetjes en succes, Nati
Je kan gewoon de volgende dag beginnen met tempen, maar de uitkomst dan wel bij dag 2 opschrijven. De dag dat je ongesteld wordt (ook al is dat 11 uur 's avonds) is immers dag 1. De eerste dag overslaan maakt echt niet uit hoor
ok bedankt voor de antwoorden...het is me duidelijk. Nu nog wachten op mn ongi en dan kan ik gaan tempen. Ik wist al wel dat je elke ochtend voor het opstaan op een vast tijdstip dit moest doen maar wist dus niet hoe het met die eerste dag zat. Ben je natuurlijk al bezig met tempen loopt het gewoon door dan stop je niet. Helemaal duidelijk...hopelijk hier ook snel ook meer duidelijkheid.