Mijn zoon heeft net een crackertje met vruchtenhagel op, en ligt in bed. Hij gaat al tijden niet meer naar bed overdag, maar nu heeft hij het echt nodig.
ik heb al een week hoofdpijn en vlagen van misselijkheid en duizelingen tempratuur nooit opgelet eigenlijk wist ook niet dat er zo een virus rond ging
heerst heel erg hier. Mijn moeder, haar man, ik, mijn man, mn zoontje en mijn 2 broers zijn allemaal ziek. Ik heb met kerst niks kunnen eten want kwam er net zo hard weer uit. Ben er nog steeds niet helemaal vanaf. In 2dagen 3kilo afgevallen en ben uitgedroogd
Lekker even klagen Wij hebben ook een virus, misschien wel dezelfde: - allemaal 1 dag flink misselijk geweest - hoofdpijn - enorm veel snot, lekkere groene klodders, jammie - hoesten met veel slijm, mijn oudste is er heel erg benauwd van geweest (heeft pufjes en antibioticum gehad) - keelpijn (is nu over) - geen stem meer (ook over gelukkig) Duizelig heb ik niet echt gehad, maar wel dat slappe gevoel, ook als je net gegeten hebt. Gelukkig hebben wij het ergste gehad!