Angst tijdens zwangerschap

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Bumba2009, 14 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bumba2009

Bumba2009 Actief lid

6 dec 2008
    103
    0
    0
    Ik heb echt extreme onweerangst en wil hier echt supergraag vanaf raken alleen weet ik niet hoe.
    Kan het trouwens kwaad voor mijn ongeboren baby als ik vaak buikpijn van de angst heb of merkt hij daar zelf niks van?

2. sanneke1982

sanneke1982 Actief lid

6 nov 2008
    217
    0
    16
    iedereen heeft zowel wat angst voor het ene of het andere, ik ben bv heel vaak bezorgd als mijn man weg is, mijn ouders op de baan zijn etc... ook wat angst om vroeger te bevallen
    maar ik probeer wel alles te relativeren..
    ik denk dat baby wel voelt als het panische angsten worden, of als ze je leven gaan beheren
    probeer veel te rusten, rustig te zijn en te genieten :)

je bent niet zoooo vaak zwanger in je leven hé :)

groetjes,

3. MijnKleine

MijnKleine Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.521
    0
    36
    Dressuur amazone & instructrice
    Zuid Limburg
    Oh ik heb ook énorme angst voor onweer, haal de meest verschrikkelijke scenario's in mijn hoofd en laat het vorige week nou zo hard gedonderd hebben dat de ramen ervan trilden. Baby was op slag flink aan het schoppen. Maar daarna was ook alles weer goed hoor.

Door angst te krijgen voor je angsten help je jezelf niet echt mee ;)

4. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    ik heb zelf ook vaak last van angst en stress, maar mijn gyn. heeft mij verzekerd dat dat echt geen invloed heeft op de baby. Het is gewoon voor jezelf vervelend, probeer je op je ademhaling te richten, adem in met je buik (zet buik uit) en adem uit met je buik(laat buik in zakken) en richt je alleen daar op. Dan wordt je rustiger en verdwijnt de adrenaline in je lichaam.

Deel Deze Pagina