hoi dames ik heb vorige week 2 negatieve ovulatietesten gehad. volgens mijn kalender moest ik toen wel ovuleren. heb wel gevreeen toen en heb sidns gisteren en vandaag steekjes onderin. Zou ik zwanger kunnen zijn of kan dat niet als de ovulatietest negatief is?
ik denk eigenlijk dat je dan je ei niet op dat moment hebt gehad als de testen nega waren... je kalender kan wel een datum berekenen, maar wanneer hij precies is kan je bevestigen met de ovu-testen...
het kan zijn dat je je ei wel hebt gehad maar dat je niet op het goede moment hebt getest. hoor wel eens dat meiden meerdere keren per dag moeten testen anders missen ze hun ei. kan ook zoals surf zegt dta je wel je ei op een ander moment hebt gehad. Maar als je hem vorige week had denk ik nog niet dat de steekjes van een zwangerschap kunnen komen omdat het ei nog niet ingenesteld is
Weet je zeker dat je ei dan niet NU pas is? Ik zou wel even doorklussen als ik jou was... En als je ovulatietestjes gebruikt, kun je dat beter (afhankelijk van de duur van je cyclus) vanaf dag 10 dagelijks gebruiken en niet 2x tussendoor een testje gaan doen. Want dan is de kans heel erg groot dat je je ei niet vindt.