Hier alleen maar broek sokken schoentjes romper (zonder mouwen) dun truitje jas mutsje en handschoenen. Ze heeft ook een windschermpje. Ze wil geen dikke trui aan want ze houd niet van ingepaktzitten skie pak werkt ook niet. Maar ze heeft het niet koud dus is het voor haar genoeg zo.
Hoi Hoi Tayo heeft altijd op de fiets een majo aan daaroverheen een broek en schoentjes, een rompertje met lange mouwen en een trui + jas. Ook heeft hij handschoenen aan en een muts. Maar ik heb nu ook een fiets voetenzak besteld van deryan, dat lijkt me echt ideaal. Nu maar even wachten totdat hij binnenkomt. Groetjes maartje
Je kleintje zit stil in de kou, terwijl jij je warm fietst, dus moet ze veel warmer aangekeed worden. Noni krijgt over haar gewone kleren een skipakje met voetjes en wantjes die met drukkertjes vast gemaakt worden. Nog een katoenen mutsje onder de capuchon en een sjaal.
hier de gewone kleertjes dus romper lange mouw, majootje , truitje ,broekje en dan heel de skipakkie aan dus dubbel gekleed,en dan muts sjaal en wanten ik vindt het anders veel te koud voor zo kleintje wat stil zit