Telkens zitten/staan in bedje...

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door nikeh, 2 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nikeh

nikeh Lid

30 jan 2012
    83
    0
    0
    Leerkracht cluster IV
    Zuid-Holland
    Ons zoontje is bijna 11 maanden en sinds ruim een week gaat hij als hij 's nachts wakker wordt meteen zitten of staan in zijn bedje. Hij weigert dan nog te gaan liggen, ookal slaapt hij vaak nog half (hij is dan net een Chineesje, zulke kleine oogjes!). Het is een drama om hem dan nog weer in slaap te krijgen...
    Ik dacht bij mezelf dat het vast weer een fase zou zijn, maar het wordt alleen maar erger! Wanneer we hem nu in bed leggen om te gaan slapen, gaat hij ook meteen zitten of staan! Hij valt nu alleen nog maar in slaap als ik hem op de bank leg en er zelf naast ga liggen, zodat hij echt geen kant meer op kan! Maar ja, dat is natuurlijk niet de bedoeling...
    Wie herkent dit? En gaat het weer over? Of wie heeft de "gouden tip"??

2. nikeh

nikeh Lid

30 jan 2012
    83
    0
    0
    Leerkracht cluster IV
    Zuid-Holland
    Niemand??

3. Loetjoe

Loetjoe Actief lid

30 aug 2010
    325
    0
    0
    juf BO
    Groningen
    Onze dochter doet het ook af en toe. Ik leg haar dan tot 3x rustig weer neer. Als ze dan weer gaat staan loop ik de kamer uit (ze gaat dan huilen). Kom even later weer terug, leg haar weer neer. Gaat ze weer staan, loop ik weer weg. Ze kan dus kiezen: mij in de kamer en blijven liggen of gaan staan en geen mama. Meestal werkt dit wel.

Als ik weg loop en ze gaat niet huilen laat ik haar gewoon. Ze wordt vanzelf moe en gaat dan liggen.

4. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.062
    1.295
    113
    Nederland
    Zit en staat hij alleen in bed of huilt hij dan ook? Als hij alleen maar zit/staat dan zou ik er verder geen aandacht aan besteden. En dus ook niet naar toe gaan. Mijn zoontje (22mnd) wordt ook wel eens wakker 's nachts. Hij kletst wat, speelt even met zijn knuffels en valt naar 30 min, of langer zelfs, weer in slaap. Ik ga er alleen heen als hij huilt. Maar dan ook echt huilen, jammeren doet hij ook wel eens, maar dit laat ik dan even gaan. Als hij naar 10 min nog niet uit gejammerd is loop ik er even heen. Bij "echt" huilen ga ik vrijwel direct.

Deel Deze Pagina