mee op vakantie!

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door zilvervosje, 7 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zilvervosje

zilvervosje Fanatiek lid

30 jul 2009
    3.133
    3
    38
    docent
    Midden van Nederland
    Hoi,

Wat moet er van jou mee op vakantie?

De kids natuurlijk, manlief waarschijnlijk ook, en de gebruikelijk dingen (paspoort, tent, matje, kleding, etc.) Maar welke dingen - die eigenlijk niet echt nodig zijn - neem jij tóch mee?

Ik heb altijd boeken mee. Veel te veel, zeker voor een vakantie met kind. Gelukkig staan ze inmiddels op de e-reader/iPad. Dat scheelt een hoop tilwerk.

En meestal gaat er op het laatste moment ook nog wel een zakje drop mee in de tas.

2. pandavliegen

pandavliegen Fanatiek lid

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    Ik neem standaard ongeveer 4x zoveel kleren mee dan ik daadwerkelijk nodig heb ;). Ik doe dus ook 75% niet aan, dat neem ik mee, echt voor het geval dat ik zin krijg om het te dragen ;).

En ik neem altijd een ipad ofzo mee, en heb hem nog nooit gebruikt op vakantie. Maar kan hem toch niet thuislaten :p

3. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

Sudocreme en plastic zakjes.

4. zilvervosje

zilvervosje Fanatiek lid

30 jul 2009
    3.133
    3
    38
    docent
    Midden van Nederland
    Herkenbaar!

Plastic zakjes?? :(

5. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Om bijvoorbeeld fruit in te doen voor onderweg ofzo. Wij nemen ook altijd plastic zakjes mee en gebruiken ze ook nog, komt altijd van pas ;)

6. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik neem altijd teveel spelletjes mee, en teveel kleding, want stel dat. En teveel toiletspullen.

7. Joycey

Joycey Niet meer actief

Hier ook altijd teveel kleding mee; ondergoed voor het aantal dagen + 5 'ongelukjes' per persoon ofzo. Nou hebben mijn partner en ik geen ongelukjes meer gehad sinds de basisschool - maar je zou maar eens in the middle of nowhere zitten zonder een schone onderbroek :D Ook hebben we voor 2 dagen extra kleding mee. Voor de oudste sowieso aantal dagen x 2 outfits en dan nog twee extra. Mijn peuter is met zindelijkheid bezig en heeft bijna dagelijks 1 of 2 ongelukjes daardoor. Voor de baby elke dag 1 outfit en 2 extra.

Nou ja, verder ook beddengoed voor die ongelukjes van mijn peuter en voor de baby net zo goed, want hij zou maar eens melk spugen ofzo, haha. En ik weet nooit of CP wel doet wat ze zeggen met hun lakenpakketten en kinderlakenpakketten. Soms krijg je niet wat je had willen hebben (lakenpakket voor volwassen bed, terwijl je het kinderbedje wil gebruiken etc.)

Deel Deze Pagina