Wie nog meer net gestopt, eerste kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door ukkie87, 18 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Caro13

Caro13 Actief lid

26 feb 2011
    127
    0
    0
    Tip: je kan je ook abonneren op dit topic, moet je even rechtsbovenin op onderwerp tools klikken. Erg handig! Daarna is ie gewoon bij je gebruikersinstellingen te vinden :)

2. Caro13

Caro13 Actief lid

26 feb 2011
    127
    0
    0
    #242 Caro13, 13 sep 2011
    Laatst bewerkt: 13 sep 2011
    Net weer ovutestje gedaan en ik snap nu eindelijk wat een positieve test is!! Deze is echt knal positief :)
    Dus dat wordt druk aan de klus hahaha

Mijn NOD verplaatst dan dus van 24 september naar ik denk 29 september.

3. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Hey dames bedankt voor jullie lieve berichtjes.
    Vandaag is het weer iets erger geworden met de 'donkere afscheiding/bloed' dus denk dat dit mijn ongi is voor deze cyclus. Nu ik erover nadenk had ik de vorige rondes ook weinig bloed & ook niet zo lang. Normaal wel een dag of 5/6 en toen ik gestopt was met de pil maar 3 dagen.... Ga mijn cyclus dus op dag 57 zetten. Ga de volgende maand ook niet testen, lekker rustig aan... ik zit dus op het welbekende wachtbankje... :)
    @Manonii.. Ik kan niet wachten op de foto's..
    @Caro.. Klussennnnnnnnnn :D

4. Theebeeb

Theebeeb Niet meer actief

Caro bedankt voor de tip, erg handig!

5. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Ha meiden,

Nog goed nieuws hier te melden?? Heb ik wel nodig...

Ik ben ziek thuis vandaag... Heb echt zoveel last van mn buik! Onderin en aan de zijkanten richting mijn liezen, nog nooit gevoeld! Ben er gewoon misselijk van! Heb heel de nacht liggen spoken.... pfffffff wat vermoeiend! Word gewoon chaggi van mezelf.

Ik ga er vanuit dat ik een ordinaire buikgriep te pakken heb, want ik heb volgende week donderdag de 22ste pas mijn NOD!!

Grts jufaman

6. Theebeeb

Beterschap jufaman! Hopelijk knap je gauw weer op. Tis hier ontzettend herfstig weer in friesland, en ik heb nog vakantie.

Ik zit ondertussen op cyclusdag 2 dus moet nog heeeeeel lang wachten!

7. ab1984

ab1984 Actief lid

14 aug 2011
    398
    0
    0
    Omg. Hardinxveld
    @Jufaman beterschap, ik ben ook ziek, maar ik heb alleen last van m'n keel en m'n hoofd zit vol. Dus dat heeft zeker niks met mn buik te maken ;)

@ Ukkie, gelukkig, eindelijk iets wat op een ongesteldheid lijkt. Hopelijk gaat het volgende maand allemaal wat soepeler.

8. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    @Jufaman.. Heel veel beterschap meid, hopelijk voel je jezelf snel weer wat beter :)

@Ab.. Ja, vriendin van mij is nu 41.2 zwanger, maar heeft er 2,5 jaar over gedaan...(dus heel wat ervaring) die dacht dat ik misschien een cyclus heb overgeslagen.. 56:2 = netjes 28 dagen ;)
    Hopen maar op volgende ronde betere uitslagen!

9. Caro13

Caro13 Actief lid

26 feb 2011
    127
    0
    0
    Beterschap aan de zieken hier!

En ukkie, dat zou idd wel een goede reden zijn! Hopelijk volgende ronde weer beetje normalere lengte dan.

Ik heb vandaag weer een knal positieve ovulatietest, dus blijf aan de klus :D

10. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    @Caro.. hahaha... Wat zal jou vriend nu gelukkig zijn met jou :D

11. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Zullen we de NOD's weer op een rijtje zetten?
    Kopieren en zelf aanvullen aub :D (En als het kan op datum zetten, dat kijkt het makkelijkste ;)) Mijn nod is gebaseerd op 35 dagen.. we zien wel of het een beetje in de richting komt haha.

22-september: Jufaman87
    23-september: Ab1984
    17-oktober: Ukkie87

12. Theebeeb

@caro succes met klussen!

Ik voel me vandaag zo niet happy. Sinds ik gestopt ben met de pil is mn acne in alle hevigheid teruggekeerd. Mn gezicht, hals en rug zitten helemaal eronder. Echt rot!

13. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    @Theebeeb.. Oh wat vervelend meid! Ik heb gelukkig nooit echt last gehad van acne, maar vind het al vervelend als ik ongi ben en er komt 1 puist door! Dus ik kan me voorstellen hoe je jezelf voelt... Dikke knuffel!

14. manonii

manonii Actief lid

15 aug 2011
    325
    0
    0
    Zoetermeer
    @,theebeeb: misschien een idee om je huisarts te vragen om paardenmelkcapsules.
    Mijn vriendin had ook altijd heel erg last van acne maar met die capsules niks meer!

15. Caro13

Caro13 Actief lid

26 feb 2011
    127
    0
    0
    22-september: Jufaman87
    29-september: Caro13

@ukkie, Inderdaad is mijn vriend errug blij, normaal ben ikzelf niet van zo heel vaak dus... :)

@theebeeb, vervelend! Ik heb idd ook meer last van acne zonder pil. Soms zelfs zo'n derde oog midden in mijn gezicht, heel irritant. Paardemelk heb ik ook weleens gehoord als middel inderdaad, dus proberen waard lijkt me!

@manonii, morgen toch je afspraak of niet?

16. Theebeeb

17. Theebeeb

Sorry voor het nodlijstje! Slaat nerges op msar keijg het niet voor elkaar!

18. Caro13

Caro13 Actief lid

26 feb 2011
    127
    0
    0
    #258 Caro13, 14 sep 2011
    Laatst bewerkt: 14 sep 2011
    22-september: Jufaman81
    29-september: Caro13
    18-oktober: Theebeeb
    ??: Daantje75
    ??: Evaa
    ??: LadyT
    Manonii en Manoontje!

Mis ik nog iemand?

19. manonii

manonii Actief lid

15 aug 2011
    325
    0
    0
    Zoetermeer
    @caro inderdaad morgen om kwart voor 3!
    maar morgen eerst lekker uitslapen,al 4 dagen niet in slaap kunnen komen wat niet echt leuk is als je wekker om kwart voor 6 gaat...
    Maar waarschijnlijk zit ik toch al vroeg wakker,ben veel te zenuwachtig :)

20. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Wel leuk hoor zo'n klein (maar heel gezellig) groepje!! Heel overzichtelijk... dat vind ik prettig. Bij andere topics kon ik het niet volgen en moest ik me er tussen wringen. Hier vanaf het begin af aan mee gelezen en mee gekletst!

Oei, ik zie dat ik de eerste ben in de lijst! En dat duurt nog zoooooooow lang!! Mijn NOD is op 22-09 en ik word meestal in de loop van de dag ongi. Dus ik ga pas testen als het de 23ste is!!

Deel Deze Pagina