@Manonii.. Heeeeeel veel succes morgen! @Caro.. Goed bezig meid! @Jufaman.. Fijn he zo'n klein groepje, nog maar 8 daagjes, komt goed, niet teveel aan denken
@manonii. Succes morgen en veel plezier! Wij zijn natuurlijk erg benieuwd hoe het gegaan is en hoe het is met jullie beebje Misschien is het handig af en toe dat NOD lijstje even te plaatsen. Ik ben er zelf niet zo handig in omdat ik op mn iphone internet en dat kopieren en plakken wil no niet zo lukken Idd leuk overzichtelijk clubje hier. Weten jullie mannen ookdat jullie op dit forum zitten?
@manonie: Wat Leuk.. heel veel plezier morgen!!! Ben beniewd naar julie eerste foto .. misschien kan je die hier wel delen met ons Mijn NOD is 29 sept... Ik zou eigenlijk mijn eisprong morgen moeten helpen maar helaas is ie denk ik later deze maand 22-september: Jufaman81 23-september: Ab1984 29-september: Caro13 29-september: Daantje 75 17-oktober: Ukkie87 18-oktober: Theebeeb ??: Evaa ??: LadyT
Natuurlijk weet mijn vriend dat ik op dit forum zit... Ik ben in januari al met de pil gestopt en zit pas vanaf augustus op dit forum. Hij snapt wel dat ik graag met andere meiden wil kletsen over zwanger worden, dan alleen maar met hem. Want verder weten niet veel mensen dat we bezig zijn voor een kindje!
@ Jufaman: Mijn man weet ook dat ik op het forum zit ... niet dat hij verder dingen meeleest ofzo... @ Caro: Ik vind het ook echt gezellig zo een klein clubje. ... en zie dat we deze maand op de zelfde dag NOD hebben!!! Spannend!!! @manonie: Ben echt benieuwd hoe het is vandaag voor je!!! Ohja en .... Wilde even laten weten dat ik vanmorgen een positieve ovutest had!!!!
hoi hoi, Zoals verwacht is er van het uitslapen niets gekomen, stond om 8 uur alweer naast mijn bedje. Gelukkig schijnt het zonnetje vandaag dus ben lekker met onze 2 hondjes het park in gegaan, even wat afleiding. Ze liggen nou allebei diep te slapen, de een op dr plaatsje en de kleine ( ze zijn even groot,maar de een is jonger en daarom ook "de kleine" )bij mij op schoot. Om 2 uur is mijn ventje thuis en dan is het bakkie doen, douchen en op naar de gyn ! Als ik een mooie eerste foto krijg van ons beebje,kom ik er natuurlijk even mee pronken hier haha Heb hier wel al een foto van voor- darmenbuikje en na. Vond het zelf al een aardig verschil Mijn vriend weet ook dat ik hier lekker zit te kletsen. Hij vindt het ook normaal omdat het hele zwanger worden en zijn toch meer een vrouwending is
@ manonii. ... wouwwwhh.... wat een mooi buikje heb je al zeg! ... wat bedoel je trouwens met een darmenbuikje? ...
@Daantje.. Fijn een positieve test, Flink kussen dus @Manonii... zoo mooi buikje al, en vooral het kleurtje voor en na ziet er ook goed uit! haha Bij mij weet mijn vriend ook dat ik op het forum zit, zoalang ik maar niet meer tijd aan jullie besteed dan aan hem zal hij niet klagen haha Mijn ongi is trouwens goed doorgebroken! Mooi helder rood, en veel Yeah... nooit gedacht zo blij te zijn met een ongi haha
Dat je darmen gaan verplaatsen om ruimte te maken. Jammer genoeg is het kleurverschil alleen lichtval haha
Manonii; wat al een mooi buikje! Nogmaals proficiat! Ukkie; wat fijn dat je ongi is doorgezet, neemt misschien een klein beetje onzekerheid weg of niet? Mijn vriend zei gister; wat doe jij allemaal op dat forum? Ik zat steeds met mn telefoon te klooien.. Ik zeg babbelen met allemaal leuke dames en tips uitwisselen! Hij zei; goede zaak!!
@Theebeeb.. Ja zeker, heb er nu ook echt weer zin in! Op naar ronde 4 (wat eigenlijk al weer 5 moet zijn alleen daar moet ik niet aan denken hahaha)
Terug van de Gyn en alles gaat goed!! ik ben wel terug gezet naar 6 weken en 4 dagen, maar het hartje klopte (mijn vriend heeft het wel gezien, ik niet moest plat blijven liggen)en ons beebje heeft nu een lengte van 6,7 mm volgende week vrijdag echo nr 2 met beter echo apparatuur :d
22-september: Jufaman81 23-september: Ab1984 27-september: Beertje1986 29-september: Caro13 17-oktober: Ukkie87 18-oktober: Theebeeb ??: Daantje75 ??: Evaa ??: LadyT Manonii en Manoontje! Mag ik er ook bij? Kom bijna in om.. al die topics op deze site joh.. tis toch leuker wanneer je wat meer kletst met een klein groepje dan her en der een antwoord geeft! En woooooow.... Manonii..!!!!!! Geweldig en supermooi!!!!! Dan bedoel ik je buikje maar ook zeker de eerste foto van je beebje!!! @theebeeb Ik heb precies hetzelfde... overal pukkeltjes/acne.. terwijl ik daar nog nooit van mijn leven last van heb gehad!!
Nummer 2 meld zich! Jeetje jullie hebben flink geschreven gisteren en vandaag! Ik heb even bij moeten lezen om de draad op te pakken over overzichterlijk gesproken...... @ Manonii Mooie echo hoor! En een mooi buikje ook al! Duurt nog best lang tot volgende week vrijdag, als ik mag testen. Maar ik probeer er niet aan te denken en dat lukt me aardig. De rare hormonale schommelingen heb ik deze maand niet gehad. Is dat bij jullie ook minder? Ik zit wel onder de puisten, ik lijk wel een puber........
@ Manonii, mooi buikje en leuk die echo!! Wordt het wel echter van of niet? @Ukkie, fijn dat je nu weer zekerheid hebt! Hopelijk deze ronde wat korter... @Daantje, ja grappig tegelijk NOD, maar ik ga pas 1 okt. testen denk ik als ik nog niet ongi ben.. want had eergisteren en gisteren positieve ovutest. Vandaag ook nog wel positief, maar ietsjes minder knal. Maar weet dus niet precies wanneer mijn eisprong nou was/is en hoelang mijn LF fase is.. Maar ik heb nu idd gegokt op 29 september @Beertje, gezellig! Klein clubje is op zich wel overzichtelijker idd, of iedereen moet enthousiast aan het typen zijn geweest
@manonii; wat een prachtige echo. Wat een mooi bezit! Ik krijg kippevel en krijg er zo nog veel meer zin in! @ beertje; join the club Ja het is wat met die pukkels! Ik voel me er echt zo rot door lijk wel een puber! Wel een troost dat ik nietde enige ben. Ik ben wat ongeduldig vandaag. Zit nog maar op dag drie. Alles duurt me veel te lang! **zucht***
@ Ukkie: Fijn dat je ongi eindelijk is doorgezet.. nu kan je nieuwe ronde beginnen! @ mononii: Leuk die echo... maar je ziet nog niet zoveel.. wel fijn dat alles goed is! Ik had dus vanmorgen een positieve ovu-test dus vanavond maar eens aan de klus... Ik vroeg me af of jullie trouwens nog rekening houden met dingen tijdens het klussen.. zo heb ik laatst in een boek over zwangerschappen gelezen dat speeksel bijv. echt niet in de buurt van sperma moet komen omdat het dan kapot gaat laat maar zeggen..... was voor mijn nieuwe info!