@Manonii, Gefeliciteerd zeg!! Das nog eens een verrassing zo na een vervelende dag! Veel plezier met de voorbereidingen! @Ukkie, ik begrijp je bericht ook niet helemaal.... Gaan er nog mensen testen vandaag? Jufaman?
Sorry dames, Hoe zet ik een foto neer? Dacht dat het gelukt was maar blijkbaar niet.. heb vanmorgen een ovu gedaan (denk beter vroeg dan te laat) en er kwam een duidelijk 2e streepje te staan... maar mijn eisprong moet pas over 11 dagen zijn. (gebaseerd op cyclus 35 dagen) Maargoed dat ik heb getest...
Ik weet niet hoe je een foto moet plaatsen, zover ben ik nog niet gekomen. Ben wel benieuwd naar je ovutestje uiteraard Misschien heb je deze keer een kortere cyclus, dt zou wel fijn zijn. Heb je al meer ovu testen gedaan voorafgaande dagen zodat je ze kan vergelijken? Want begrijp dat je vaka een tweede streep krijgt en hij moet zo donker mogeljk zijn. Ik krijg ze vandaag ook binnen!!
Slecht nieuws, ik ben ongesteld..... Jammer, maar morgen ga ik naar Walibi, dus dan kan ik helemaal los in de achtbanen, zonder zorgen....schrale troost....maar ja.
@ Ab.. Jammer maar wel een perfecte cyclus.. veel plezier morgen! http://www.zwangerschapspagina.nl/images/albums/thumbs/44/6798edbb0ab68910306b27630adec2de_44009.jpg?dl=1316771850 Geeft de ovu altijd iets aan of kan dit zijn dat ik binnen nu en een aantal dagen een eisprong krijg??
Hallo allemaal, Ik ben helaas ongi geworden vannacht... Niks aan te doen en op naar de volgende ronde!!! Vanmiddag de bruiloft van mijn vriendin, dus ik zit vanavond lekker aan een glaasje bubbels!!! Prettig weekend! Grts jufaman
Jammer zeg! nu weer op naar de volgende ronde. Tja makkelijk gezegt, gelukkig weten we allemaal hoe het voelt. Nu maar lekker bubbelen vanavond jufje! En ab maar fijn in de achtbanen! Die ovu testen; vlg mij geven ze wel vaak een streepje. De kleur ervan verschild. Daarom is het handig meerdere naast elkaar te leggen en kijken welke eruit knalt? (zoiets denk ik, maar caro en ab zijn de experts ) Heb ze net binnen gekregen via de post zal ze morgen bestuderen
@Jufaman.. Jammer, op naar de volgende ronde veel plezier op de bruiloft !! @Theebeeb.. morgenvroeg maar weer testen dan, denk wel dat mijn cyclus korter is dan 35 dagen?
22-september: Jufaman81 23-september: Ab1984 27-september: Beertje1986 29-september: Caro13 29-september: Daantje57 10-oktober: CvO1986 17-oktober: Ukkie87 18-oktober: Theebeeb Zwanger: Manonii, Monaatje en Beertje1986! Jij bent de volgende caro, hopelijk ook mooi roze !!!
Meiden.. bedankt allemaal!! Voelt nog zo onwerkelijk gewoon.. Denk dak van t weekend nog een testje erachteraan gooi... en wil die dikke vette streep nogmaals zien.. Haha! Inmiddels achter hoe je een foto moet plaatsen? Boven je typvakje staat een soort paperclipje.. dan krijg je ene pop-up schermpje.. druk je op bladeren en selecteert je foto.. dan druk je op uploaden en hatsikidee...! Je ziet verder niks in je typveldje ofzo dat je een foto erbij hebt!
Zouden jullie morgen weer een ovutest doen of loop ik nu te hard van stapel, en geeft hij altijd íets aan???
@Ukkie Bij mij geeft ie altijd een 2e streepje, je moet echt kijken hoe donker het 2e streepje is. Deze moet net zo donker of donkerder zijn dan het controlestreepje. Bij mij werden ze op een gegeven moment wel donkerder en vorige week dus 2 dagen echt super donker, was heel duidelijk. Nu weer licht 2e streepje (ben na de knaltesten om de dag gaan testen om nog wel beetje in de gaten te houden) Enige manier is dus inderdaad elke dag testen en naast elkaar leggen. Als ze ietsjes donkerder worden kan je er volgens mij wel vanuit gaan dat langzaam de eisprong in zicht is. Ik ben op dag 14 begonnen deze ronde. Maar dus pas dag 27 en 28 knalpositief. Beetje zonde van testjes, maar is eerste keer wel lastig. Als het niet raak is deze keer, dan start ik de volgende ronde wel later denk ik. Ik heb de testjes in een kalender geplakt... Kan ze morgen wel proberen los te halen en op een blaadje te plakken, kan ik foto sturen, dan weet je beetje waar je naar op zoek moet. @juf en ab, balen zeg! Walibi idd beetje voordeel dat je gewoon alles kan doen... Maar verder niet leuk natuurlijk. Nieuwe ronde, nieuwe kansen dan maar!
Caro bedank voor de uitleg, heb gister de testen binnen gekregen en het even bestudeerd. Moet volgende week vrijdag beginnen volgens het schema wat erbij. Ben wel benieuw naar jou testjes heb ik er even een beeld bij. Fijn weekend iedereen!
Hier de foto's van mijn ovutestjes! Misschien beetje onduidelijk op een foto en de knaltesten zijn ook minder knal als ze ingedroogd zijn dan direct na het doen van de test... Maar voor het idee. Ik dacht dus dat ik bij dag 17 en 18 al redelijk positief was, totdat ik de testjes van dag 27 en 28 zag. Toch behoorlijk verschil! Hoop dat jullie er wat aan hebben!
Das wel een flink verschil caro !! Ik had ook posi testjes met een andere merk test en die was op dag 11 , op dag 12 was hij een stuk lichter en 14 dagen later een ms. Maar echt een knaltest had ik ook niet
Wat een boekhouding We moeten er wat voor over hebben hé! Khoop echt dat het zn vruchten mag afwerpen en dat je van de week positief test! Zou echt tof zijn! Leuk dat er al drie meiden op roze staan! Ukkie, heb je vandaag weer ovutestje gedaan?