Wie nog meer net gestopt, eerste kindje?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by ukkie87, Aug 18, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Beertje1986

Beertje1986 Fanatiek lid

Sep 9, 2011
    1,729
    0
    0
    Ik werk op een laboratorium in een ziekenhuis!
    Friesland
    Even een vraag voor jullie...

Ben zelf ook gaan twijfelen/aan het denken gezet namelijk door een vraag die mij gesteld werd...!

Iemand vroeg mij hoe het kon dat ik zo snel kon testen..!
    Mijn cyclus was eerste ronde 25, tweede 30.. derde zwanger..

Mijn laatste ongi was 30aug.. afgelopen donderdag al vrij positief getest.. dus das 23dagen.. (CB 1-2weken..)

Zou ik serieus in ene zo'n korte cyclus gehad hebben? Ik had volgens mij echt de 12e mijn eisprong...! Dus heb getest 10dagen na mijn eisprong..!

Begin nu zo te twijfelen.. al stond er vanmorgen toch ook een dikke vette streep..!

Snap dr niks meer van...!

Iemand theorieën?

2. Caro13

Caro13 Actief lid

Feb 26, 2011
    127
    0
    0
    Kan dat je een korte cyclus hebt gehad en blijkbaar vroeg voldoende HCG aangemaakt voor de test! Want 10 dagen na eisprong heeft niet iedereen een positieve test volgens mij :)

Dank dames voor de positieve vibes! Ik ben ook benieuwd van de week! Wil eigenlijk proberen te wachten tot zaterdag... kijken of dat lukt! Nog steeds beetje steekjes linksonder in buik (zeg maar achter heupbot).. geen idee wat het betekent. Het is niet vervelend, maar voel het wel.

3. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

Aug 18, 2011
    1,840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    @Caro.. Theebeeb heeft inderdaad gelijk, wat een boekhouding zeg!! Hahaha… Hopelijk over een paar dagen positief testen want als dit zo maanden door moet gaan... haha :D
    Mij lijkt ook 17-18-19 behoorlijk positief & 27-28-29 ook! (Nog net iets meer) Wel raar dat dag op dag 26 bijna niets te zien is.. en dag 27 zo positief, maargoed.. ik zal dus flink moeten blijven testen!
    Niet te veel naar je lichaam luisteren nu anders word je gek en ga je zaterdag niet halen!! Haha
    (Al is het positief dat je wel iets voelt :D)

@Theebeeb.. Ja getest, iets minder dan gister.. maar als ik Caro zie, kan ik er nog wel ff tegenaan!

@Beertje.. Heb geen idee, je hebt een dikke streep en dat zegt genoeg :D

Zwangeren & andere girls, gaan jullie meedoen met moeders voor moeders?

4. Daantje57

Daantje57 Fanatiek lid

Aug 18, 2011
    2,382
    24
    38
    lerares
    Utrecht
    @ Caro ... ga je wachten tot zaterdag voor een test? ... oeh.. knap als je dat lukt... ik denk dat ik als ik donderdagochtend niet ongesteld ben, dat ik dan een test doe... ben toch wel erg regelmatig dus... maar heb helemaal geen klachten nu.. jij wel dus wie weet :D

@ beertje... sommige mensen testen veel vroeger positief dan andere... gewoon lekker van genieten :)

5. Caro13

Caro13 Actief lid

Feb 26, 2011
    127
    0
    0
    @Daantje, mijn voornemen is om te wachten tot zaterdag, ik zeg niet dat het lukt haha!

@Ukkie en Theebeeb, het is inderdaad een hele boekhouding, maar ik vind het wel fijn om te weten waar ik aan toe ben. Als ik dit niet had gedaan, was ik deze week al de hele week weer bezig geweest met wachten op ongi en zw testjes.. Nu weet ik dat het komende week pas hoeft :)

6. Beertje1986

Beertje1986 Fanatiek lid

Sep 9, 2011
    1,729
    0
    0
    Friesland
    Dankjewel meiden!!

Toch beetje geruststellende woorden.. bedoel jah nadat het mij werd gevraagd dacht ik ook van tjah... euuhhmm....

Nu ga ik genieten...!! Ga maandag nog een testje doen! haha.. en daarna bel ik de huisarts..!
    Had even op hun website gekeken en daar staat op zodra je het weet bellen..! Dus daar luister ik graag naar!!

En jah,... moeders voor moeders....!
    Dan moet je hele dag door urine inzamelen toch?? Of kan het ook bepaalde dagen? Had me er namelijk wel in verdiept.. klein beetje.. maar dacht jah ik werk toch overdag dan kan ik geen urine inzamelen!!;)

7. manonii

manonii Actief lid

Aug 15, 2011
    325
    0
    0
    Zoetermeer
    @beertje, ik had ook eerst een afspraak gemaakt bij de ha,maar die feliciteerde me alleen.
    Tegenwoordig kan je meteen een verloskundige of gynaecoloog naar keuze bellen.

Ik heb wel nagedacht over moeders voor moeders,maar aangezien ik snel walg van geurtjes,en alles nog zo nieuw en spannend is toch maar niet.misschien mettertijd bij de 2e

8. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

Aug 18, 2011
    1,840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Heb mezelf er ook (nog) niet zo in verdiept maar mij lijkt het wel erg mooi dat je zo andere 'moeders' kan helpen !! :D

9. Beertje1986

Beertje1986 Fanatiek lid

Sep 9, 2011
    1,729
    0
    0
    Friesland

Ja.. hoor je inderdaad veel meer.. bij ons zit de VK bij de HA in.. dus denk noujah.. bel gewoon maar.. ook aangezien ik maar 1 nier nog heb en mijn leven lang aan de medicijnen ben geweest.. (sinds dit jaar om de maand aan de med.) denk noujah zeg het toch maar gelijk...!

Maar.. ow zo spannend!!

Jah mij lijkt het dus ook mooi dat je andere 'moeders' kunt helpen.. zelf zou ik ook dolgraag opties willen hebben wanneer wij niet zwanger konden worden! Dus ik verdiep me nog wat meer erin..! ;)

10. Theebeeb

Theebeeb Niet meer actief

Vind mvm wel een heel bijzonder iets.. Ivm met mijn werk denk ik niet dat het zal lukken maar ga er zeker nog over nadenken. Maar dan moet ik eerst zwanger zijn hihi.
    Deze week twee nods , spannend dames!

@Jufaman hoe was de bruiloft? Heb je kunnen genieten van de champagne?

@Ab1984 hoe was het in sixflags?

11. ab1984

ab1984 Actief lid

Aug 14, 2011
    398
    0
    0
    Omg. Hardinxveld
    @Theebeeb Het was super, we hebben lekker alle achtbanen afgelopen en slecht gegeten :) Vandaag ook heerlijk in de zon gezeten en met vrienden gegeten. Gekletst met m'n zwangere vriendin en gespeeld met haar zoontje. Heerlijk hoor! Haar zoontje is nu 2,5 en helemaal dikke mik met mijn man, dus z'n moeder zei: das goed voor zijn "klapperende eierstokken"
    :p Ze weet namelijk dat hij nog erg moet wennen aan het idee.

BTW: Ik zal zeker overwegen aan moeders voor moeder mee te doen. Ik ken helaas teveel mensen die zijn overgeleverd aan IVF om het niet te doen. Als ik zonder hulp zwanger mag worden is dat wel het minste.....

Jullie ook een lekker weekend gehad??

12. Beertje1986

Beertje1986 Fanatiek lid

Sep 9, 2011
    1,729
    0
    0
    Friesland
    Ow zo heerlijk heh... in de achtbanen.. lekker gillen en kriebels in de buik krijgen!! :D

Ik heb vanmorgen nog maar een testje gedaan.. en nog steeds zwanger..!:D Haha...
    Toen agenda gepakt om afspraak bij VK te maken.. blader ik terug en zag in ene dat ik al een week verder ben want niet 30aug was mijn ongi dag maar 24aug! 30 had ik ongi moeten worden wanneer ik de pil nog had geslikt! (dat hou ik bij want mijn moeder volgt het zo.. die heeft al door dat we bezig zijn volgens mij.. dus dan weet ik wanneer ik tegen haar moet zeggen dak ongi ben... Snap..? ;) )

Dus.. VK gebeld.. en 20okt mag ik heen voor een echo!! :D
    Spannend..!!

13. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

Aug 17, 2011
    2,098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    @ Theebeeb

Ik heb me prima vermaakt op de bruiloft. Mijn vriendin zag er echt schitterend uti!! En ik heb heerlijk aan de champagne gezeten... smaakte goed ook!

14. Daantje57

Daantje57 Fanatiek lid

Aug 18, 2011
    2,382
    24
    38
    lerares
    Utrecht
    Hoi Meiden,

ik kon het weer eens even niet laten vandaag... heb weer een test gedaan :( ... helaas negatief... maarja heb donderdag pas mijn NOD... ik las alleen zoveel mensen die postief testen 4 dagen voor NOD... maargoed.. het zegt nog niet zoveel... nu echt wachten tot donderdag! :)

15. Theebeeb

Theebeeb Niet meer actief

@daantje Jammer van de negatieve test, maar het kan echt nog alle kanten op 4 dagen voor je NOD. Maar begrijp je wel, test ook wel te vroeg in de hoop positief te testen zoals je wel hoort hier op het forum.

Ik heb net mn eerste ovutestje gedaan.
    SPIERWIT!:( Misschien toch nog veel te vroeg.

@caro Hoe is het bij jou!? Al tekenen van een naderende ongie, of veel beter Kwaaltjes die lijken op een zwangerschap?

16. w8opeenwonder

Sep 26, 2011
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

Ben net gestopt met de pil, mijn NOD is 2 oktober.
    Zinds mijn ovulatie heb ik best wel een raar gevoel in mijn buik.
    Kan niet wachten om te testen, ik heb ook een vroege test gekocht die ik a.s woensdag kan doen, ook een test gehaald om a.s zondag te doen 2 oktober dus, ben benieuwd wat de uitslag is, ik kan niet wachten.
    Ik begrijp wel dat de kans om zo snel zwanger te worden best wel klein is, maar ik kan het rare gevoel in mijn buik niet verklaren.

Groetjes allemaal.

17. MyLady

MyLady Actief lid

Aug 19, 2011
    101
    0
    0
    Docent
    Noord Brabant
    Hey ladies,

Hier ook weer even een berichtje van mij... Even een paar moeilijke momenten gehad dus niet meegeschreven, maar wel meegelezen met jullie hoor!

@beertje Gefeliciteerd!

@manonni Wat leuk dat je zo snel gaat trouwen! Wij zitten ook midden in de voorbereidingen: wij trouwen in april.

@jufaman & ab jammer dat jullie een negatieve test hadden...

@daan Spannend donderdag! Hopelijk beter nieuws!

Ik heb echt last van mijn lijf - ik denk ontpillen, maar had het eigenlijk niet verwacht...

Hopelijk komend weekend ongesteld (We hebben het nu nog veilig gedaan) en dan gaat het echt gebeuren! Het wordt wel steeds leuker!
    Ben benieuwd hoe het zal zijn... Merkten jullie dat je seks een andere lading kreeg of niet? Lijkt me toch raar dat je niet weet of je net een kindje gemaakt hebt...

Mijn beste vriendin - de enige die weet dat wij het gaan proberen - doet haar kinderkamer weg... Echt een supermooi kamertje... Zou ik het lot tarten als we een kinderkamer in huis halen als we nog niet zwanger zijn? De kamer in huis is al leeg trouwens...

Fijne avond allemaal en mijn eerste NOD komt snel op het lijstje erbij!

18. Daantje57

Daantje57 Fanatiek lid

Aug 18, 2011
    2,382
    24
    38
    lerares
    Utrecht
    Ja ik hoop natuurlijk ook op beter nieuws donderdag :) ... we hebben gister 10 testen voor 10 euro besteld bij Sanelco... dat is kennelijk de test die doktoren ook gebruiken... dus ben benieuwd. :)

@Theebeeb: Gewoon blijven testen wordt vast donkerder :)

@Caro: Nog last gekregen van kwaaltjes? ... Ik was vandaag af en toe een heel klein beetje misselijk.. en nu sinds een paar uur erge last van mijn nek. :(... ooit iemand gehoord of dat een zwangerschapskwaal is??

19. Caro13

Caro13 Actief lid

Feb 26, 2011
    127
    0
    0
    Hoi dames!

Ik heb niet echt nieuwe kwaaltjes, maar ook geen ongi.. afwachten dus! Heb wel wat zwaardere borsten en soms steken in mijn buik, maar dat kan beide kanten op natuurlijk... Dacht dat ik vanochtend toen ik wakker werd ook beetje misselijk was (beetje weeiig gevoel), maar dat kan ik me ook inbeelden. Durf niks te hopen!
    En hele weekend niet echt honger gehad, maar dacht juist dat je meer honger kreeg als je zwanger bent.

Er zijn nu ook ineens 2 dames zwanger bij mijn sportvereniging en ik doe een teamsport (zal ff niet verklappen welke, want mijn naam is eigenlijk iets te duidelijk... misschien maak ik binnenkort ff nieuw profiel aan :p) dus daar was iedereen niet zo blij mee. Dus nu zei iedereen al: er mag komend jaar niemand meer zwanger worden! Verboden! Dus dat wordt nog wat als ik het wel ben en moet vertellen...

@Daantje, balen van die negatieve test! Hopelijk donderdag beter nieuws! Ik wilde eigenlijk zaterdag testen, maar ga denk ik vrijdag testen, want 's avonds gaan we uit eten en wil eigenlijk wel weten of ik alles kan eten en drinken..

20. Beertje1986

Beertje1986 Fanatiek lid

Sep 9, 2011
    1,729
    0
    0
    Friesland
    Nou Caro... ik heb absoluut echt veeeeel minder trek hoor!!
    Tis omdat ik MOET eten maar anders liet ik het liever staan!!

Dus... goed teken voor jou! ;)

Share This Page